ساعت هوشمند مدل V8

11/22/2022 ادمین سایت
ساعت هوشمند مدل V8

ساعت هوشمند مدل V8

حتما شما هم مثل خیلی از مردم بعد از دیدن سری فیلم های جمیز باند سودای استفاده از ساعت های عجیب که قابلیت هایی نظیر برقراری تماس یا مسیریابی را دارند در سر پرورانده اید. این آرزوها نیز همچون آرزوی پرواز از دسترس انسان دور نمانده است و با پیشرفت تکنولوژی امروزه دیگر مالکیت این گجت ها آرزو نیست و برای خرید در بازارهای جهانی عرضه شده اند. البته محصول پیش روی شما اولین مدل از این قبیل گجت ها نیست بلکه تنها نمونه ای از این نوع گجت های پوشیدنی می باشد. تا انتهای مطلب همراه جانبی تیک باشید

طراحی ساعت هوشمند V8 با بدنه ای مدور از جنس فلز و بند سیلیکونی شما را به یاد ساعت های ژاپنی کاسیو خواهد انداخت به خصوص مدل G-Shock با طراحی مشابه همین ساعت هوشمند، اما تفاوت این ساعت با ساعت های کاسیو در هوشمند بودن آن نهفته است. ظاهر اسپرت این ساعت حس قدرت را تداعی می کند و کاربرد بافت هرمی/مشبک در قسمت حاشیه جلویی ساعت بر انتقال این حس می افزاید. دکمه های کنترلر در سمت راست قرار گرفته اند و دوربین در  بالای ساعت قرار گرفته است و درگاه ورودی میکرو یو اس بی برای شارژ دستگاه در سمت چپ تعبیه شده است.

ساعت V8 هوشمند دارای امکانات بسیاری می باشد که با قرار دادن سیمکارت داخل آن در دسترس شما قرار می گیرد. از جمله امکانات این گوشی هوشمند می توان به تقویم، آلارم، آنتی لاست، دوربین، پخش موسیقی، اجرای تصاویر، شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر و واتس اپ نیز اشاره کرد. همچنین می توانید با پدومتر تعبیه شده روی این ساعت تعداد قدم هایتان را اندازه گیری کنید و مسافتی را که طی نموده اید را نیز مورد بررسی قرار دهید. کافی است نرم افزار مرتبط را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و به محض برقراری اتصال بلوتوث تمامی اطلاعات بین دو دستگاه سینک می شود و از این پس می توانید بدون در دست داشتن گوشی پیام ها، تماس ها و اعلانات شبکه های اجتماعی خود را روی ساعت دریافت کنید.

ساعت-هوشمند-مدل-V8

بعد از باز کردن پک محصول،با ساعت، کابل شارژر و باتری آن مواجه خواهید شد. شما میتوانید این ساعت هوشمند را از طریق کابل میکرو یو اس بی تعبیه شده به طور کامل شارژ نمایید و به راحتی از طریق کد QR داخل ساعت نرم افزار مربوطه را دانلود کرده و مراحل اتصال و سینک کردن اطلاعات را انجام دهید. البته اتصال به گوشی و تبلت بدون تشریفات خاصی از طریق بلوتوث قابل انجام است.

قابلیت ساپورت حافظه تا 32 گیگابایت، صفحه نمایش 1.22 اینچی از جنس LED با رزولوشن 240×240 و تراکم پیکسلی 302 پیکسل بر هر اینچ کیفیت خوبی را از خود به نمایش می گذارد، همچنین تاچ حرارتی نیز حس خوبی را به انگشتان شما منتقل می کند. بلوتوث نسخه 3.0، دوربین بلوتوث برای کنترل کردن دوربین گوشی و همچنین دوربین عکاسی نامحسوس مجهز به G-Sensor از دیگر امکانات این ساعت هوشمند مقرون به صرفه می باشند. همچنین دارای سی پی یو MTK6261D و رم 32 مگ در کنار حافظه داخلی 32 مگابایتی می باشد.

 

مطالب پیشنهادی : اپل واچ ها، آموزش ساخت اپل آیدی، آموزش کار با نرم افزار anydesk

 

قابلیت آنتی لاست و یا به عبارتی دیگر ضدسرقت این ساعت همیشه در حالت آماده باش است و به محضی که اتصال گوشی و ساعت قطع شود زنگ هشدارش به صدا در می آید. همچنین قابلیت پدومتر از طریق اتصال به اینترنت سیمکارت مسافت طی شده و کالری مصرفی بدنتان را محاسبه می کند و شما را از اطلاعات فعالیت های بدنیتان آگاه خواهد کرد. همچنین دیگر قابلیت بهداشتی و سلامت ساعت هوشمند V8 مربوط به تنظیم ساعت خواب می باشد که به کمک آن بتوانید برنامه ی مرتبی از خواب خود داشته باشید و سلامتی روحی و جسمی شما را به شما یادآور شود.

ساعت-هوشمند-مدل-V8

از طریق ساعت V8 می توانید تماس های ورودی خود را پاسخ دهید و یا بوسیله این گجت از سیمکارت داخل گوشی تماس بگیرید که این به خودی خود بسیار کارآمد و جذاب می باشد. گذشته از این ها می توانید با دوربین گوشی همراهتان را نیز کنترل کرده و از دور نیز عکسبرداری و یا فیلم برداری کنید. ظاهر این دستگاه هم به صورت پیش فرض سه مدل عقربه را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید از بین آن ها یک مدل را  انتخاب کنید و لذت ببرید. پخش موزیک همانطور که قبلا گفته شد از طریق ساعت پیش روی شما امکان پذیر است و علاوه بر دوربین نامحسوس می توانید صدا را نیز ضبط کنید.

این ساعت هوشمند از شبکه های ارتباطی نسل سوم 3G پشتیبانی می کند و می تواند سرعت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر شما نیز از طرفداران گجت های پوشیدنی هستید و در عین حلا نمی خواهید مبلغ زیادی را برای خرید هزینه کنید بدون شک خرید این ساعت را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی