بهترین هندزفری های بیسیم لنوو

2/26/2023 ادمین سایت
بهترین هندزفری های بیسیم لنوو

برای انتخاب بهترین هندزفری های لنوو لازم است که چند نکته اساسی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید با بودجه مورد نظر تان یک هندزفری ایده آل تهیه کنید. اولین و شاید مهم ترین نکته، کیفیت ساخت هندزفری مورد نظر می باشد. در واقع شما باید به سراغ ایربادزی بروید که کیفیت خوبی داشته باشد و مقاومت عالی از خود نشان بدهد. طراحی ارگونومیک پارامتر دیگری است که برای خرید بهترین هندزفری های لنوو باید به آن توجه داشته باشید. طراحی یک ایرپاد حرفه‌ای باید به شکلی باشد که در اثر استفاده طولانی گوش شما خسته نشود و بتوانید به صورت طولانی مدت از این محصول استفاده کنید.

کیفیت بالای صدا و فناوری‌های پیشرفته در ایرپاد نیز از دیگر فناوری‌هایی است که برای خرید بهترین هندزفری های لنوو باید به آن توجه داشته باشید. قابلیت ضد تعریق و ضد آب نیز در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از فناوری‌های مهم در ایرپادها شده است و اگر در زیر باران یا برای ورزش از هندزفری استفاده می کنید باید حتما این نکته را در نظر بگیرید. در نهایت نیز عمر باتری هندزفری از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید؛ بدون شک هیچ کس نمی خواهد در هنگام مکالمه، تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی شارژ هندزفری اش به اتمام برسد از این رو ظرفیت باتری یکی از مهم ترین نکات خرید هندزفری لنوو می باشد.

بهترین ایربادز های لنوو

اگر قصد دارید تا از بین شرکت‌های مختلفی که در حوزه تولی هندزفری فعالیت دارند به سراغ لنوو آمده و بهترین هندزفری های بلوتوث لنوو را خریداری کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت لنوو محصولات مختلفی را در این طبقه بندی تولید کرده است و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود به سراغ محصولات مناسب آمده و از آن‌ها استفاده کنید. بهتر است برای یک انتخاب ایده ال ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و سپس با در نظر گرفتن انتظاراتی که از هندفری دارید در رنج قیمتی مشخص شده بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه شما را با بهترین هندزفری های لنوو آشنا می کنیم.

 

هندزفری بلوتوث Lenovo ThinkPlus LivePods GM6

بدون شک یکی از بهترین هندزفری بلوتوث های دوتایی لنوو که می‌توانید خریداری کنید، Lenovo ThinkPlus LivePods GM6 می باشد. این محصول جز بهترین ایرپاد لنوو به حساب می‌آید و کیفیت بالای آن باعث شده افراد زیادی خرید آن را پیشنهاد کنند.

بهترین-هندزفری-های-بیسیم-لنوو

این محصول جز هندزفری‌های بی سیم و بلوتوثی است که نسخه بلوتوث آن 5 بوده و برد اتصال آن نیز 10 متر می باشد. شما می‌توانید صدا را با کیفیت بالایی از این دستگاه بشنوید و همین موضوع باعث شده تا Think Plus Live Pods GM6 تبدیل به یکی از بهترین هندزفری های بلوتوث لنوو شود. ظرفیت باتری گوشی‌های Think Plus Live Pods GM6 نیز 40 میلی آمپر ساعت بوده و این مسئله باعث شده تا میزان شارژ این هندزفری حدود 4 ساعت باشد و با شارژ کردن کامل کیس این دستگاه نیز می‌توانید تا 10 ساعت از Think Plus Live Pods GM6 استفاده کنید.

 

هندزفری بلوتوث Lenovo TC08

هندزفری بلوتوث دوتایی Lenovo TC08 TWS یکی دیگر از بهترین هندزفری بلوتوث های لنوو است و اگر قصد دارید تا بهترین ایربادز لنوو را خریداری کنید، Lenovo TC08 TWS قطعا یکی از انتخاب های شما خواهد بود.

بهترین-هندزفری-های-بیسیم-لنوو

این هندزفری بلوتوثی از نسخه 5.1 بلوتوث استفاده می‌کند و برد اتصال آن 10 متر اعلام شده است. ظرفیت باتری گوشی‌های TC08 TWS نیز 55 میلی آمپر ساعت بوده و این موضوع باعث شده تا ایرفون ها با هربار شارژ کامل، حدود 4 الی 5 ساعت شارژدهی داشته باشند. مدت زمان شارژ شدن گوشی‌های این محصول حدود 35 دقیقه است و که زمان بسیار مناسبی محسوب می شود. مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار، استاندارد IPX7، نشانگر LED و… از مهم‌ترین ویژگی‌هایی  است که موجب شده Lenovo TC08 TWS تبدیل به یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی لنوو شود.

 

مطالب دیگر:بهترین ایرپاد برای موتورسواران،راهنمای خرید هندزفری ،بهترین ایرپادز های ارزان

 

هندزفری Lenovo Smart Wireless Earbuds

Lenovo Smart True Wireless یکی دیگر از بهترین هندزفری های Lenovo است که به لطف طراحی جذاب و ویژگی های بروز جزء گزینه های خرید تان محسوب می شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در Lenovo Smart True Wireless شاهد آن هستیم، وجود فناوری Lenovo Fast Pair است. این فناوری موجب شده تا شاهد سرعت بالای جفت شدن بلوتوث با دستگاه‌های اندرویدی یا ویندوزی باشیم. شرکت لنوو این هندزفری را به نحوی طراحی کرده که به صورت پویا شاهد حذف نویز محیط باشیم و این موضوع باعث می‌شود تا کیفیت صدای این محصول افزایش فوق العاده‌ای پیدا کند.

بهترین-هندزفری-های-بیسیم-لنوو

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که موجب شده تا بتوان از این هندزفری به عنوان بهترین هدست های بلوتوثی لنوو نام برد، طول عمر بالا باتری‌های آن است. در واقع اگر شما به صورت کامل گوشی‌ها و کیس Lenovo Smart True Wireless را شارژ کنید تا 28 ساعت می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. طراحی ارگونومیک این هندزفری لنوو موجب شده تا گوشی‌های این هدفون به راحتی در داخل گوشی قرار گرفته و بتوانید به راحتی در محیط‌های مختلف آن استفاده کنید.

هندزفری بلوتوث Lenovo ThinkPlus LivePods GM3 

بدون هیچ شک و تردیدی هندزفری بلوتوث دوتایی Lenovo Think Plus Live Pods GM3 TWS یکی از زیباترین و پرفروش‌ترین هندزفری های بلوتوثی لنوو است. مهم‌ترین ویژگی که باعث شده تا این محصول محبوبیت فوق العاده‌ای پیدا کند، طراحی زیبای آن می باشد.

بهترین-هندزفری-های-بیسیم-لنوو

نسخه بلوتوث مورد استفاده در LivePods GM3 نسخه 5.0 بوده و برد اتصال آن نیز به اندازه 10 متر است. وجود سیستم کاهش نویز و حالت Low Latency باعث شده تا هم برای مکالمه و هم برای بازی کردن، Lenovo Think Plus Live Pods GM3 تبدیل به یکی از بهترین مدل های هندزفری بی سیم لنوو شود. مقاوم در برابر رطوبت یکی از مهم‌ترین ویژگی های موجود در Live Pods GM3 است و باعث شده تا شما بتوانید به راحتی، حتی در هنگام ورزش کردن نیز ازآن استفاده کنید و نگرانی در مورد خرابی این محصول نداشته باشید.

ظرفیت باتری گوشی‌های Think Plus Live Pods GM3 برابر 35 میلی آمپر ساعت بوده و این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید در حدود 3.5 ساعت از گوشی‌های این ایرپاد استفاده کنید. همچنین در صورت شارژ کردن کامل کیس ایرپاد شما می‌توانید تا 12 ساعت از Think Plus Live Pods GM3 استفاده کنید. تمامی این موارد در کنار هم باعث شده تا بتوان از این دستگاه به عنوان یکی از بهترین هندزفری های لنوو نام برد.

هندزفری بلوتوث Lenovo H15 

یکی از بهترین هندزفری های لنوو که در حال حاضر در بازار ایران موجود است و می‌توانید به راحتی آن را خریداری کنید، هندزفری بلوتوث دوتایی Lenovo H15 TWS است. اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات Lenovo H15 بیاندازیم، میبینیم که طراحی گوشی‌ها این هندزفری به شکل حلزونی و ارگونومیکی است؛ این موضوع موجب می شود فیکس شدن هندزفری در گوش به خوبی انجام شود و همچنین بیس دریافتی از آن دوچندان شود. همچنین به منظور تولید این دستگاه به عنوان یکی از مدل‌های پرفروش هدست Lenovo شاهد استفاده از پلاستیک ABS و سیلیکون هستیم.

بهترین-هندزفری-های-بیسیم-لنوو

نسخه بلوتوث موجود در Lenovo H15 از نوع 5.1 بوده و برد اتصال آن نیز به اندازه 10 متر است. ظرفیت باتری گوشی‌های Lenovo H15 نیز 40 میلی آمپر ساعت می باشد و بدین ترتیب شما می‌توانید پس از شارژ کردن گوشی‌های این ایرپاد در حدود 4 تا 8 ساعت از Lenovo H15 استفاده کنید. از مهم‌ترین ویژگی هایی که در این هندزفری وجود دارد، نشانگر LED روی گوشی‌ها و نمایشگر LED روی کیس است که برای نمایش میزان شارژ باقی مانده و وضعیت اتصال کاربرد دارد. این هندزفری همچنین در برابر رطوبت و گرد و غبار مقام است و می توانید به راحتی از آن محیط های مختلف استفاده کنید.

 

هندزفری بلوتوث Lenovo H15 Pro

بی شک یکی از بهترین هندزفری های لنوو، ایرپاد Lenovo H15 Pro می باشد. آمارهای منتشر شده از فروش هدست نشان می‌دهد که این محصول یکی از پرفروش ترین هندزفری های وایرلس لنوو می باشد. اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات این محصول انداخته و در مورد آن صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که وزن هر یک از گوشی‌های Lenovo H15 Pro به اندازه 156 گرم است. طراحی گوشی‌های بهترین هندزفری بی سیم مارک لنوو به صورت In Ear می باشد و این مسئله به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی گوشی‌ها را در گوش خود قرار دهید.

بهترین ایرپاد Lenovo کدام است؟

شرکت لنوو برای تولید H15 Pro از پلاستیک ABS استفاده کرده است؛ این مسئله باعث شده تا این ایرپاد مقاومت قابل قبولی داشته باشد و شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. نسخه بلوتوث مورد استفاده در Lenovo H15 Pro از نوع بلوتوث 5.1 بوده و برد گوشی‌های این ایرپاد نیز به اندازه 10 متر است. در Lenovo H15 Pro شاهد فناوری کاهش نویز هستیم که این فناوری موجب می‌شود تا بتوانید صدا را با وضوح شگفت انگیزی از این گوشی بشنوید.

ظرفیت باتری گوشی‌های H15 Pro به اندازه 40 میلی آمپر ساعت بوده و عمر باتری‌های آن در حالت پخش موسیقی و مکالمه در حدود 7 ساعت است. اگر بخواهیم شما را با سایر فناوری‌های موجود در Lenovo H15 Pro آشنا کنیم باید به وجود نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ، مقاوم عالی این هدفون در برابر رطوبت و گرد و غبار و… اشاره کرد. تمامی این موارد در کنار هم باعث شده تا شما بتوانید با خیال آسوده به سراغ این ایرپاد آمده و از این محصول که یکی از بهترین هدفون های لنوو است استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی