هندزفری بیسیم m10

11/23/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم m10

نقد و بررسی هندزفری بیسیم M10

هندزفری بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند. یکی از معایب هدست‌های بی‌سیم این است که کاربران به راحتی قادر به مشاهده‌ی میزان شارژ باقیمانده در باتری آنها نمی‌باشند اما شما با خرید هندزفری بلوتوثی مدل M10 شاهد این مشکل نخواهید بود؛ زیرا داخل کیس محافظ این محصول یک نشانگر LED در نظر گرفته شده است که در هر لحظه میزان انرژی باتری را به نمایش می‌گذارد تا کاربران بدون نگرانی از تمام شدن ناگهانی شارژ به فعالیت‌های خود بپردازند.

هندزفری-بیسیم-m10

استفاده از هندزفری‌های سیمی در کنار مزایایی که دارند، دارای معایبی مانند مزاحمت سیم و دلهره‌‌ی پاره شدن آن، می‌باشند که استفاده از این محصولات را در بعضی مواقع به امری خسته‌کننده و دشوار تبدیل می‌کنند. اما با خرید هندزفری بلوتوثی مدل M10 هیچ یک از این مشکلات را تجربه نخواهید کرد چراکه در این مدل دیگر خبری از سیم‌های مزاحم نمی‌باشد. پشتیبانی این محصول از بلوتوث نسخه‌ی 5.0 این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تا شعاع 10 متری اتصالی قوی و پایدار را داشته باشند و با خیالی آسوده به امور خود رسیدگی کنند. طراحی واحد دینامیکی بزرگ، صدایی رضایت‌بخش را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند از لذت شنیدن موزیک‌های دلخواه خود با کیفیتی بسیار خوب بهره‌مند شوند. در کنار باتری‌های بکار رفته در هدست‌ها یک عدد باتری قدرتمند دیگر نیز درون محفظه‌ی نگهداری آنها تعبیه شده است که امکانات جالبی را به کاربران ارائه می‌دهد. با توجه به خصوصیات ذکر شده می‌توان گفت که هندزفری بلوتوثی M10 برای اموری مانند مکالمه، فعالیت‌های ورزشی و کارهای روزمره بسیار مناسب است و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد.

 

مطالب دیگر: ترفندهای گوشی ، هندزفری بیسیم گیمینگ hq08 ، هندزفری بیسیم gt6

 

بررسی ویژگی های کلی هندزفری بلوتوثی M10

طراحی

هندزفری بلوتوثی مدل M10 از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که هنگام استفاده حس بسیار خوشایندی را به شما القا می‌کند و می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را متوجه‌ خود سازد. یکی از مشکلاتی که همواره اکثر هندزفری‌های وایرلس برای کاربران بوجود می‌آورند، ایجاد احساس ناراحتی در گوش آنها پس از گذشت مدت زمانی می‌باشد؛ اما طراحی ارگونومیک این محصول در کنار پدهای بسیار نرم و انعطاف پذیری که در داخل گوش قرار می‌گیرند موجب می‌شود تا افراد حتی در استفاده‌ی طولانی مدت هیچگونه درد و آزردگی را احساس نکنند. از دیگر مزایای طراحی دقیق و حرفه‌ای این هدست می‌توان به جدا نشدن آن از گوش هنگام فعالیت‌هایی مانند ورزش کردن اشاره کرد، این ویژگی موجب می‌شود تا کاربران همیشه از بابت گوشی‌های آن آسوده خاطر باشند‌. یک کیس مخصوص برای این محصول به منظور محافظت بیشتر از هدفون‌ها و جلوگیری از گم شدن آنها در نظر گرفته شده است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های محفظه‌ی هندزفری بلوتوثی مدل M10 می‌توان به برخورداری از یک باتری قدرتمند مجزا و نشانگر LED آن که اطلاعاتی در مورد میزان شارژ باقیمانده در باتری را نشان می‌دهد، اشاره کرد. دکمه‌های تعبیه شده در پشت گوشی‌ها از نوع لمسی می‌باشند که علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر موجب می‌شود تا استفاده از این محصول امری راحت و ساده باشد و تنها با یک لمس ساده به تماس‌ها پاسخ دهید و یا آن‌ها را رد کنید و از امکانات دیگر این محصول بهره‌مند شوید.

عملکرد

هندزفری-بیسیم-m10

یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت هندزفری بلوتوثی مدل M10 می توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی 5.0 اشاره کرد که قادر است به تمامی دستگاه‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند متصل شود و اطلاعات صوتی را با سرعت مناسبی رد و بدل کند. این قابلیت باعث می‌شود تا بین گوشی هوشمند و یا لپ‌تاپ شما با این هندزفری ارتباطی قوی، پایدار و بدون قطعی برقرار شود که این پیوند تا برد 10 متری حفظ خواهد شد. پس از اولین اتصال میان گوشی و هدست دیگر نیازی نمی‌باشد که شما بصورت دستی آن‌ها را به هم متصل کنید و هدفون بطور خودکار ارتباط مورد نظر را برقرار می‌کند.

صدا

صدای پخش شده توسط هندزفری بلوتوثی مدل M10 از کیفیت HD برخوردار است، همچنین جلوه صدای HiFi با طراحی واحد دینامیکی پویا تأثیر زیادی در پخش فایل‌های صوتی با وضوح و جزئیات مناسب دارد. کاربران با خرید این محصول می‌توانند اوقات لذت‌بخشی را برای خود فراهم سازند و در کنار گوش دادن به موسیقی‌های دلخواه با کیفیتی بالا، به لطف بهره‌مندی از میکروفون تعبیه شده در هدست به سادگی تماس‌های ضروری را در هر شرایطی و فقط با یک لمس ساده پاسخ دهند.

باتری

 

هندزفری-بیسیم-m10

یکی از خصوصیات حائز اهمیت هندزفری بلوتوثی M10 باتری‌های تعبیه شده در آن می‌باشند که می‌توانند تا مدت زمان مناسبی انرژی این محصول را تأمین کنند. برای کارایی بیشتر و عملکرد بهتر این هندزفری علاوه بر باتری‌های موجود در گوشی‌ها، در محفظه‌ی آن نیز یک باتری قدرتمند 600 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است. باتری‌ موجود در هدفون‌ها می‌تواند در حالت مکالمه به مدت 3 ساعت و در حالت پخش موسیقی حدود 4 ساعت به طور مداوم انرژی آن‌ها را فراهم سازد و باتری کیس نیز قادر است تقریباً دو مرتبه هدست‌ها را کاملاً شارژ کند و آن‌ها را برای استفاده‌ی مجدد در اختیار شما قرار دهد.

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی