نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی انکر R50i

9/12/2023 ادمین سایت
نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی انکر R50i

هندزفری بلوتوثی Anker R50i

انکر در کنار لوازم جانبی متنوعی که برای کامپیوترها و موبایل‌ها تولید می‌کند، در زمینه‌ی ساخت هدفون‌های باکیفیت هم حرف زیادی برای گفتن دارد. در این ویدیو هدفون انکر SoundCore R50i A3949 را بررسی می‌کنیم که یکی از ارزان‌ترین هدفون‌های انکر محسوب می‌شود.

نقد-و-بررسی-هندزفری-بلوتوثی-انکر-R50i

 

مطالب دیگر:پاوربانک های انجزایر، فرق بین ساعت هوشمند و مچ بند، نقد و بررسی هندزفری T19

این هدفون با وجود قیمت مناسبی که دارد، بیشتر انتظارات شما را به خوبی برآورده می‌کند. با بهره‌گیری از اپ مخصوصی که برای آن ارائه شده، قادر به شخصی‌سازی اکولایزر و تنظیم فرمان‌های لمسی هدفون هستید. با توجه به پشتیبانی از گواهی IPX5، می‌تواند در برابر نفوذ قطرات آب از خود مقاومت نشان دهد.

با هر بار شارژ، می‌توانید به مدت ده ساعت از هدفون انکر SoundCore R50i A3949 استفاده کنید و این یعنی با عملکرد باتری خیلی خوبی روبرو هستیم. همچنین اگر شارژ کیس را هم در نظر بگیریم، مجموع ظرفیت باتری به ۳۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند. ایرباد‌ها از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و بنابراین اگر فقط ۱۰ دقیقه آن‌ها را در کیس قرار دهید، می‌توانید به مدت ۲ ساعت از آن‌ها بهره ببرید.

با توجه به قیمت این هدفون، نمی‌توانیم انتقاد چندانی در مورد کیفیت صدا مطرح کنیم و درایورهای ۱۰ میلی‌متری می‌توانند در تمام فرکانس‌ها، جزئیات زیادی در اختیار شما قرار دهند. بنابراین فارغ از اینکه طرفدار موسیقی یا پادکست هستید، این هدفون شما را ناامید نخواهد کرد. از نظر مکالمه هم کیفیت کاملا قابل قبولی دارد. طبیعتا در چنین هدفونی قرار نیست صدای محیط حین مکالمه حذف شود ولی در کل صدای شما را به خوبی به طرف مقابل می‌رساند.

نقد-و-بررسی-هندزفری-بلوتوثی-انکر-R50i

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی