هندزفری بیسیم انکر مدل R100

11/28/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم انکر مدل R100

این روز‌ها با پیشرفت تکنولوژی استفاده از هدفون‌های بی‌سیم نیز رواج زیادی پیدا کرده و محبوبیت زیادی در بین افراد جامعه پیدا کرده است؛ زیرا هدفون‌های بلوتوثی به شما امکان می‌دهند تا بدون هیچ گونه محدودیتی به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید و نگران گره خوردن سیم و کابل‌های اضافی نباشید. همچنین می‌توانید بدون استفاده از تلفن همراه، در هر زمان به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید و مکالمه‌ای لذت بخش را تجربه کنید. 

شما حتی می‌توانید در حین انجام تمرینات ورزشی با استفاده از هدفون بی‌سیم به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید و لحظات بسیار خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید. در حین رانندگی نیز می‌توانید به راحتی به تماس‌های خود پاسخ دهید و هیچ گونه اختلالی را در تمرکز حواس خود به وجود نیاورید. یکی از این هدفون‌های بلوتوثی که هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم قیمت مناسبی را ارائه می‌دهد، هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 است که با طراحی کاملا ارگونومیک روانه بازار شده است و راحتی شما را در استفاده طولانی مدت به طور کامل تضمین می‌کند. 

این محصول که در گروه هدفون بی‌سیم ارزان قرار می‌گیرد، از وزن سبکی نیز برخوردار است و موجب خستگی شما یا ایجاد درد در گوش نمی‌شود. شایان ذکر است که سرگوشی‌های هدفون بی‌سیم انکر از مواد سیلیکونی بسیار نرم ساخته شده‌اند و راحتی هرچه بیشتر را در حین گوش دادن به موسیقی یا مکالمه برای شما به ارمغان می‌آورند. از موارد دیگری که در خرید هدفون بی‌سیم مورد توجه قرار می‌گیرد، کیفیت صدای محصول می‌باشد که به عنوان معیاری مهم در انتخاب یک هدفون با کیفیت به شمار می‌رود. 

در این صورت می‌توان گفت که هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 با استفاده از یک جفت درایور 10 میلیمتری این معیار مهم را با موفقیت پشت سر می‌گذارد و انواع محتوای صوتی را با صدایی قدرتمند و باسی عمیق به گوش شما می‌رساند؛ همچنین صدای محیط اطراف را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد تا شما بتوانید به خوبی روی آهنگ در حال پخش تمرکز کنید و از تک تک نت‌های موسیقی نهایت لذت را ببرید. 

مورد دیگری که در این مدل هدفون بی‌سیم انکر مورد توجه قرار می‌گیرد، میکروفون داخلی آن است که از فناوری حذف نویز پشتیبانی کرده و امکان برقراری تماس‌هایی شفاف و لذت بخش را فراهم می‌کند. علاوه بر آن به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام انجام بازی‌های دو نفره یا گروهی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و صدای خود را به صورت کاملا واضح و شفاف به گوش آن‌ها برسانید. 

هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند و بدین وسیله به صورت بی‌سیم به انواع گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود؛ علاوه بر آن اتصال خود را تا فاصله 10 متری به صورت پایدار حفظ کرده و محتوای صوتی را حتی از دور‌ترین فاصله بدون هیچ گونه کاهش کیفیتی پخش می‌کند. لازم به ذکر است که هدفون بی‌سیم انکر انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تعبیه شده در هر یک از ایرفون‌ها تامین می‌کند که با یک بار شارژ کامل تا 6.5 ساعت شما را در انجام امور مورد نظر همراهی می‌کنند؛ 

اما این محصول با یک کیس شارژ نیز همراه شده است که علاوه بر نگهداری از ایرفون‌ها و محافظت از آن‌ها در برابر ضربه‌های احتمالی، شارژ اضافی را نیز برای آن‌ها تامین می‌کند و میزان استفاده را به 25 ساعت افزایش می‌دهد. از موارد دیگری که در خرید یک هدفون بلوتوثی مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت هدفون بی‌سیم است که هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 با قیمت پیشنهادی 1999 روپیه عرضه شده است؛ بنابراین کاملا مقرون به صرفه به نظر می‌رسد و توجه بسیاری از کاربران و طرفداران این برند را به خود جلب می‌کند. 

شایان ذکر است که Soundcore به دلیل طیف گسترده محصولات صوتی خود شناخته شده است و به عنوان یکی از رقبای قوی در بازار هند در مورد هدفون‌های مقرون به صرفه TWS یا بلوتوث به شمار می‌رود؛ این شرکت اخیرا با عرضه آخرین مدل R100 TWS مجموعه خود را در بخش TWS گسترش داده است و ویژگی‌های پیشرفته‌تری را در اختیار شما قرار داده است. به طور کلی اگر می‌خواهید بدانید که هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 ارزش خرید دارد یا خیر، تا انتهای این بررسی با ما همراه باشید. 

بررسی طراحی در هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 

بدون شک اولین موردی که در خرید هدفون بی‌سیم توجه شما را جلب می‌کند، طراحی و ظاهر محصول می‌باشد؛ بدین ترتیب این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است که هدفون بی‌سیم دارای ظاهری زیبا و طراحی مناسبی باشد. هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 در دو گزینه رنگی سفید و مشکی موجود می‌باشد که هر کدام از زیبایی خاصی برخوردارند و جلوه‌ای منحصر به فرد به محصول می‌بخشند؛ در این صورت شما می‌توانید بر‌اساس سلیقه خود یکی از رنگ‌های موجود را انتخاب و خریداری کرده و احساس بسیار خوشایندی را در هر زمان تجربه کنید. 

 هندزفری-بیسیم-انکر-مدل-R100

شایان ذکر است که بسته بندی TWS عالی به نظر می‌رسد و طراحی کیف شارژ شبیه به آنچه Oppo ارائه می‌دهد، به نظر می‌رسد؛ با این تفاوت که Soundcore R100 در یک طرف براق‌تر است. کیس شارژ نیز دارای طراحی بیضی شکل و زیبا است که توجه کاربران را به راحتی جلب می‌کند. همچنین درب آن با استفاده از یک لولای بادوام باز و بسته می‌شود و هیچ گونه مشکلی را در این زمینه به وجود نمی‌آورد. 

روی بدنه کیس شارژ هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 یک درگاه USB Type C تعبیه شده است که برای تامین شارژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر آن یک نشانگر LED نیز روی بدنه مشاهده می‌شود که با روشن شدن خود شما را از وضعیت اتصال و عملکرد دستگاه مطلع می‌کند. این مدل هدفون بی‌سیم انکر دارای طراحی تو گوشی است و کاملا مطابق با استاندارد‌های ارگونومی ساخته شده است؛ در این صورت به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و راحتی شما را در استفاده طولانی مدت تضمین می‌کند؛ 

گوشی‌ها همچنین از وزن سبکی برخوردارند و به شما اجازه می‌هند تا برای مدت طولانی به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید و یا به انجام بازی بپردازید و هیچ گونه خستگی را احساس نکنید. برای هریک از گوشی‌های هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 سرگوشی سیلیکونی بسیار نرم در نظر گرفته شده است که قابل جدا شدن می‌باشند؛ بنابراین در صورت گم شدن هر کدام، شما می‌توانید از جایگزین موجود در جعبه استفاده کرده و بهترین عملکرد را دریافت کنید. 

شایان ذکر است که در این مدل هدفون بی‌سیم ارزان به جای حسگر لمسی از یک دکمه کاربردی استفاده شده است که با توجه به قیمتی که دارد، بسیار مناسب و قابل توجیه می‌باشد. بسیاری از برند‌ها سنسور‌های لمسی را در TWS با این قیمت ارائه می‌دهند، اما به اندازه کافی پاسخگو نیستند؛ به همین دلیل به نظر می‌رسد که Soundcore R100 میزان پاسخگویی و عملکرد را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد. شما با استفاده از این دکمه کاربردی می‌توانید کار‌هایی مانند پخش یا توقف موسیقی و پذیرش یا رد تماس‌ها را به راحتی انجام دهید. 

کمپانی انکر در ساختار بدنه این مدل هدفون بلوتوثی از مواد پلاستیکی کاملا مرغوب استفاده کرده است که همین امر موجب وزن سبک و همچنین قیمت اقتصادی آن شده است. علاوه بر آن قادر است در برابر انواع ضربه و آسیب‌های احتمالی به خوبی مقاومت کند و بر دوام محصول بیفزاید. هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 همچنین مجهز به استاندارد IPX5 می‌باشد و مقاومت بالایی را در برابر نفوذ آب و گردوغبار نشان می‌دهد؛ 

از این رو شما می‌توانید از این مدل هدفون در زیر باران یا هنگام انجام تمرینات ورزشی پر تحرک استفاده کنید و به هیچ عنوان نگران آسیب دیدن آن در برابر نفوذ قطرات آب یا عرق نباشید. اما باید توجه داشته باشید که نمی‌توانید از این هدفون بی‌سیم ارزان در استخر یا هنگام استحمام استفاده کنید؛ زیرا تحمل فشار زیاد آب را ندارد و ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری را به بار آورد. 

در نهایت باید به ابعاد هدفون اشاره کرد که کاملا مناسب و سازگار با ارگونومی گوش می‌باشد و از هرگونه آزار و اذیت در حین استفاده جلوگیری می‌کند. ابعاد کیس نیز به گونه‌ای است که به راحتی در کیف و حتی جیب لباس شما قرار می‌گیرد و امکان حمل آسان و راحت را به ارمغان می‌آورد. به طور کلی هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 با طراحی زیبا و ارگونومیک خود این استاندارد را با موفقیت پشت سر می‌گذارد و توجه بسیاری از کاربران را به راحتی جلب می‌کند؛ 

بنابراین اگر در خرید هدفون بی‌سیم طراحی و زیبایی محصول برای شما اهمیت دارد، این مدل هدفون بی‌سیم انکر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. 

 

مطالب دیگر: شارژر لیتو مدل h17، مچ بند honor6 ، هندزفری بیسیم لنوو tg01

 

معرفی و بررسی مشخصات هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 

هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 که در دسته هدفون بی‌سیم ارزان قرار می‌گیرد، با جدید‌ترین فناوری Hall سنسور عرضه می‌شود؛ فناوری هال سنسور اتصال سریع را در عرض 3 ثانیه پس از باز کردن قاب تضمین می‌کند؛ به علاوه عمر باتری را به حداکثر می‌رساند و از زمان کارکرد باتری طولانی‌تر پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که این مدل هدفون بی‌سیم انکر با استفاده از درایور‌های دینامیک 10 میلیمتری تجربه شنیداری جذاب و همه جانبه‌ای را ایجاد می‌کند که برای نسل امروزی در نظر گرفته شده است. 

فناوری Bass Up آن فرکانس‌های پایین را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می‌کند و فورا آن‌ها را تشدید می‌کند. این دستگاه مجهز به دو میکروفون برای تجربه تماس عالی است که آن را به بهترین شکل ممکن می‌سازد. هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 از جدید‌ترین بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند و اتصال بی‌نقص و فوری را ارائه می‌دهد. TWS همچنین می‌تواند به صورت جداگانه کار کند و بهترین عملکرد را در نوع خود در اختیار شما قرار دهد. 

بررسی عملکرد و نحوه اتصال در هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 

شاید مهم‌ترین نکته در خرید هدفون بی‌سیم نحوه اتصال و عملکرد آن باشد؛ به همین دلیل اکثر کاربران در هنگام خرید به این موضوع توجه می‌کنند، تا بتوانند هدفونی با قابلیت اتصال عالی و پایدار داشته باشند. هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 از فناوری پیشرفته بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند و بدین وسیله اتصالی بی‌سیم را با انواع گوشی‌های موبایل برقرار می‌کند. 

علاوه بر آن تا فاصله 10 متری را به خوبی پوشش می‌دهد و اتصال خود را به صورت کاملا پایدار حفظ می‌کند؛ به این معنی که حتی از دور‌ترین فاصله از گوشی همراه نیز محتوای صوتی مورد نظر را بدون هیچ گونه کاهش کیفیتی پخش می‌کند و کمترین میزان تاخیر را در اتصال و پخش برنامه‌های مختلف ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در این مدل هدفون بی‌سیم انکر قابلیت کار کردن به صورت جداگانه می‌باشد؛ 

به این معنی که هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز تنها یکی از ایرفون‌ها را از قاب درآورده و به آن متصل شوید؛ در این صورت می‌توانید ضمن گوش دادن به موسیقی یا مکالمه با دوستان خود، از صدا‌های محیط اطراف نیز به خوبی مطلع شوید. در هنگام رانندگی نیز می‌توانید تمرکز بیشتری روی رانندگی داشته باشید و صدای خیابان یا ترافیک را به راحتی بشنوید. 

با این حال شما می‌توانید هر زمان که خواستید از هر دو ایرفون استفاده کنید و از صدای قدرتمند آن نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که ایرفون‌ها به محض بیرون آمدن از کیس شارژ به سرعت به گوشی هوشمند شما متصل می‌شوند و اتصالی پایدار و فوری را ارائه می‌دهند. همچنین موسیقی در حال پخش با گذاشتن ایرفون‌ها در کیف شارژ به طور خودکار متوقف می‌شود. 

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 فاقد پنل یا دکمه لمسی می‌باشد و به جای آن از یک دکمه فیزیکی با میزان پاسخگویی بالا استفاده می‌کند. بنابراین شما می‌توانید تنها با یک فشار ساده موسیقی در حال پخش را متوقف کرده و یا موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید. همچنین می‌توانید به تماس تلفنی خود پاسخ دهید و یا با یک فشار به مکالمه خود پایان دهید. به طور کلی اگر در خرید هدفون بی‌سیم جفت شدن سریع و فوری آن برایتان اهمیت دارد، می‌توانید هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 را به عنوان گزینه‌ای عالی در بالای لیست خرید خود بگذارید. 

بررسی کیفیت صدا در هدفون بلوتوثی انکر Soundcore R100 

از دیگر مواردی که ممکن است شما را به خرید هدفون بی‌سیم ترغیب کند، کیفیت صدا است؛ زیرا کیفیت صدای عالی در هدفون بی‌سیم باعث می‌شود شما بتوانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را با لذت زیاد گوش دهید و تجربه شنیداری متفاوتی را دریافت کنید. هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 که در دسته هدفون بی‌سیم ارزان قرار می‌گیرد، مجهز به یک جفت درایور دینامیک 10 میلیمتری است که با استفاده از آن‌ها تجربه شنیداری بسیار لذت بخشی را ایجاد می‌کند. 

برای این مدل هدفون بی‌سیم انکر همچنین تکنولوژی پیشرفته Bass Up در نظر گرفته شده است که فرکانس‌های پایین را تقویت می‌کند و صدایی با قدرت بالا‌تر به گوش شما می‌رساند. در این مدل هدفون بلوتوثی همچنین صدا‌های میانی و اوج به خوبی به گوش می‌رسند و در مجموع صدایی شفاف و واضح را ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است که کیفیت صدای هدفون در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند و شما می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کرده و همان کیفیت عالی اولیه را دریافت کنید. 

هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 مانند بسیاری از برند‌ها که ANC را با TWS خود ارائه می‌دهند، از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند که البته این موضوع از یک منظر خوب است؛ زیرا به جای دریافت ANC تقلبی، بهتر است آن را دریافت نکنید. با این حال Soundore R100 بیس عمیقی را ارائه می‌دهد و محدوده شنوایی شما را به طور کامل پوشش می‌دهد؛ در این صورت تک تک نت‌های موسیقی با صدایی کاملا واضح و شفاف به گوش شما می‌رسد و تمام صدا‌های زیر و بم به خوبی شنیده می‌شوند. 

از دیگر ویژگی‌های خوب هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 این است که بازی‌های مختلف را نیز با کیفیت بالایی پخش می‌کند و از این طریق توجه گیمر‌ها و افراد علاقه مند به بازی را به خوبی جلب می‌کند. کمپانی خوشنام انکر درون بدنه این مدل هدفون بلوتوثی یک جفت میکروفون تعبیه کرده است که از فناوری حذف نویز پشتیبانی می‌کنند و کیفیت تماس‌های تلفنی را به میزان قابل توجهی بالا می‌برند؛ 

به این ترتیب شما می‌توانید حتی در مکان‌های شلوغ و ترافیک خیابان به تماس‌های خود پاسخ دهید و مکالمه‌ای شفاف و لذت بخش را تجربه کنید. ممکن است گاهی اوقات در هنگام برقراری تماس تلفنی متوجه مقدار کمی اعوجاج شوید که از وزش باد شدید نشات می‌گیرد. 

بررسی باتری و طول عمر هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 .

هندزفری-بیسیم-انکر-مدل-R100

باتری یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید هدفون بی‌سیم مورد توجه قرار می‌گیرد؛ زیرا نشان دهنده طول عمر و مقدار استفاده از هدفون می‌باشد. بنابراین بسیاری از کاربران در صدد خرید هدفونی با طول عمر باتری بالا هستند تا در هنگام استفاده نگران تخلیه باتری و تمام شدن شارژ نباشند. هدفون بی‌سیم انکر با باتری بادوام خود این مورد را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذارد و رضایت کاربران را از این نظر جلب می‌کند؛ 

به طوری که در هر ایرفون خود دارای یک باتری بادوام است که در مدت زمان مناسبی به طور کامل شارژ می‌شوند و تا 6 ساعت شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند. اما همانطور که می‌دانید این مدل هدفون بی‌سیم انکر دارای یک کیس شارژ می‌باشد که باتری قدرتمند و با‌دوامی را درون خود جای داده و از ظرفیتی معادل 500 میلی آمپر ساعت برخوردار است؛ 

در این صورت زمان استفاده را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و لذت گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس‌های بی‌سیم را چند برابر می‌کند. محفظه به وسیله کابل Type C در مدت زمان 2 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و پس از آن ایرفون‌ها را تا چند مرتبه به طور کامل شارژ می‌کند؛ در این صورت شما می‌توانید از 25 ساعت موسیقی بی‌وقفه لذت ببرید و به هیچ عنوان نگران تخلیه باتری در حین گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود نباشید. 

شایان ذکر است که هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ تنها در عرض ده دقیقه را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

سخن پایانی 

هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 کاملا مطابق با استاندارد‌های ارگونومیک ساخته شده است و با سبک زندگی امروزی کاملا سازگار می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید آن را به راحتی درون گوش خود قرار دهید و از شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه خود در هنگام ورزش، رانندگی و یا هر زمان دیگری لذت ببرید. این مدل هدفون بی‌سیم انکر همچنین با ارائه صدای دقیق و قدرتمند با تناسب ایمن که برای ساعت‌های طولانی استفاده طراحی شده است، نیاز همه افرادی را که عاشق موسیقی هستند، برطرف می‌کند. 

به طور کلی کیفیت صدای TWS بسیار مناسب و راضی کننده است؛ با این حال اگر شرکت سازنده کمی بیشتر در بخش باس کار می‌کرد، بیشتر مورد قدردانی قرار می‌گرفت؛ اما باز هم نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که TWS مقرون به صرفه است و همین امر بسیاری از کاستی‌های آن را جبران می‌کند. از دیگر ویژگی‌های خوب و قابل توجه هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 می‌توان به اتصال سریع و پایدار آن اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد کمترین میزان تاخیر را در اتصال به هدفون تجربه کنید و متوجه هیچ گونه قطعی یا اختلال در عملکرد آن نشوید. 

این مدل هدفون بی‌سیم ارزان همچنین دارای باتری بادوام با عمر طولانی است که به تنهایی 6 ساعت زمان استفاده را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما درون کیس شارژ محصول نیز یک باتری بادوام تعبیه شده است که با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعتی خود شارژ اضافی را برای هدفون تامین می‌کند و زمان استفاده را به 25 ساعت افزایش می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از تمام شدن باتری، به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهید و یا برای ساعت‌های طولانی به مکالمه با دوستان یا همکاران خود بپردازید. 

حال ممکن است این سوال در ذهن شما پیش بیاید که آیا ارزش دارد که پول خود را برای هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 خرج کرده و آن را برای خود خریداری کنید؟ پاسخ بدون شک بله است؛ زیرا در این رنج قیمت این مدل هدفون بی‌سیم انکر می‌تواند یکی از فوق‌العاده‌ترین دستگاه‌هایی باشد که در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

در نتیجه اگر به دنبال خرید یک هدفون بی‌سیم ارزان هستید که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند درایور صوتی 10 میلیمتری، بلوتوث نسخه 5.0، دو میکروفون با کیفیت و عمر باتری بسیار طولانی را ارائه دهد؛ بدون شک باید هدفون بی‌سیم انکر Soundcore R100 را در بالای لیست خرید خود قرار دهید. این مدل هدفون بی‌سیم انکر همچنین از کدک‌های صوتی AAC و SBC پشتیبانی می‌کند و صدایی در نهایت کیفیت و قدرت ارائه می‌دهد.

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی