هندزفری بیسیم کیو سی وای مدل t20

11/23/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم کیو سی وای مدل t20

بررسی هندزفری بیسیم کیو سی وای مدل t20

نه، اینها AirPods 3 نیستند . QCY T20 AilyPods به جای پنل های مشکی در بالای صفحه، خاکستری است و ساقه ها بیشتر مربعی شکل هستند - اما اینها شبیه کلون های ارزان قیمت هستند. مانند مثال اپل، شما فقط می توانید جوانه ها را در گوش خود آویزان کنید. آنها بسیار سبک و بسیار راحت هستند، اما به اندازه کافی ایمن هستند که نمی افتند.

با این حال - ممکن است مجبور شوید آنها را بیشتر به سمت داخل فشار دهید تا محکم‌تر در دست بگیرید و بیشترین استفاده را از باس ببرید و هر از چند گاهی به تناسب آن اطمینان دهید تا به آن ادامه دهید.

هندزفری-بیسیم-کیو-سی-وای-مدل-t20

از نظر ویژگی

T20 اولین کادرها را مشخص می کند. بادز ها با یک بار شارژ تا 5.5 ساعت زمان پخش مناسب را ارائه می دهند و دارای استاندارد IPX4 ضد آب برای محافظت از آنها در برابر پاشیدن آب سبک است.شکل کیس عالی است: این کیس سفید مات به اندازه‌ای صاف است که در هر جیبی می‌لغزد. با این حال، بیرون آوردن هدفون ها دشوار است، زیرا درب آن با سبک ترین حرکت بسته می شود.

 

مطالب دیگر: مشکلات رایج در ایرپاد، هندزفری بیسیم جبرا ، هندزفری بیسیم M10

 

کنترل و اتصال

T20 موقعیت عجیبی برای پنل های لمسی خود دارد. نه در بالا (مانند اکثر هدفون ها)، یا پایین ساقه (مانند AirPods)، بلکه در وسط، درست زیر فهرست. متأسفانه، کنترل ها همیشه پاسخگو نیستند. ممکن است چندین بار تلاش شود تا یک عمل فعال شود، یا عملکرد اشتباه را فعال کنید. بازی و مکث با هدفون مناسب دردسر بزرگی در مدل بررسی است.

  • برای پخش/مکث موسیقی، روی L یا R دو ضربه بزنید
  • برای (غیرفعال) کردن حالت بازی روی R سه ضربه بزنید
  • برای فعال کردن دستیار صوتی، روی L سه ضربه بزنید

 

تماس گرفتن و تماشای فیلم

QCY T20 در تماس های تلفنی می درخشد . صدای شما شفافیت تلفن مانند و بلند است. میکروفون صدای شما را بسیار بهتر از صدای اطراف می‌گیرد، که حتی کمی باد، اسکوترهای شتاب‌دهنده و قطارهای عبوری به صداهایی شبیه به زوف تقلیل می‌یابند . هدفون‌های بی‌سیم زیادی نمی‌توانند به این خوبی تماس بگیرند. چشمگیر!

به طرز عجیبی، T20 فقط برای تماس های ویدیویی متوسط است ، مانند جلسات تیم های مایکروسافت و زوم. به زمان نیاز دارد تا صدای شما را بگیرد و صدای شما شفافیت و حجم شما را از دست می دهد وقتی سر و صدا در اطراف شما وجود دارد. بهتر است در مناطق ساکت تماس بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی های خوب AilyPods مدیریت تاخیر آن است. پخش ویدیو بی عیب و نقص است و حالت بازی اختصاصی برای کاهش تأخیر در جلوه های صوتی در هنگام بازی بسیار خوب عمل می کند - صدا تقریباً با آنچه روی صفحه نمایش می دهید هماهنگ است.

هندزفری-بیسیم-کیو-سی-وای-مدل-t20

مشخصات و ویژگی های QCY T20 AilyPods:

  • بلوتوث 5.3 با کدک AAC
  • استاندارد IPX4 ضد آب (ضد پاشش)
  • 5 ساعت بازی با یک بار شارژ
  • کیس شارژ می تواند 3 بار گوشی را به طور کامل شارژ کند
دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی