هندزفری بیسیم انکر Liberty Air 2 Pro

4/24/2023 ادمین سایت
هندزفری بیسیم انکر Liberty Air 2 Pro

چند سالیه که هندزفری ها جز جدایی ناپذیر زندگی افراد شدن و همونطور که در جریان هستید هندزفری بی سیم دو تایی یا True Wireless جزو محبوب ترین نوع هندزفری ها هستند. کمپانی انکر چندین سال در زمینه تولید لوازم جانبی و هندزفری بیسیم فعالیت میکنه و محصولات با کیفیتی رو وارد بازار کرده که جزو پرفروش ترین محصولات آمازون هستند. امروز در استودیو موبونیوز، هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro رو بررسی کردیم و قصد داریم تجربه بررسی این هندزفری بلوتوث رو با شما به اشتراک بگذاریم. پس اگر اهل موزیک گوش دادن هستید و قصد خرید هندزفری بی سیم در بازه قیمتی 3 تا 3.5 میلیون تومان رو دارید تا آخر این مطلب بررسی هندزفری بی سیم انکر لیبرتی ایر 2 پرو، با موبونیوز همراه باشید.

طراحی و کیفیت ساخت Liberty Air 2 Pro

هندزفری بلوتوثی Anker Liberty Air 2 Pro کیفیت ساخت خوبی داره و تقریبا طراحی متفاوتی نسبت به سایر هندزفری های بلوتوثی دیگه موجود در بازار داره. کیس هندزفری انکر به صورت کشویی طراحی شده که یکم حساسه و باید به آرامی باز و بسته بشه تا آسیب نبینه. کیس هندزفری انکر نسبت به ایرپادز اپل و گلکسی بادز سامسونگ یکم بزرگتر هست و به راحتی تو جیب جا نمیشه.

بر روی بدنه کیس درگاه تایپ سی برای شارژ کردن و یک دکمه جهت Pair شدن به گوشی قرار دادن. بر روی کیس لوگوی ساندکور مشاهده میشه که زیر مجموعه کمپانی انکر در ساخت هندزفری محسوب میشه. مجموعه محصولات ساندکور جز پرفروش ترین محصولات آمازون هستند و در سایت آمازون رتبه 1 فروش هندزفری TWS رو به خودش اختصاص داده و همچنین میانگین امتیاز کاربران به محصولات SoundCore بین 4 تا 4.5 هست که نشون دهنده رضایت کاربرا و ارزش خرید بالای محصولات این شرکته.

جنس بدنه هندزفری از پلاستیک با کیفیت ساخته شده. در نگاه اول متوجه میشیم که اندازه دمی هندزفری انکر لیبرتی کمی از Airpods pro بلندتر و کمی از Airpods 2 کوتاه تر طراحی شده، داخل باکس هندزفری 5 مدل مختلف سری قرار دادن تا مناسب با فرم گوش خودتون از اون استفاده کنید. به طور کامل داخل گوش قرار میگیره و امکان افتادنش خیلی کمه. در کل از لحاظ راحتی داخل گوش امتیاز 9 رو به اون اختصاص میدیم.

رنگ هندزفری سرمه ای با روکش طوسیه، دو تا لوگوی ساندکور روی گوشی ها طراحی شده که با ضربه زدن روی اونها می تونیم موزیک رو پلی کنیم و یا به دلخواه تعیین کنیم که با زدن یک یا دو ضربه بر روی هندزفری چه اتفاقی بیفته، میکروفون ها در قسمت بالا قرار گرفته. گواهی IPX4 داره که در مقابل رطوبت در حد پاشش آب، تعریق و گرد و غبار مقاوم هست ولی نباید در برابر جریان مستقیم آب قرار بگیره. لیبرتی ایر 2 پرو در مقایسه با ایرپادز پرو از لحاظ راحتی نمره پایین تری دریافت میکنه ولی در کل از لحاظ کیفیت ساخت نمره خوبی دریافت میکنه! 

مطالب پیشنهادی:مچ بند هوشمند honor6 ، شارژر لیتو h17 ، هندزفری بیسیم انکر R100

 

کیفیت صدا لیبرتی ایر 2 پرو انکر

در بررسی کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی Liberty Air 2 Pro انکر میشه گفت که بیس فوق العاده خوب و صدای میانه خیلی خوبی داره ولی از لحاظ تریبل مقداری ضعیف عمل میکنه، هنگام موزیک گوش کردن بیس عالی و کیفیت صدای عالی داره و حس خیلی خوبی رو به شما منتقل میکنه. قابلیت نویز کنسلینگ خیلی خوبی داره که با ایرپادز پرو برابری میکنه و حتی میشه گفت بهتره. بر خلاف تصور عموم قابلیت نویز کنسلینگ هم در مکالمه و هم در موزیک گوش کردن تاثیر بسزایی داره.

با نگه داشتن دست بر روی گوشی می تونید قابلیت های نویزکنسلینگ و ترنسپرنسی و حالت نرمال رو فعال کنید. سری های سیلیکونی هندزفری انکر قابلیت پسیو نویز کنسلینگ داره که کمپانی انکر با توجه به این قابلیت ها، عنوان هایبرید ANC رو برای هندزفری هاش بکار برده. قابلیت اکتیو کنسلینگ این هندزفری به شکل قابل توجهی نویزهای اطراف رو قطع میکنه. ایرادی که از هندزفری های با قابلیت نویز کنسلینگ میشه گرفت اینه که بعد چند ساعت استفاده گوشی شما رو خسته میکنه و تا حدی صداها رو به شکل واقعی پخش نمیکنه! به طور کل در بخش بررسی کیفیت صدای Liberty Air 2 Pro میتونیم بگیم که کیفیت صدای خیلی خوبی داره، بیس عالی و عمیقی داره، صدای میانی خیلی خوبی داره، بلندی صدا و تفکیک صدای خیلی خوبی داره.

 

کیفیت صدا لیبرتی ایر 2 پرو در مکالمه

بخش بعدی که در کیفیت صدا بررسی میکنیم کیفیت مکالمه هست. هندزفری لیبرتی ایر 2 پرو انکر در هنگام مکالمه هم کیفیت صدای خوبی داره، نویزهای محیط اطراف رو به شکل قابل توجهی کاهش میده، صدای شفافی داره، هرکدوم از گوشی های هندزفری 3 عدد میکروفون داره. در بخش کیفیت صدا و مکالمه نمره قابل قبولی رو به خودش اختصاص میده و تنها ایرادی که میشه ازش گرفت اینه که صدا رو به شکل واقعی پخش نمیکنه و یک مقدار صدا رو به حالت کامپیوتری تبدیل میکنه.

باتری و شارژدهی لیبرتی Air pro 2 انکر

هندزفری وایرلس Liberty Air 2 Pro از لحاظ باتری و شارژدهی، مثل سایر ایرپادزهای موجود در بازار عمل میکنه و عملکرد معمولی و قابل قبولی داره، با فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ حدود 3 الی 4 ساعت شارژدهی میکنه، در حالت عادی و غیر فعال بودن نویزکنسلینگ حدود 7 الی 8 ساعت قابل استفاده خواهد بود. در صورت استفاده از شارژ کیس حدود 26 ساعت شارژ رو نگه میداره. در استفاده معمولی از هندزفری باید پس از دو روز محفظه هندزفری رو شارژ کنیم و در استفاده های زیاد و مداوم هر روز باید کیس رو فول شارژ کنیم. قابلیت فست شارژ بودن کیس این امکان رو به ما میده که با 15 دقیقه شارژ کردن کیس حدود 3 تا 4 ساعت از هندزفری استفاده کنیم که میشه به عنوان نقطه قوت هندزفری به اون اشاره کنیم. علاوه بر این کیس رو میشه به صورت وایرلس هم شارژ کرد.

 اتصالات و نرم افزار Anker Liberty Air 2 Pro

هندزفری Liberty Air 2 Pro از بلوتوث نسخه 5 برای اتصال و ارتباط با سایر وسایل استفاده میکنه و از لحاظ برد حدود 10 الی 15 متر رو پشتیبانی میکنه. جهت استفاده از قابلیت های هندزفری باید بر روی تلفن همراه خود اپلیکیشن SoundCore رو نصب کنید. داخل اپلیکیشن جزئیات و شارژ هر کدوم از گوشی ها رو به صورت جداگانه مشاهده می کنید.با استفاده از اپلیکیشن می تونید واکنش هندزفری نسبت به ضربه های مختلف رو شخصی سازی کنید، اکولایزر های مختلفی رو برای موزیک ها اجرا کنید و از انواع اکولایزرها مختلف مثل: پاپ، درام، جاز و هیپ هاپ استفاده کنید. 11 نفر از موسیقیدان های حرفه ای و برنده جایزه گرمی حالت حرفه ای و پروفشنال رو با اکولایزر خاص تایید کردن که میتونید از اون استفاده کنید و یا به دلخواه شخصی سازی کنید. از نقاط ضعف لیبرتی ایر 2 پرو در بخش اتصالات میشه به عدم اتصال سریع و دقیق به گوشی های آیفون اشاره کرد و هنگام کانکت شدن به گوشی آیفون ممکنه چند بار کانکت و دیسکانکت کنید تا به درستی اتصال پیدا کنه.

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی