معرفی مچ بند هوشمند honor band 6

11/26/2022 ادمین سایت
معرفی مچ بند هوشمند honor band 6

معرفی مچ بند هوشمند honor band 6

HONOR Band 6 هر چیزی که نیاز به توجه دارد را به شما یادآوری می کند، مانند پیام دریافتی، دستور کار روزانه و غیره.عملکردهایی مانند کنترل پخش موسیقی 8، شاتر دوربین از راه دور 9، پیدا کردن تلفن و سایر ویژگی های مفید زندگی روزمره شما را با فناوری لذت بخش تر می کند. 

معرفی-مچ-بند-هوشمند-honor-band-6

1. داده ها از آزمایشگاه های داخلی HONOR.

2. 148 درصد افزایش نسبت به HONOR Band 5.

3. در دستگاه های iOS در دسترس نیست.

4. داده ها از آزمایشگاه های داخلی HONOR. نرخ واقعی شارژ و عمر باتری ممکن است به دلیل محیط و موقعیت‌های مختلف متفاوت باشد. لطفاً به محیط تست HONOR مراجعه کنید: استفاده معمولی: پایش ضربان قلب فعال است، ردیابی خواب فعال است. صفحه نمایش 200 بار در روز به طور خلاصه بررسی می شود، 50 پیام، 3 تماس و 3 زنگ هشدار در 24 ساعت یادآوری می شود و 30 دقیقه در هفته تمرین می شود. استفاده زیاد: پایش ضربان قلب فعال است، TruSleep™ فعال است. صفحه نمایش به طور خلاصه 500 بار در روز بررسی می شود، 50 پیام، 3 تماس و 3 زنگ هشدار در 24 ساعت یادآوری می شود و 60 دقیقه در هفته تمرین می شود. HONOR Band 6 را می توان به مدت 3 روز تحت استفاده معمولی پس از 10 دقیقه شارژ استفاده کرد.

5. HONOR Band 6 تجهیزات پزشکی نیست. نتیجه اندازه گیری فقط می تواند یک مرجع شخصی باشد، برای اهداف پزشکی نیست. مانیتور سطح اکسیژن خون در بازار ژاپن، کره و تایوان موجود نیست. این توابع فقط با برنامه Health کار می کنند. نظارت بر اکسیژن خون تمام روز باید با ارتقاء OTA به روز شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با تیم خدمات HONOR تماس بگیرید.

6. ویژگی تمرین دوچرخه‌سواری در فضای باز فقط از دستگاه‌های HONOR با Magic UI نسخه 2.0 و بالاتر یا دستگاه‌های iOS با iOS نسخه 9.0 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. هنگام اتصال به دستگاه‌های دیگر، HONOR Band 6 دوچرخه‌سواری در فضای باز را نمایش نمی‌دهد.

7. پرواز، دستور کار روزانه و سایر ویژگی‌های یادآور فقط توسط دستگاه‌های HONOR با Magic UI 2.0 و بالاتر پشتیبانی می‌شوند.

8. ویژگی های کنترل پخش موسیقی در دستگاه های iOS موجود نیست.

9. ویژگی شاتر دوربین از راه دور فقط توسط دستگاه های HONOR با Magic UI 2.0 و بالاتر پشتیبانی می شود.

معرفی-مچ-بند-هوشمند-honor-band-6

تمام آنچه نیاز است بدانیدHONOR Band 6 به شما یادآوری خواهد کرد

معرفی-مچ-بند-هوشمند-honor-band-6

 

HONOR Band 6 خودکار 6 تمرین مانند دویدن، پیاده روی، دستگاه قایقرانی و دستگاه بیضوی را تشخیص می دهد.HONOR Band 6 همچنین می تواند ضربان قلب واقعی شما را به دقت ثبت کند و در طول تمرین بر اساس هدف از پیش تعیین شده به شما بازخورد بدهد. با هم، HONOR Band 6 با ارائه داده های جامع تر، تمرین شما را آسان تر می کند.

معرفی-مچ-بند-هوشمند-honor-band-6

95+ حالت های تمرینی متنوعهر روز خودتان پیشرفت کنیدHONOR Band 6 دارای مجموعه وسیعی از 95 حالت تمرینی برای ردیابی تمرینات بدنی شما از جمله 10 حالت تمرین حرفه ای مانند دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری و سایر فعالیت ها است. حتی اگر می خواهید تمرین خود را در زیر آب انجام دهید، HONOR Band 6 عملکرد شما را دقیقاً برای مرجع شما ثبت می کند.

معرفی-مچ-بند-هوشمند-honor-band-6

HONOR Band 6

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی