هندزفری بی سیم شیائومی وان مور مدل ComfoBuds Pro

11/29/2022 ادمین سایت
هندزفری بی سیم شیائومی وان مور مدل ComfoBuds Pro

یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد آزار دهنده است و باعث می‌شود انجام کار خود را متوقف کنند، دریافت یک تماس است. برای بسیاری از افراد، هندزفری بلوتوثی نوعی وسیله تجملی و غیرضروری بوده اما برای بسیاری دیگر که روزانه تماس های تلفنی زیادی دارند و یا نیازمند گوش دادن طولانی مدت به موسیقی هستند، هندزفری وان مور بلوتوثی 1MORE ComfoBuds ESS3001T TWS می‌تواند زندگی‌شان را از این رو به آن رو کند. اگر شما هم از این گونه افراد هستید، قطعاً ممکن است هنگام انجام کاری مثل رانندگی یا . . . مجبور باشید فعالیت خود را متوقف کرده و به گوشی پاسخ دهید. اما با استفاده از محصول نام برده می‌توانید این مشکل خود را حل کرده و استفاده بیشتری از زمان ارزشمندتان ببرید.

بلوتوث یک فناوری بی سیم در انتقال داده ها بین دو دستگاه نزدیک به هم کاربرد دارد و واقعاً دنیا را تغییر داده است. شبکه هایی که در آن فعالیت می‌کنند با نام شبکه های شخصی (PAN) شناخته می‌شوند و این اتصالات کاملاً ایمن بوده و خطری برای نفوذ یا سرقت داده ها ندارند. بزرگ ترین مزیت آن این است که به هیچ وجه سیم یا کابل مورد نیاز نیست، اما تنها محدودیت آن این است که باید در فاصله حداکثر چند متری از آن استفاده کرد.

هندزفری-بی-سیم-شیائومی-وان-مور-مدل-ComfoBuds-Pro

هدفون داخل گوش، ایرفون، ایرباد و یا هر نام دیگری که بیشتر به عنوان هندزفری (Handsfree) شناخته می‌شود وسیله ای است که امروزه از الزامات همه تلفن های همراه است. این وسیله برخلاف هدست و هدفون دیگر از بخشی که روی سر قرار بگیرد تشکیل نشده و گوشی های آن به اندازه ای کوچک هستند که کاملاً داخل گوش قرار می‌گیرند. به دلیل سادگی حمل و کوچک بودن برای استفاده روزانه همه ی افراد مناسب می‌باشد و مانند هدست علاوه بر گوشی، میکروفون هم دارد. اگر ای ن لیرباد نظر شما را جلب کرده، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این محصول خوش ساخت شرکت 1MORE بپردازیم.



طراحی

1MORE ComfoBuds در نگاه اول شباهت هایی با ایرپادهای گران قیمت اپل داشته اما با نگاهی دقیق تر متوجه خواهید شد که نه تنها کیس شارژ آن ظاهری غیر متعارف در مقایسه با سایر ایربادها دارد، بلکه سری های کوچکی بر روی هر گوشی تعبیه شده است. این سری های سیلیکونی بسیار کوچک بوده و فقط قسمتی جزیی از کانال گوش را اشغال می‌کنند. دلیل این طراحی این بوده تا با قرارگیری محصول در گوش و استفاده طولانی مدت، هوا به راحتی در داخل کانال گوش در جریان بوده و انتقال صدا بهتر انجام پذیرد. از این رو نیز Comfo که از کلمه Comfortable به معنی راحتی برگرفته شده، به عنوان نام این هندزفری برگزیده شده است.

مانند دیگر هندزفری های بلوتوثی موسوم به Earbud، این دستگاه نیز به همراه یک کیس شارژ با ظاهری نو و متفاوت عرضه شده تا سنت شکنی کند. ابعاد این کیس به صورت 25 × 30 × 68.7 میلی متر بوده که جفت گوشی های 18.7 × 17.92 × 39.25 میلی متری به کمک خاصیت مغناطیسی در داخل کیس قرار می‌گیرند. کیس شارژ هندزفری وان مور بلوتوثی 1MORE ComfoBuds ESS3001T TWS به طرزی فوق العاده فشرده و آماده حمل به هر جایی بوده که در دو رنگ براق سفید و مشکی تولید می‌شود.

جفت گوشی ها و کیس شارژ 1MORE ESS3001T از جنس پلاستیک ABS تهیه شده اند. این پلاستیک به کمپانی سازنده این اجازه را داده تا از هزینه های ساخت کاسته و از آن برای بهبود کیفیت و امکانات کلی محصول استفاده کند. از دیگر مزایای این ماده می‌توان به سبکی اش اشاره کرد. همچنین در بالا بردن سختی، ضربه پذیری، دوام و ماندگاری محصول نیز نقش مهمی دارد.

 

مطالب پیشنهادی: فناوری enc چیست، هندزفری بیسیم G7 ، بهترین هندزفری برای موتورسواران

 

امکانات و ویژگی ها

متخصصان شرکت 1MORE بارها ثابت کرده اند که در زمینه طراحی تکنولوژی های صوتی، بسیار حاذق و زبردست هستند که به این کمپانی در رقابت با سایر برندها هم رده، برتری چشمگیری داده است.ComfoBuds ESS3001T TWS مجهز به درایورهای قدرتمند 13.4 میلی متری بوده که صداهای رنج وسط و بم را به طبیعی ترین حالت خود پخش می‌کند. محصول مذکور به خوبی از پس موسیقی و صداهای بیس بالا برآمده و جا برای درخشش فرکانس های زیر و صدای خوانندگان نیز می‌گذارد.

صدای دریافتی از گوشی ها و صدای مخابره شده توسط میکروفون هندزفری بلوتوثی مدل Comfobuds، نتیجه دست رنج تنظیمات ماهرانه لوکا بنیاردی، مهندس صدا و برنده چندین جایزه گرمی بوده تا این محصول صداها را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. میکروفون دستگاه مجهز به فناوری چهارگانه ENC بوده که نویزهای محیط های پر سر و صدا را به شکلی مؤثر از بین برده و کیفیت صدای شما را تقویت می‌کند. از بلوتوث نسخه 5 نیز در اتصال پذیری آن استفاده شده تا ارتباطی با کیفیت، دائمی و بدون قطع و وصلی را تجربه کنید. محدوده کارکرد این نسخه از بلوتوث نیز حدود 10 متر می‌باشد.

هندزفری-بی-سیم-شیائومی-وان-مور-مدل-ComfoBuds-Pro

هندزفری وان مور بلوتوثی 1MORE ComfoBuds ESS3001T TWS دارای گواهینامه IPX5 بوده که گوشی ها را در برابر تعریق، رطوبت هوا، آب و گرد و غبار کاملاً مصون نگه داشته تا مناسب استفاده در روزهای گرم تابستان، فعالیت های ورزشی و پر جنب و جوش شود. داخل گوشی ها از سنسور مادون قرمز بهره گرفته شده تا موزیک به صورت خودکار با برداشتن هندزفری از گوش ها قطع شده و بالعکس. با دو بار لمس لوگوی 1MORE روی گوشی ها نیز می‌توانید کنترل دستی موزیک و تماس های دریافتی را تحت کنترل بگیرید. با سه بار ضربه هم دستیار صوتی گوشی هوشمندتان به اجرا در خواهد آمد.

 

عمر باتری

کیس شارژ ESS3001T TWS Bluetooth Earbuds از یک باتری لیتیوم یون به ظرفیت 410 میلی آمپر برخوردار بوده و هر یک از گوشی ها، به باتری 35 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند. زمان مورد نیاز برای شارژ هر گوشی 85 دقیقه بوده و باتری کیس شارژ نیز در مدت 80 دقیقه کامل پر می‌شود. زمان سرویس دهی گوشی ها نیز چیزی در حدود 4 ساعت برآورد شده که با کمک گرفتن از کیس تا 18 ساعت افزایش می‌یابد.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

هندزفری وان مور بلوتوثی 1MORE ComfoBuds ESS3001T TWS می‌تواند جایگزینی مقرون به صرفه اما همچنان با کیفیت در مقایسه با ایرپادهای اپل باشد. طراحی شیک و خاص آن باعث محبوبیت این محصول شده که از طراحی ارگونومیک و کوچک سر گوشی های آن نمی‌توان چشم پوشید. پس چه نیازمند یک هندزفری بلوتوثی برای مکالمه هستید و یا قصد گوش دادن به موسیقی را دارید، این محصول به خوبی از پس نیازهای صوتی شما بر می‌آید.

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی