نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی qcy T19

4/18/2023 ادمین سایت
نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی qcy T19

هندزفری qcy t19، یک ایرپاد بلوتوثی برای آن دسته از افرادی است که مایل هستند بدون در دست نگه داشتن گوشی تلفن همراه خود، بتوانند به راحتی تماس‌های تلفنی را پاسخ داده یا به موسیقی و محتوای صوتی مورد علاقه خود گوش دهند. هدفون بی سیم کیو سی وای مدل t19با داشتن دو گوشی و محدوده عملکردی 10 متری، یک هندزفری تقریبا میان‌رده به حساب می‌آید. اگر به دنبال خرید یک هندزفری جمع‌وجور و با کیفیت مقبول هستید، t19 qcy می‌تواند انتظارات شما را تا حد زیادی برآورده کند. 

ایرپاد qcy t19

طراحی هندزفری بلوتوثی qcy T19

این هدفون از نوع داخل گوشی بوده و ارتباط بی‌سیم آن، کمک می‌کند تا بدون نیاز به در دست داشتن گوشی و حتی وابسته بودن به سیم، به راحتی ارتباط صوتی مورد نظر شخص برقرار شود. این محصول از طراحی مدرنی برخوردار بوده که آن را نسبت به هم نسلی‌های قبلی خود، یک سر و گردن بالاتر نگه داشته است. به ویژه آن که پایه‌های گوشی‌های هندزفری t19کمک می‌کنند تا ماندگاری آن در گوش فرد بهتر بوده و احساس سنگینی شیء اضافی نیز به همراه نداشته باشد.

به علاوه ابعاد ایرپاد t19 معادل 32.76*21.08*24.26 میلی متر است که آن را به عنوان یک محصول ظریف و سبک وزن، ایده‌آل می‌سازد.

 

مطالب مشابه: هندزفری بلوتوثی T13، ساعت هوشمندNO.1 ،ساعت هوشمند Hw8 max

 

مشخصات هندزفری

کیفیت صدای ایرپاد کیو سی وای t19 ، HD بوده و این باعث می‌شود تا انتقال صدا با وضوح قابل توجهی صورت بگیرد. میکروفن آن نیز دارای قدرت حذف نویز محیط بوده و کمک می‌کند تا صدای شما بدون انتقال نویز اطراف، به گوش طرف مقابل برسد.

حساسیت هندزفری کیو سی وایt19، معادل 110 دسی بل بوده و همان‌طور که در ابتدای معرفی مشخصات qcy t19 نیز اشاره کردیم، محدوده پاسخگویی، 10 متری دارد. ظرفیت باتری این هندزفری بلوتوثی، معادل 380 میلی آمپر ساعت ارزیابی شده که چیزی در حدود 4.5 ساعت در مکالمه و 7.5 ساعت برای پخش موسیقی جوابدهی خواهد داشت.

ویژگی های کلی هندزفری بلوتوثی qcy

این هندزفری با هر دو پلتفرم اندروید و iOS سازگاری دارد. همین طور داشتن گواهینامه مقاومت در برابر رطوبت و عرق در آن، یک امتیاز به حساب می‌آید.

هندزفری qcy t19

قیمت هندزفری 

قیمت هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل t19 در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، میانه به نظر می‌رسد. با این حساب در صورتی که بخواهید یک هندزفری بلوتوثی از برند معتبر با مشخصات فنی مناسب و قیمت میانه خریداری کنید، کیو سی وای تی 19 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

با دنبال کردن مشخصات هندزفری qcy t19و مطالعه ویژگی‌های آن، خرید این هدفون بی‌سیم، برای کاربری عمومی تماس تلفنی و گوش دادن به موسیقی، مناسب می‌نماید. از این روی اگر به دنبال خرید یک هدفون بی‌سیم باکیفیت و خوش قیمت هستید، حتما ایرپاد qcy را در نظر داشته باشید.

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی