هندزفری بیسیم گیمنگ لنوو مدل HQ08

11/28/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم گیمنگ لنوو مدل HQ08

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HQ08 از بهترین هندزفری های گیمینگ لنوو می باشد. که از کیفیت بسیار خوب صدا برخوردار است که احساس می کنید شخصیت اصلی بازی در محیطی واقعی هستید و همه صدا ها را از نزدیک می شنوید. این هندزفری به لطف بلوتوث ورژن 5.0 حتی با داشتن فاصله ده متری همه صدا ها را بدون هیچ قطع و وصلی به گوش شما می رساند و دچار افت کیفیت نمی شود. طراحی هندزفری بلوتوث HQ08 لنوو، ارگونومیک و راحت است که حتی با قرار گیری طولانی مدت در گوش شما را آزار نخواهد داد. ساختار بدنه این هندزفری از جنس پلاستیک فشرده می باشد که مقامت بالایی در برابر ضربه های ناگهانی دارد و سری این هندزفری لنوو از جنس سیلیکون است که از درد گرفتن گوش شما جلوگیری می کند. باتری کیس شارژ این هندزفری از نوع لیتیومی بوده و ظرفیت 400 میلی آمپر ساعتی دارد و باتری هر کدام از گوشی های آن 30 میلی آمپر ساعت است که قادر به پخش موسیقی تا 4 ساعت به طور پیاپی می باشد. هندزفری وایرلس HQ08 لنوو انتخابی مناسب برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری عمومی می باشد.

هندزفری-بیسیم-گیمنگ-لنوو-مدل-HQ08

هندزفری بیسیم  لنوو HQ08 با بلوتوث نسخه 5.0 با برد ده متر از بهترین کیفیت صدا برخوردار است. این ایرفون علاوه بر داشتن کیفیت صدای فوق العاده از قابلیت نویز کنسلینگ پشتیبانی می کند که همه نویز های اضافی محیط و ارتعاشات را حذف کرده و تجربه یک مکالمه لذت بخش را برای هر دو طرف رقم می زند.

نوآوری در هدفون لنوو با صدای جذاب واضح و شفاف و با سیستم صوتی فوق العاده باس 360 درجه تمام زیبایی صدا را در بر می گیرد، یک تراشه بلوتوث 5.0، تجربه بازی شما را با گیم پلی بی نقص همراه می کند، تاخیر صدای بازی تا 40-60Ms کاهش پیدا کرده.

از مواد ضد حساسیت پوش در این هدفون به کار رفته، و همچنین با طراحی راحت و جذاب، از این هدفون گیمینگ لنوو HQ08 خسته نخواهید شد.

 

مطالب دیگر:تاریخچه هندزفری بیسیم،فناوری tws چیست ، هندزفری بیسیم گیمینگ m28

 

همچنین با دارا بودن ظرفیت کیس 400mAh شارژدهی خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این هدفون  همچنین دارای استاندارد  IPX5 است که بدون ترس از عرق یا باران از هدفون گیمینگ لنوو و عملکرد کنترلی آن استفاده کنید.

هندزفری بیسیم لنوو HQ08 با دارا بودن تراشه ی بلوتوث نسخه ی 5.0 ، اتصالی پایدار را تا 10 متر برای شما و گوشی شما فراهم می کند. صداهای زیر صدای خوب و تازه ای دارند، صدا های میان زیر و بم ظریف به گوش می رسند و صدا های بم آن فضایی 360 درجه صوتی عمیق است که صدا را در بر می گیرد.

از نوآوری دیگری که باعث کاهش نویز واقعی می شود، بلند کردن دقیق صدا در مکان های شلوغ، و با یک جداسازی دقیق، صدا های مزاحم بیرون را حذف میکند. هدفون های لنوو دارای مواد مناسب پوست، با اورگونومی مناسب داخل گوش، متناسب با مجرای گوش شما متناسب می‌شود و به سختی در هنگام ورزش تکان میخورد. دارای پیکربندی هوشمند تشخیص پخش یا توقف، تغییر، پاسخ یا رد تماس و فعالیتهای مختلف ساده است.

هندزفری-بیسیم-گیمنگ-لنوو-مدل-HQ08

ویژگی های هندزفری بیسیم لنوو Lenovo HQ08

  • تراشه بلوتوث 5.0 ، اتصال پایدار در 10 متر ، تأخیر کم و مصرف کم انرژی را فراهم می کند.
  • اتخاذ یک فناوری جدید کاهش نویز فیزیکی، صدای نویز محیط را به صورت موثر و دقیق فیلتر می کند.
  • هدفون ها دارای مواد ضد حساسیت پوست، طراحی برای مقیاس گوش، مناسب برای مجرای گوش، پوشیدن راحت و به راحتی از گوش نمی افتند.
  • کنترل حرکتی لمسی هوشمند، پخش و مکث آسان ، تنظیمات ، پاسخ یا رد تماس و سایر عملیات ها.
  • فناوری حذف نویز، صدایی واضح و شفاف با بیس فوق العاده ارائه می دهد
  • تراشه بلوتوث 5.0 ، تاخیر بازی تا 40-60 Ms کاهش میدهد
  • صدای فراگیر 360 درجه استریو ، تجربه ای همه جانبه را به گوش شما می دهد
  • محفظه شارژ با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت، عمر باتری طولانی مدت را به ارمغان می آورد
  • از مواد مناسب پوست، راحت و نرم استفاده می کند، به راحتی از آن در گوش دادن های طولانی خسته نمی شوید.
  • دارای استاندارد IPX5 ضد آب ، بدون ترس از باران و عرق
  • عملکرد آسان با آن از طریق کنترل لمسی
دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی