هندزفری بلوتوثی لنوو مدل TG01 SE

11/26/2022 ادمین سایت
هندزفری بلوتوثی لنوو مدل TG01 SE

هدفون بی سیم لنوو مدل TG01 یکی از محصولات زیبا و با کیفیت این برند است که همراه با یک کیس شارژ مقاوم به بازار عرضه شده است. این هدفون بی سیم مجهز به فناوری بلوتوث می باشد که با استفاده از آن اتصالی پایدار را تا فاصله 10 متری فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا با آزادی عمل زیاد و بدون نگرانی بابت سیم و کابل های اضافه از گوش دادن به موسیقی یا بازی مورد علاقه خود لذت ببرید. برای این هدست بلوتوثی دو درایور 6 میلیمتری در نظر گرفته شده است که از قدرت بالایی برخوردارند و انواع محتوا های صوتی را با کیفیت عالی و وضوح کامل پخش می کنند. یک میکروفون نیز برای محصول طراحی شده است که از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می کند و بدین ترتیب کیفیت تماس های تلفنی شما را بهبود می بخشد. هدفون بی سیم لنوو مدل TG01 دارای یک باتری 90 میلی آمپر ساعتی در هر ایرفون خود است که در عرض 1.5 ساعت به طور کامل شارژ می شوند و تا چندین ساعت شما را در گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس همراهی می کنند. علاوه بر آن برای کیس شارژ نیز یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده است که شارژ اضافی را برای هدفون تامین کرده و زمان استفاده را افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های قابل توجه TG01 طراحی ارگونومیک آن است که هیچ گونه خستگی یا درد را در استفاده طولانی مدت به گوش شما القا نمی کند. روی بدنه مقاوم ایرفون ها پنل های لمسی طراحی شده است که راحتی هرچه بیشتر شما را تضمین می کنند، و به شما امکان می دهند تا با یک لمس ساده کار هایی مانند کنترل صدا، مدیریت تماس ها و پخش موسیقی را انجام دهید. در تکمیل قابلیت های لنوو مدل TG01 می توان به بهره مندی از استاندارد IPX5 اشاره کرد که مقاومت محصول را در برابر قطرات رطوبت و عرق تضمین می کند.

طراحی هندزفری بیسیم لنوو مدل TG01SE

هندزفری-بلوتوثی-لنوو-مدل-TG01-SE

 
هدفون بی سیم لنوو مدل TG01 محصولی با طراحی دوگوشی است که کاملا مطابق با استاندارد های ارگونومی ساخته شده است و با قرار گرفتن کامل در گوش راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و از ورود صداهای اضافی موجود در محیط اطراف به گوش نیز جلوگیری می کند. برای هر ایرفون وزن سبکی به اندازه 4 گرم در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و هیچ گونه خستگی یا دردی را در ناحیه گوش خود احساس نکنید. کمپانی خوشنام لنوو برای این محصول یک کیس شارژ با ابعاد 29.5×44×70 میلیمتر در نظر گرفته است تا بتوانید در هنگام عدم استفاده از ایرفون ها آن ها را درون کیس گذاشته و به آسانی با خود حمل کنید. کیس شارژ قادر است که از هدفون در برابر نفوذ گرد و غبار و ضربه نیز محافظت کند و با تامین شارژ اضافی، زمان استفاده را افزایش دهد. روی بدنه محفظه سه نشانگر LED طراحی شده است که ظاهری مدرن به آن بخشیده و موجب زیبایی دو چندان محصول شده است. روی بدنه ایرفون ها نیز یک سری دکمه های لمسی دیده می شود که وظیفه تنظیم صدا، کنترل پخش موسیقی و مدیریت تماس های ورودی را بر عهده دارند. نکته قابل توجه دیگر در طراحی محصول این است که از استاندارد IPX5 پشتیبانی می کند؛بنابراین در برابر رطوبت و عرق کاملا مقاوم می باشد و در هنگام انجام تمرینات ورزشی پر تحرک شما را به خوبی همراهی می کند.
 

عملکرد

هدفون بی سیم لنوو مدل TG01 مجهز به تکنولوژی پیشرفته بلوتوث نسخه 5.0 می باشد که با استفاده از آن به صورت بی سیم و کاملا پایدار به انواع گوشی های هوشمند متصل می شود و اتصال خود را تا فاصله 10 متری به خوبی حفظ می کند؛ به طوری که این امکان را می دهد حتی در دور ترین فاصله نیز به آهنگ های مورد علاقه خود بدون هیچ گونه افت کیفیتی گوش دهید. لازم به ذکر است که این هدفون دارای چیپست Pixart می باشد که به وسیله آن تاخیر کمتر را در اتصال موجب می شود، تا شما بتوانید از اتصالی سریع و عالی در هر زمان بهره مند شوید.

کیفیت صدا

هندزفری-بلوتوثی-لنوو-مدل-TG01-SE

هدفون بی سیم لنوو مدل TG01 با دو درایور قدرتمند 6 میلیمتری روانه بازار شده است که از امپدانسی معادل 32 اهم و حساسیت بالایی برابر با 107 دسی بل برخوردارند و انواع محتوا های صوتی را با وضوح عالی در پاسخ فرکانسی بین بازه 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز پخش می کنند تا بتوانید تمام جزئیات موجود در صدا را به خوبی بشنوید و تجربه شنیداری متفاوتی را دریافت کنید. برای TG01 یک میکروفون با کیفیت HD در نظر گرفته شده است که از فناوری CVC 8.0 پشتیبانی می کند و با حذف نویز فعال کیفیت تماس های تلفنی را بهبود می بخشد تا مخاطب مورد نظر صدای شما را به صورت کاملا شفاف و واضح بشنود.
 
 
 

باتری

هدفون بی سیم لنوو مدل TG01 مجهز به باتری بادوامی با ظرفیت 90 میلی آمپر ساعت در هر ایرفون است که با یک بار شارژ به طور کامل، 9 ساعت زمان پخش موسیقی یا مکالمه را فراهم می کنند. شما می توانید هدفون خود را با استفاده از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی موجود در محفظه، شارژ کنید و از گوش دادن به موسیقی و مکالمه لذت ببرید.

هندزفری-بلوتوثی-لنوو-مدل-TG01-SE

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی