هندزفری بیسیم کیو سی وای t5

11/24/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم کیو سی وای t5

پس از عرضه مدل‌های موفق از سری هندزفری‌های QCY شیائومی، حال نوبت به مدل T5 رسیده است. بسیاری از ما عادت داریم در حین سفر، رفت ‌و‌ آمد داخل شهر، ورزش، برای پاسخ به تماس و بسیاری کارهای دیگر از هندزفری استفاده کنیم. چند سالی است که هندزفری‌های سیمی جای خود را به هندزفری‌های بیسیم پیشرفته و باکیفیت داده‌اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی هندزفری مقرون به صرفه‌ی شیائومی QCY T5 بپردازیم. با ما همراه باشید.

کیفیت صدا و برقراری تماس تلفنی با QCY T5 چگونه است؟

بدون شک هنگام خرید هندزفری، اولین و مهم‌ترین ویژگی قابل توجه کیفیت صدای آن است. در مورد هندزفری شیائومی QCY T5 باید گفت بعد از بررسی متوجه شدیم تعادل بین فاکتورهای صوتی این هندزفری بسیار خوب است. باس قوی به همراه تریبل مناسب صدای خروجی این هندزفری را بسیار ایده‌آل جلوه می‌دهد. هم‌چنین صدای خواننده کاملا به تفکیک از صدای موسیقی شنیده می‌شود.

نکته جالب توجه در بررسی این محصول، شفافیت و تفکیک صدای انواع سازهای مختلف حین پخش موسیقی است. اما باید گفت، اگر از دسته افراد علاقه‌مند به باس قوی و کوبنده هستید، باید گفت هندزفری شیائومی QCY T5 شاید انتظارات شما را به طور کامل برطرف نکند. به طور کلی سری محصولات QCY بر شفافیت و تفکیک صدا تاکید بیشتری دارند.

ویژگی قابل توجه دیگر این محصول، سیستم رفع نویز صدای محیط است. با وجود این سیستم، قادر هستید در آرامش کامل بدون صداهای اضافه زمینه و محیط بیرونی، از شنیدن موسیقی با کیفیت لذت ببرید.

تکنولوژی‌های صوتی به کار رفته در این محصول شامل صدای استریوی HiFi است. این تکنولوژی به لطف بهره‌گیری از کدک AAC صدایی شفاف و پردازش‌ شده را به خروجی هندزفری تحویل می‌دهد.

کیفیت صدای تماس در این هندزفری فوق‌العاده عالی و ایده‌آل است. صدای استریو و HD خروجی این هندزفری قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. به لطف سیستم حذف نویز، حین برقراری تماس، هیچ یک از جملات مخاطب خود را از دست نخواهید داد.

درباره ویژگی‌های ظاهری این محصول چه می‌توان گفت؟

بعد از کیفیت تماس، ویژگی مهم بعدی در بررسی محصول، ظاهر آن است. این محصول اندکی شباهت ظاهری به ایرپاد دارد اما زمان استفاده متوجه تفاوت آن خواهید شد. هندزفری شیائومی QCY T5 در قسمت اتصال به گشو از یک ماده سیلیکونی برای قرارگیری بهتر استفاده می‌کند. هم‌چنین یک سیستم آهن‌ربایی برای نیافتادن آن از داخل قاب محافظش در نظر گرفته شده است.

هم هندزفری‌ها و هم قاب نگه‌دارنده‌ی آن‌ها به رنگ مشکی هستند. به جای طراحی معمول شبیه کپسول، کیس این هندزفری به شکل مستطیل با لبه‌های گرد طراحی شده است. بر روی کیس دو چراغ کوچک برای نمایش وضعیت شارژ محصول تعبیه شده است. در کل طراحی این محصول بسیار ظریف و بی‌نقص ارزیابی می‌شود. جنس بدنه‌ی این محصول از ترکیب پلاستیک ABS و PC است.

آیا هندزفری روی گوش راحت است؟

با توجه به استفاده طولانی‌مدت هندزفری، راحتی آن روی گوش نکته بسیار مهمی است. در این مدل از کنترل لمسی استفاده شده که نسبت به دکمه فیزیکی بسیار راحت‌تر است. با یک لمس خیلی آرام این کنترل‌ها عمل می‌کند و می‌توانید برای قطع و وصل تماس یا گوش دادن به موسیقی از آن بهره ببرید.

طراحی محصول برای قرارگیری عالی و جلوگیری از افتادن طراحی شده است. در عین حال، 3 نوع پوشش سیلیکونی در ابعاد مختلف برای قسمت روی هندزفری وجود دارد. می‌توانید با توجه به سایز گوش خود، یکی از این پوشش‌ها را انتخاب و استفاده نمایید.

 

در بررسی کلی باید گفت هندزفری بلوتوث شیائومی QCT T5  محصولی راحت برای استفاده است. با وزن 4.3 گرمی این هندزفری تقریبا هیچ فشاری به گوش شما وارد نخواهد شد.

 

وضعیت اتصال به موبایل و سایر و دستگاه‌ها

اتصال فوق العاده‌ترین ویژگی در بررسیQCY T5  است. آخرین نسخه بلوتوث 5 در QCY T5 TWS سرعت و دامنه عالی و صدایی صاف و شفاف را ارایه می‌کند. اگرچه در نسخه قبلی از این سری هنگام تماشای فیلم مشکلاتی برای پخش صدا به وجود می‌آمد اما در این نسخه مشکل کاملا حل شده است.

در این هندزفری، ویژگی‌ای تحت عنوان «حالت بازی» تعبیه شده است. در این حالت، صدا و تصویر کاملا با یک‌دیگر هماهنگ می‌شود. اما در این حالت مصرف باتری افزایش می‌یابد و می‌تواند منجر به تخلیه سریع‌تر آن شود. البته بدون فعال کردن حالت بازی نیست هماهنگی صدا و تصویر عالی است اما در پاره‌ای اوقات مشکلاتی ایجاد می‌شود که بسیار نادر است.

این محصول برای اتصال به انواع دستگاه مویابل طراحی شده است. هم موبایل‌های اندرویدی و هم سیستم‌ عامل iOS اپل توسط این هندزفری به خوبی پشتیبانی می‌شود. زمانی که این هندزفری را با دستگاه موبایل آیفون جفت کنید، نمایش‌گر باتری آن در گوشی شما ظاهر خواهد شد. قابلیت دیگر آن حالت مصرف کم انرژی است که در حالت استندبای، عمر باتری را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

دامنه پوشش هندزفری، تا فاصله 10 متر از دستگاه جفت‌شده است. تراشه بلوتوث 5 به عنوان آخرین نسخه بلوتوث در این محصول به کار رفته است. این تراشه ساخت کشور تایوان و دارای کیفیتی عالی است. هم‌چنین سرعت جفت‌شدن آن با دستگاه‌های مختلف عالی است. این هندزفری به محض خروج از کیس نگه‌دارنده به صورت هوشمند به دستگاه جفت شده متصل می‌شود و کار اضافی‌ای نیاز نیست. در مجموع کیفیت ارتباطی این هندزفری خارق‌العاده است.

درباره سهولت استفاده در شرایط مختلف

اگر فردی هستید که در حین کار یا خارج از منزل از هندزفری استفاده می‌کنید، احتمالا داشتن یک جفت هندزفری مخصوصا مدل ضد آب برای شما ضروری است. هندزفری شیائومی QCY T5 با استاندارد IPX5 در برابر آب و رطوبت مقاوم است. اگر در فصل تابستان عرق کنید و هندزفری خیس شود نباید نگرانی از این بابت داشته باشید.

دقت کنید که کیس نگه‌دارنده هندزفری‌ها ضدآب نیست. اما این مساله اهمیت چندانی ندارد چون اغلب آن را در جیب خود قرار می‌دهید و فقط برای خارج کردن هندزفری بیرون می‌آورید.

مصرف و عمر باتری شیائومی QCY T5

با توجه به ضرورت طراحی سبک در محصولات دیجیتال امروزی، شیائومی سعی کرده باتری کوچک‌تری در این مدل تعبیه کند. در این مدل از باتری 40 میلی‌آمپر استفاده شده که می‌تواند تا حدود 5 ساعت پخش موسیقی مداوم را پشتیبانی کند. البته میزان حجم صدا بر مصرف تاثیرگذار است اما حداقل زمانی که می توانید از آن استفاده کنید 4 ساعت است.

مشابه اغلب هندزفری‌های بلوتوث جدید، این محصول از طریق کیس نگه‌دارنده خود شارژ می‌شود. در این کیس یک باتری 340 میلی‌آمپر تهیه شده که می‌تواند تا 4 بار جفت هندزفری‌ها را شارژ نماید. شارژ کامل باتری هندزفری‌ها 2 ساعت زمان می‌برد. به طور کلی باتری این محصول خوب ارزیابی می‌شود.

مزایای و معایب هندزفری QCY T5 شیائومی

مزایا:

  • راحتی و سهولت در استفاده
  • اتصال عالی با انواع دستگاه ‌ها
  • عمر باتری خوب و سرعت شارژ مطلوب

معایب:

  • باس کم در پخش موسیقی

خلاصه و جمع‌بندی

با توجه به قیمت QCY T5 TWS کیفیت صوتی بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کند. قابلیت اتصال در QCY T5 TWS با جدیدترین نسخه بلوتوث و حالت بازی بسیار عالی است.

QCY T5 TWS در مقایسه با QCY T3 از نظر راحتی و کیفیت صدا پیشرفت‌های زیادی را نشان می‌دهد. بنابراین آن را به یک خرید ارزشمند تبدیل می‌کند!

کنترل لمسی و استاندارد IPX5 این محصول را برای استفاده راحت می‌کند. باید گفت QCY T5 بهترین عمر باتری را در هم‌رده‌های خود ارائه نمی‌دهد اما باتری قابل قبولی دارد. ضمن اینکه سبک وزن نیز است .

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی