هندزفری های بلوتوثی کیو سی وای

4/24/2023 ادمین سایت
هندزفری های بلوتوثی کیو سی وای

امروزه هدفون‌های بی‌سیم یکی از محبوب‌ترین کالاهای دیجیتال در بین کاربران محسوب می‌شوند. در این مقاله سعی داریم درباره‌ی هدفون‌ های QCY صحبت کنیم. از مهم‌ترین آیتم‌های این برند می‌توان به ساخت هدفون‌ با قیمت متوسط اشاره کرد که خرید را برای اکثریت کاربران امکان‌پذیر می‌سازد. بنابراین اگر بودجه محدودی را برای خرید هدفون در نظر گرفته‌اید، پیشنهاد ما خرید هدفون QCY است. هدفون‌ های کیو سی وای به همین علت در بازار ایران فروش خوبی را رقم زده‌اند. در این مقاله سعی کرده‌ایم که بررسی دقیقی بر بهترین هدفون های بی سیم کمپانی کیو سی وای داشته باشیم. بنابراین اگر قصد خرید یک هدفون با قابلیت‌های کاربردی در کنار قیمت مناسب را دارید، در ادامه همراه جانبی تیک باشید.

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T5

کیفیت صدای خوب، همگام سازی عالی صدا و پشتیبانی از گیمینگ مود، کیو سی وای T5 را به محصولی ایده‌آل تبدیل کرده است. چنانچه کیفیت خوب در کنار هزینه‌ی مناسب برای شما اهمیت دارد، خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T5 را توصیه می‌کنیم.

هندزفری-های-بلوتوثی-کیو-سی-وای

طراحی هندزفری های بیسیم کیو سی وای T5

طراحی گوشی‌های کیو سی وای T5 واقعا معمولی است. این محصول دارای سری سیلیکونی در سه سایز مختلف می‌باشد. انتخاب سری مطابق با اندازه‌ی گوشتان، هدفون را برای استفاده در طولانی مدت آماده می‌سازد. طراحی اصولی سبب شده تا به هنگام انجام فعالیت‌های پرتحرک در گوش شما ثابت بماند. در ساخت این محصول از متریال مرغوب مانند پلاستیک ABS استفاده شده که از افزایش وزن هدفون جلوگیری کرده است.

از دیگر قابلیت‌های برجسته‌ی این هدفون می‌توان به دریافت گواهی IPX4 اشاره کرد. این استاندارد سبب شده تا استفاده از گوشی در روزهای بارانی و هنگام انجام فعالیت‌های پرتحرک به راحتی امکان‌پذیر باشد.

عملکردهای لمسی هندزفری

  1. با دو لمس می‌توانید موسیقی را پخش یا متوقف کنید.
  2. برای یک ثانیه طولانی روی گوشی سمت راست ضربه بزنید تا به آهنگ بعدی بروید.
  3. برای بازگرداندن آهنگ قبلی به مدت یک ثانیه طولانی روی گوشی سمت چپ ضربه بزنید.
  4. با سه بار ضربه زدن روی گوشی سمت چپ، دستیار صوتی را فراخوانی کنید.
  5. با سه بار ضربه زدن روی گوشی سمت راست، حالت مخصوص بازی را فعال کنید.

چگونگی اتصال هندزفری بلوتوثی

نکته حائز اهمیت این است که با استفاده از هدفون کیو سی وای مدل T5 می‌توانید بین یک یا دو گوشی جا‌به‌جا شوید. فقط یکی از هدفون‌ها را در جعبه قرار دهید و به گوش دادن با دیگری ادامه دهید. چنان‌چه مجدد گوشی را بردارید، بلافاصله وارد حالت استریو می‌شوید. اتصال QCY T5 فوق العاده است؛ بدین‌ترتیب بااستفاده از فناوری بلوتوث 5.0 به دستگاه هوشمند شما متصل می‌شود. این ارتباط وایرلس تا شعاع حدودا 10 متر کاملاً پایدار است، حتی اگر در یک مکان نباشید. این ارتباط قدرتمند در هر شرایطی پایدار می‌ماند و نیاز به سکون شما نیست. در نهایت لازم است بدانید که گوشی‌ها به سرعت جفت می‌شوند.

کیفیت صدای بسیار عالی

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T5 با درایور 6 میلی‌متری جزئیات را به خوبی به گوش کاربر می‌رساند. با این‌ حال، QCY T5 نسبت به مدل‌های قبلی خود کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد. T5 بیس زیادی دارد و چنان‌چه گوشی را در گوش خود فشار دهید، صدایی خوب را ارائه می‌کند.

هدفون T5 از سری هدفون های کیو سی وای با پشتیبانی از حالت مخصوص بازی، تاخیر در صدا را حین بازی کاهش می‌دهد. این قابلیت لذت انجام بازی‌ها را دو چندان می‌کند و تاثیر به سزایی در ترغیب کاربران به استفاده از محصول دارد. صدا در بازی‌های اکشن در هر دو پلتفرم اندروید و  آیفون، با حالت بازی فعال‌ شده هماهنگ‌تر است. کمپانی QCY به شدت روی این عملکرد خوب خود مانور می‌دهد. درنتیجه به علت همگام سازی سریع‌تر نسبت به سایر هدفون‌های بی سیم  همین کمپانی، توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

به طور کلی همگام سازی صوتی در هدفون T5 از سری هدفون های QCY حتی بدون حالت بازی خیره کننده است. پخش در دستگاه‌های اندرویدی دارای بلوتوث 5.0 و همچنین آیفون مناسب است. علاوه‌براین هنگام تماشای ویدیوهای پرچالش YouTube نیز حتی با غیر فعال بودن گیمینگ مود بدون هیچ گونه تاخیری قابل پخش‌اند.

در خصوص کیفیت تماس هدفون QCY می‌توان گفت در محیط‌های آرام مانند خانه رضایت کننده است. بدین‌ترتیب در فضاهای اداری یا مکان‌های شلوغ، ممکن است صدای شما همراه نویز ارسال شود پس به دنبال یک منطقه آرام باشید. بهره‌مندی از میکروفون باکیفیت باعث می‌شود تا صدای شما با وضوح بالا به گوش کاربر برسد. همچنین به سادگی می‌توانید بدون بروز اختلال یا کاهش کیفیت، تماس‌هایی طولانی داشته باشید.

در یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت هدفون کیو سی وای T5 یک هدفون گیمینگ مقرون به صرفه است که عملکرد رضایت بخشی را ارائه می دهد.

هندزفری بیسیم T5 دارای یک باتری قدرتمند

هر گوشی هدفون QCY مدل T5 به یک باتری قدرتمند مجهز شده است. ظرفیت بالای باتری به شما این امکان را می‌دهد تا بین 4 تا 5 ساعت به صورت مداوم به پخش انواع موسیقی بپردازید. علاوه‌براین در صورت عدم استفاده تا 25 ساعت دوام می‌آورد. کیس شارژ در نظر گرفته شده دارای باتری 380 میلی آمپری است. بااستفاده از کیس شارژ می‌توانید میزان استفاده از گوشی‌ها را افزایش دهید. همچنین این کیس در صورت دریافت انرژی موردنیاز خود تا سه مرتبه می‌تواند گوشی‌ها را شارژ کند.

انرژی موردنیاز کیس از طریق درگاه Micro USB تعبیه شده نیز تامین می‌شود؛ همچنین انتظار داریم که زمان عملیات شارژدهی طولانی نباشد.

هندزفری های بلوتوثی کیوسی وای مدل HT03

هندزفری-های-بیسیم-کیو-سی-وای

اگر بهره‌مندی از قابلیت حذف نویز فعال ANC برای شما اولویت دارد. خرید هدفون QCY مدل HT03 را پیشنهاد می‌کنیم. هدفون QCY مدل HT03 باید یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیمی باشد که اخیراً عرضه شده است.

طراحی بسیار ساده

محفظه‌ی شارژ بسیار ظریف، کوچک و جمع و جور می‌باشد و به راحتی در هر جیب جا می‌شود. هدفون‌ها نیز طراحی آشنایی دارند. آن‌ها بدون پایه هستند که هنگام قرارگیری در گوش متوجه حضورشان نخواهید شد. به همین دلیل تاثیری در استایل شما ندارد. این قسمت بیضی شکل ساعت‌ها در گوش‌های شما محکم و راحت می‌ماند و فضای کافی بین قسمت بالایی و پایه‌ها وجود دارد. این طراحی اصولی سبب شده تا فشاری روی گوش شما نباشد. از نقاط ضعف طراحی این مدل از سری هدفون‌های کیو سی وای می‌توان به عدم پشتیبانی از قابلیت ضدآب اشاره کرد.

عملکرد لمس حساس هندزفری های بیسیم HT03

استفاده از این پنل به هیچ وجه فشار زیادی نیاز ندارد. نحوه‌ی استفاده از آن‌ها به ترتیب زیر است:

  1. برای پخش و مکث موسیقی، گوشی راست یا چپ را دو بار فشار دهید.
  2. برای چرخش بین ANC، حالت شفافیت، غیر فعال کردن ANC، گوشی راست را به مدت 1.5 ثانیه فشار دهید.
  3. گوشی چپ را به مدت 1.5 ثانیه فشار دهید تا حالت بازی با تأخیر کم را غیرفعال کنید.
  4. گوشی  را سه بار فشار دهید تا به آهنگ بعدی بروید.
  5. گوشی چپ را سه بار فشار دهید تا دستیار صوتی فعال شود.

در این مدل امکان بازگرداندن آهنگ یا تغییر مستقیم میزان صدا از هدفون وجود ندارد. نکته‌ی حائز اهمیت در این کنترلرها این است که به سادگی می‌توانید با برنامه رایگان QCY عملکرد آن‌ها را تغییر دهید.

چگونگی اتصال هندزفری ها

اتصال کلی در HT03 خوب است. نحوه‌ی کار با هدفون QCY بسیار آسان است. بنابراین با یک اتصال قوی و توسط بلوتوث به دستگاه‌های شما متصل می‌شود. این ارتباط وایرلس در محدوده 9 تا 10 متری از دستگاه متصل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. علاوه‌براین از دو حالت مونو و استریو پشتیبانی می‌کند. پس به سادگی می‌توانید بین این دو حالت جابه‌جا شوید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا ضمن استفاده از یک گوشی، دیگری را شارژ نمایید.

هدفون بی سیم QCY مدل HT03 تماس‌های تلفنی را به خوبی مدیریت می‌کند. صدای دریافتی از وضوح و کیفیت زیادی برخوردار است. همچنین هنگام تماس‌های تصویری نویز پس زمینه را به خوبی فیلتر می‌کند. تماشای فیلم‌ها با استفاده از HT03 به بهترین شکل ممکن امکان‌پذیر است و باهمگام‌سازی بی‌نقص بین صدا و تصویر در گوشی‌های اندروید و آیفون لحظات رضایت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد . علاوه‌براین با فعال کردن حالت بازی، عملکرد خوبی را به هنگام انجام بازی ارائه می‌دهد هنگامی که در حال انجام بازی هستید، فوراً تأخیر در جلوه‌های صوتی را کاهش می‌دهد.

کیفیت صدای بینظیر هندزفری بیسیم HT03

تماشای فیلم‌ها با هدفون بی سیم HT03 از سری هدفون های QCY آسان است. این محصول از همگام سازی بی عیب بین صدا و تصویر در اندروید و آیفون برخوردار است. به ویژه برای بازی نیز عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. پس از فعال کردن قابلیت تاخیر کم هنگام انجام بازی فوراً تأخیر در جلوه‌های صوتی را کاهش می‌دهد. با این حال این محصول از سری هدفون های QCY  هنوز یک تأخیر جزئی بین تیراندازی و شنیدن یک شات را دارد. اگر گیمری قصد خرید هدفون های QCY را دارد این مدل برای بازی نیز استاندارد است.

ویژگی بسیار جذاب:پشتیبانی از نویز کنیسلینگ(َANC)

حذف نویز فعال در هدفون QCY مدل HT03 همه صداهای ناگهانی و بلندتر را از نزدیک رد نمی‌کند. با این حال صدا بسیار طبیعی جلوه می‌کند. صداهای ثابت از قبیل ترافیک از راه دور و صحبت‌های مردم در پس زمینه صدای اصلی بسیار ملایم‌تر به نظر می‌رسند. در بعضی مواقع نیز به طور کامل ناپدید می‌شوند.

حالت شفاف در هندزفری های بلوتوثی HT03 به چه معناست؟؟؟

حالت شفافیت به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید صداهای اطراف را بشنوید. این قابلیت بر همه صداهای اطراف شما فوکوس می‌کند. به گونه‌ای که صدای ترافیک را در همه جا می‌شنوید و دیگر می‌توانید به راحتی ماشین‌ها و وسایل نقلیه دیگر را تشخیص دهید و حتی مکان‌یابی کنید. این قابلیت در HT03 از سری هدفون های کیو سی وای برای ترافیک مناسب نیست. با این حال اگر بخواهید در حین گوش دادن به موسیقی به مکالمه اطراف خود گوش دهید، بسیار مفید است.

باتری مقرون به صرفه نسبت به هزینه

عمر باتری برای هدفون های کیو سی وای با قابلیت ANC در کنار قیمت پایه، کمی بالاتر از حد متوسط ​​است. بنابراین عمر باتری این مدل با فعال کردن حذف نویز فعال به 4.5 ساعت و با خاموش کردن عملکرد به 6 ساعت می‌رسد. این کیس می‌تواند قبل از نیاز به برق جدید هدفون‌ها را چهار مرتبه به طور کامل شارژ کند. این محفظه‌ی شارژ انرژی موردنیاز خود را از طریق درگاه USB-C تعبیه شده در قسمت پایین بدنه دریافت می‌کند. یک چراغ LED نیز در جلوی کیس تعبیه شده که وضعیت میزان باتری باقی‌مانده را به نمایش می‌گذارد.

هندزفری بیسیم QCY مدل T13

QCY T13، یکی از بهترین هدفون های QCY با طراحی مدرن و قابلیت حذف نویز ENC است که برای برقراری تماس های واضح و بدون وقفه با میکروفون های دوگانه، در هر گوشی یک داینامیک 7.2 میلی متری تعبیه شده است. ترکیبی عالی از کیفیت صدای خوب برای درایورهای پویا و طراحی زیبا است. خرید هدفون QCY مدل T13  از سری هدفون های کیو سی وای برای کاربران علاقه‌مند به موسیقی انتخابی ایده‌آل است.

هندزفری-های-بلوتوثی-کیو-سی-وای

طراحی هندزفری بلوتوثی T13

اکنون به سراغ هدفون بی‌سیم QCY T13 با طراحی کوچک و رنگ سفید براق می‌رویم. وزن هر کدام از گوشی‌های این محصول در حدود 3.9 گرم است تا روی گوش راحت باشد. این گوشی‌ها به سری‌های سیلیکونی نرم مجهز شده‌اند. به طور کلی هدفون های QCY طراحی ساده‌ای دارند. به همین علت کیس شارژ، طراحی مشابه به سایر تولیدات این کمپانی دارد و از وزنی بیش از 27 گرم برخوردار است که این ویژگی را مدیون استفاده از متریالی همچون پلاستیک براق سفید در ساخت بدنه آن می‌باشیم. علامت تجاری لوگو سفید QCY در بالای کیس شارژ حک شده است که زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.

علاوه‌براین یک شیار در وسط جلو برای بازکردن قاب تعبیه شده است. این برش باز و بسته کردن درب را بسیار آسان‌تر می‌کند. در زیر این شکاف نشانگرهای LED وجود تعبیه شده که وضعیت باتری را نشان می‌دهد. متأسفانه در حال حاضر ما هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص حفاظت در برابر آب پیدا نکردیم اما به احتمال زیاد موفق به دریافت گواهی IPX4 شده تا در برابر قطرات باران و عرق مقاوم باشد.

نحوه کارکرد کنترل های لمسی 

این کنترل پنل لمسی در بالای دسته گوشی با نشانگر LED قرار گرفته است. این پنل می‌تواند با کنترل دقیق در کنار حساسیت لمسی بالا عملیات موردنظر شما را اجرایی کند.

• تنها با یک لمس می‌توانید آهنگ را رد کنید، به تماس‌های خود پاسخ دهید یا در صورت نیاز آن‌ها را رد کنید و دستیار صوتی را فراخوانی کنید.

• با دوبار لمس می‌توانید آهنگ را متوقف یا مجدد پخش کنید.

• برای بازگشت آهنگ قبل هدفون گوش چپ را لمس کنید.

• به مدت 1 تا 5 ثانیه به لمس هر یک از هدفون‌ها ادامه دهید تا تماس را نادیده بگیرید.

• برای رفتن به آهنگ بعدی هدفون سمت راست را لمس کنید.

لازم به ذکر است برای تشخیص گوشی راست و چپ، حروف R و L روی هر پایه‌ی گوشی دیده می‌شود.

چگونگی اتصال هندزفری ها به گوشی

هدفون QCY T13 با دستگاه‌های iOS و Android سازگاری دارد. این محصول از طریق فناوری بلوتوث 5.1 به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود. این فناوری ارتباطی پایدار و قدرتمند را به ارمغان می‌آورد تا کمترین میزان تاخیر و اتصالی روان‌تر را تجربه کنید. علاوه‌براین با وجود دیوارهای نازک بین خود و دستگاهتان می‌توانید از موسیقی تا شعاع 10 متر لذت ببرید. نحوه اتصال هدفون QCY T13 بسیار آسان می‌باشد. جفت شدن این دستگاه با هر هدفون بی سیم دیگری یکسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درب محفظه شارژ را باز کنید و هدفون‌ها را بیرون بیاورید. سپس هدفون به صورت خودکار روشن شده و به حالت جفت شدن تبدیل می‌شود.

بلافاصله پس از آن، از تنظیمات گوشی هوشمند نام دستگاه “QCY-T13” به طور خودکار شناسایی می‌شود. سپس روی پنجره اعلان جفت شدن کلیک کنید. خبر خوب این است که از برنامه QCY پشتیبانی می‌کند. بنابراین به شما اجازه می‌دهد تا هدفون را شخصی سازی کنید. بدین معنی عملکرد کنترلرهای لمسی را تغییر دهید، حالت تاخیر کم را روشن و خاموش کنید. حتی در صورت گم شدن هدفون امکان پیداشدن آن نیز از این طریق وجود دارد؛ همچنین می‌توانید سیستم عامل را ارتقا دهید یا بازیابی کنید.

کیفیت صدای فوق العاده عالی هندزفری بیسیم T13

هدفون کیو سی وای مدل T13 دارای یک جلوه استریو فوق‌العاده است. زیرا صدایی کاملاً مشخص و همچنین باس قدرتمندی را دریافت خواهید کرد. این هندزفری به درایورهای پویا که ترکیبی از تقویت‌کننده‌های فولادی 7.2 میلی‌متری به اندازه واحدهای دینامیکی است، مجهز شده تا لذت گوش سپردن به انواع محتواهای صوتی دو چندان شود. بهره‌مندی از درایور آرمیچر باس قدرتمند و دقیق‌تری را برای ارائه جزئیات بیشتر ارائه می‌دهد. این قابلیت هنگام شنیدن ژانرهای آرامش‌بخش مانند آکوستیک و کلاسیک برتری می‌یابد. پشتیبانی از کدک صوتی AAC HD سبب شده تا بهترین استریو HIFI را برای همه سبک‌های موسیقی بشنوید.

درایور داخل هر گوشی جزئیات را به دقت تجزیه و تحلیل می‌کند و صدای واقعی را بازیابی می‌کند. با کمک فناوری بهبود یافته بلوتوث 5.1 برای انتقال یک اتصال بی عیب، هدفون‌های بی سیم به سرعت به مدت 5 دقیقه شارژ می‌شوند.

عملکرد نویزکنسلینگ 

یکی از نقاط قوت هدفون بلوتوثی کیو سی وای T13 فناوری کاهش نویز است. بدین‌ترتیب شاهد قرارگیری دو میکروفون هستیم که یکی در بالا و دیگری در پایین قرار دارد. علاوه‌براین سوراخ کاهش نویز در بالای صفحه قرار دارد که وظیفه فیلتر نویز محیطی را برای کاهش نویز پس‌زمینه هنگام برقراری تماس برای دستیابی به صدای واضح برعهده دارد. درنتیجه صدا در اینجا راضی‌کننده است؛ زیرا خش خش نمی‌کند بااین‌حال بدون نویز هم نیست.

تاخیر بسیارکم حین اجرای بازی

هدفون بی سیم QCY T13 همچنین به حالت تاخیر کم مجهز شده است. این قابلیت  با سه بار ضربه‌زدن روی هدفون سمت راست یا از طریق برنامه QCY فعال می‌شود. با فعال نمودن این قابلیت هنگام پخش، تأخیر به 120 میلی‌ثانیه کاهش می‌یابد. درنتیجه هنگام پخش یا بازی‌های آنلاین مانند بازی‌های FPS تاخیر را کاهش دهید تا سریع‌تر به مکالمات خود پاسخ دهید.

باتری های هندزفری بلوتوثی T13

در مورد باتری هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T13 می‌توان گفت قاب شارژ مجهز به باتری داخلی لیتیوم پلیمری 380 میلی‌آمپری است. این ظرفیت بالا می‌تواند هدفون را 4 بار به صورت کامل شارژ کند. پس از تامین انرژی موردنیاز به مدت 8 ساعت برای پخش و 4 ساعت برای مکالمه دوام می‌آورد. این محفظه از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. روی این هدفون درگاه شارژ Type-C تعبیه شده که انرژی محفظه را در مدت زمان 2 تا 3 ساعت تامین می‌کند.

هندزفری بیسیم کیوسی وای مدل T8 محصولی بسیار جذاب!

اگر تمایل به داشتن هدفون جذاب با طراحی پیشرفته‌ی گوشی‌ها در کنار قیمتی مناسب دارید، خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8 پکیج جدید را توصیه می‌کنیم.

طراحی بسیار شبیه به هندزفری اینپادز

همانطور که مشاهده می‌کنید هدفون بی سیم QCY مدل T8 از سری هدفون های کیو سی وای به خوبی ساخته شده است. بنابراین گوشی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر کاربر می‌تواند اندازه مناسب مجرای گوش خود را انتخاب کند. آن‌ها همچنین به خوبی در گوش ثابت می‌مانند. یکی دیگر از دلایل خرید هدفون QCY مدل T8 استفاده راحت و بدون خستگی طولانی مدت است. از نظر ظاهری آن‌ها شبیه به ایرپاد اپل طراحی شده‌اند. اما ظاهر آن نیز تفاوت‌هایی دارد. به عنوان مثال پایه هدفون دارای یک حلقه طلایی است که سبب افزایش جذابیت هدفون شده است.

بدنه هدفون از متریال مرغوب مانند پلاستیک سفید براق ساخته شده که  اثر انگشت را نمی‌پذیرد. علاوه‌براین جعبه شارژ از پلاستیک سفید مات ساخته شده است. کیفیت ساخت جعبه خوب است و درب آن دارای اتصال مغناطیسی قدرتمندی می‌باشد. بدین‌ترتیب درب آن تقریباً به‌راحتی باز می‌شود. لازم به ذکر است که هدفون بی سیم QCY مدل T8 از گواهی IPX4 بهره‌مند است. این بدان معنی است که هدفون‌ها هنگام عرق کردن یا نفوذ قطرات آب از استحکام خوبی برخوردارند. با این‌ حال شما نمی‌توانید شنا کنید یا آن‌ها را در آب غرق کنید.

در قسمت جلویی دکمه جفت شدن با نشانگر میزان شارژ وجود دارد. در پایین جعبه نیز یک رابط Type-C تعبیه شده است.

هندزفری-های-بیسیم-کیو-سی-وای

نحوه اتصال هندزفری به گوشی

اولین تفاوت عمده در نسخه مقرون به صرفه از هدفون های کیو سی وای ظهور نسل جدید بلوتوث با نسخه 5.1 است. کیفیت سیگنال بسیار بالا است و هیچ‌گونه تاخیر یا مزاحمتی را حس نخواهیم کرد.

در خصوص برنامه اختصاصی QCY می‌توان گفت پس از جفت شدن هدفون‌ها می‌توانید موسیقی خود را در اکولایزر سفارشی کنید. علاوه‌براین عملکردهای کنترلرها را مطابق با سلیقه و راحتی خود تغییر دهید. اگر درب جعبه شارژ را باز کنید پنجره‌ای روی صفحه نمایش گوشی هوشمند شما ظاهر می شود که میزان شارژ هدفون و جعبه شارژ را نشان می‌دهد. با کنترل لمسی، تمام عملکردهای لازم حتی کنترل صدا وجود دارد.

کیفیت صدای در هندزفری های بیسیم T8 چگونست؟؟؟

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T8 از سری هدفون های QCY یک درایور 13 میلی متری دارد که سطح صدای خوبی را تولید می‌کند. در واقع اگر فرکانس‌های پایین را روی حداکثر در برنامه تنظیم کنید، باس وجود دارد و هدفون‌ها کاملاً پویا پخش می‌شوند. اواسط و اوج ها هم به خوبی اجرا می‌شوند.

در مورد کیفیت میکروفون نیز باید بگوییم که در مدل QCY T8 به خوبی کار خود را انجام می‌دهد. در یک اتاق ساکت، کاربر به وضوح صدای شما را می‌شنود. با این حال در یک مکان پر سر و صدا کیفیت صدا کمی پایین می‌آید، اما مخاطب صدای شما را نیز بدون هیچ مشکلی می‌شنود.

عمر باتری هندزفری های بلوتوثی T8

اطلاعاتی در خصوص ظرفیت باتری هدفون بی سیم QCY T8 وجود ندارد اما سازنده حدود 3.5 ساعت پخش موسیقی را تضمین می‌کند. همراه گوشی‌ها یک جعبه شارژ با ظرفیت باتری 380 میلی‌آمپر ساعت نیز وجود دارد. ازاین‌رو می‌توانید 4 مرتبه گوشی‌ها را شارژ کنید. علاوه‌براین با همراهی این کیس مدت زمان استفاده از هدفون به حدود 15 ساعت افزایش می‌یابد..
 

مطالب دیگر:شرکت شیائومی، بهترین هندزفری های بیسیم لنوو،هندزفری بیسیم T13

 
هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

اگر از طرفداران هدفون های بی سیم کیو سی وای هستید و اکنون یک مدل از آن‌ها را دارید، خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T17 می‌تواند برای ارتقای هدفون شما یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

طراحی هندزفری بیسیم T17

گوشی‌ها جمع و جور هستند و برای ما سری گلکسی بادز از کمپانی سامسونگ را تداعی می‌کنند. گوشی‌ها از بیرون و داخل گرد هستند و به یک سری لاستیکی کوچک مجهز شده‌اند که می‌تواند به محکم‌تر ماندن آن‌ها در گوش شما کمک کند. با این‌ حال اگر قصد خرید هدفون QCY مدل T17 را دارید، باید بدانید که اندازه‌های مختلف سری را عرضه نکرده اما به گفته‌ی آن گوشی‌ها از تناسب خوبی برخوردار هستند. بنابراین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای استفاده‌ی کاربرانی با اندازه گوش متوسط مناسب است. ازاین‌رو ساعت‌ها امکان استفاده از آن وجود دارد.

طراحی کوچک و جمع و جور این کیس حمل آسانی را برای شما فراهم آورده است. یک چراغ LED در جلوی این قاب به منظور نمایش باقی‌مانده باتری طراحی شده و درگاه Type-C در پشت آن قرار دارد. این کیس بسیار محکم می‌باشد. با این حال امکان ایجاد خش روی بدنه آن نیز وجود دارد.

متأسفانه هدفون QCY مدل T17 رتبه‌بندی ضدآب را دریافت نکرده است. با این‌ حال در طراحی گوشی‌ها هیچ حفره‌ای برای میکروفون تعبیه نشده؛ بنابراین انتظار داریم در صورت قرار گرفتن در معرض بارش خفیف باران دچار آسیب نشود.

هندزفری-های-بیسیم-کیو-سی-وای

عملکرد کنترل های لمسی

هدفون QCY مدل T17 از سری هدفون های کیو سی وای از طرح کنترلی مشابه سایر مدل‌های این برند پیروی می‌کند و فقط کنترلرهای اولیه را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین T17 معمولی از برنامه رایگان انحصاری کمپانی QCY پشتیبانی نمی‌کند.

  1. برای پخش و مکث موسیقی تنها باید روی گوشی L یا R دو ضربه بزنید.
  2. برای رد شدن از آهنگ تنها کافی است گوشی R را نگه دارید.
  3. برای بازگشت به آهنگ قبلی نیاز دارید روی گوشی L ضربه بزنید.
  4. برای فعال کردن حالت بازی کم تأخیر روی گوشی R سه مرتبه ضربه بزنید. (دو بوق به معنی روشن شدن این حالت و شنیدن سه بوق به منظور غیر فعال شدن آن می‌باشد)
  5. برای فعال کردن دستیار صوتی تنها باید روی L سه ضربه بزنید.

اتصال هندزفری های بیسیم T17

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T17 از اتصال خوبی برخوردار است. بنابراین مجهز به تراشه بلوتوث 5.1 می‌باشد که امکان استفاده از هدفون را تا فاصله 9 تا 10 متری دستگاه شما محیا می‌سازد. نکته‌ی حائز اهمیت در این هدفون پشتیبانی از قابلیت تک گوشی می‌باشد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به سادگی بین یک یا دو گوشی جابه‌جا شوید. این موضوع سبب شده تا در حین استفاده از یک گوشی دیگری را درون محفظه به منظور دریافت انرژی قرار دهید. هدفون T17 چانچه از گوش خارج شود موسیقی آن به صورت خودکار متوقف نمی‌شود.

تجربه یک صدای بینظیر

تماشای ویدیوها با هدفون QCY مدل T17 مشکلی ندارند. همگام سازی بین صدا و تصویر در پلتفرم‌های آیفون و اندروید خوب است. ازاین‌رو خرید هدفون QCY مدل T17 برای اکثریت کاربران با دستگاه‌های مختلف ایده‌آل است. یک حالت خاص با تاخیر کم برای بازی ها وجود دارد. بدین صورت هنگامی که فعال شود با موفقیت تاخیر در جلو‌ه‌های صوتی را هنگام بازی کردن کاهش می‌دهد. این ممکن است یکی از بهترین هدفون‌های بسیار ارزان برای بازی باشد.

ضربات بیس میانی ظریف هستند. بنابراین در آهنگ‌های هیپ هاپ یا رقص انتظار ضربات بسیار سنگین را نداشته باشید. با بالا رفتن فرکانس‌هاT هدفون QCY T17 در تون‌های میانی پایین‌تر کاهش می‌یابد. بدین‌ترتیب آوازهای مردانه و زنانه با جزئیات شنیده می‌شوند و صدای گیتار آکوستیک و پیانو به طور طبیعی دریافت می‌شود.

آوازهایی با صدای بلندتر و سازهای روشن‌تر مانند ویولن از این هدفون با وضوح خوبی شنیده می‌شوند.

کیفیت صدای هدفون کیو سی وای مدل T17 به هنگام تماس‌های صوتی و تصویری برای خرید هدفون QCY

پاسخ به تماس‌های تلفنی با استفاده از هدفون بی سیم QCY مدل T17 معمولی است. به این معنی که هنگام برقراری مکالمه صدای شما به اندازه کافی بلند و واضح به نظر می‌رسد. با این‌ حال وقتی شروع به صحبت می‌کنید و زمانی که این هدفون سعی‌بر حذف صداهای اطراف دارد، صدای کوچکی در این ارتباط به گوش می‌رسد.

سر و صداهای زیاد و  و صدای باد حجم صدای شما را از بین می‌برد و شنیدن را سخت‌تر می‌کند. با این حال تماس تلفنی در مناطق ساکت‌تر و داخل خانه مشکلی احساس بهتری را ارائه می‌دهد.

تماس‌های ویدیویی نقطه قوت T17 نیستند. صدای شما نازک به نظر می‌رسد و وقتی صداهایی در اطراف شما به گوش می‌رسد، از حجم صدای شما کاسته می‌شود.

نتیجه‌گیری صدای هدفون بی سیم کیو سی وای T17

کیفیت، شفافیت و تعادل صدا در این هدفون با توجه به قیمت مناسب آن بی نظیر است و نظرات مثبتی را به دنبال داشته است.

 

بررسی باتری هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

بهره‌مندی از یک باتری قدرتمند از دیگر قابلیت‌های مهم در هدفون بلوتوثی  T17 از سری هدفون های محبوب کیو سی وای می‌باشد. در واقع این هدفون با یک بار دریافت شارژ می‌تواند تا 7.5 ساعت به صورت مداوم به پخش بپردازد. عملکرد عالی محفظه‌ی شارژ این محصول سبب شده تا گوشی‌ها را برای سه مرتبه شارژ کند. با این حال هدفون‌ها یا خود کیس از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنند.

هندزفری بیسیم گیمینگ کیو سی وای مدل :G1

از آیتم‌های مهم برای کاربران هنگام خرید هدفون بی سیم گیمینگ کیو وای سی مدل G1 می‌توان به طراحی زیبا، صدای متعادل و اتصال قوی آن اشاره کرد.

هندزفری-های-بلوتوثی-کیو-سی-وای

طراحی زیبای هندزفری

همه هدفون‌های بی سیم بسیار مقرون به صرفه QCY طراحی نسبتاً عمومی داشته‌اند. هدفون بلوتوثی گیمینگ کیو سی وای مدل G1 جزو اولین هدفون‌های گیمینگ این شرکت می‌باشد. کیف شارژ نسبت به سایر محصولات این برند سنگین‌تر و بسیار محکم‌تر است. درب به شکل یک سپر است و دارای جلوه‌ای فلزی با ادغام نور آبی قوی LED است که نشان می‌دهد گوشی‌ها در حال شارژ شدن هستند.

گوشی‌ها نیز فضای زیادی در بدنه دارند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را بیرون بیاورید. همچنین دارای چراغ‌های LED آبی بزرگ هستند که با استفاده از برنامه رایگان به سادگی می‌توانید فعالیت آن‌ها را مدیریت کنید. علاوه‌براین وقتی در حال پخش موسیقی، تماس گرفتن یا بازی هستید، آن‌ها خاموش هستند. این قابلیت استفاده از گوشی‌ها را در تاریکی امکان پذیر ساخته است.

این مدل از هدفون‌ های QCY شکلی آشنا دارند. بدین ترتیب دارای یک قسمت بیضی شکل می‌باشند که در قسمت داخل گوش شما می‌رود. آن‌ها به راحتی در گوش قرار می‌گیرند و برای استفاده در طولانی مدت عملکردی رضایت بخش را ارائه می‌دهند.

محفظه‌ی شارژ از متریال مرغوب مانند پلاستیک ABS ساخته شده که مقاومت خوبی در برابر برخی آسیب‌های فیزیکی نیز دارد.

عملکرد کنترل های لمسی

هدفون بی سیم G1 جزو هدفون های کیو سی وای دارای کنترلرهای ساده‌ای است. تنها با لمس انتهای بالای هدفون فعال خواهند شد. پنل‌ها معمولاً به ورودی شما پاسخ خوبی می‌دهند . بنابراین نحوه‌ی عملکرد آن به صورت زیر است:

  1. برای پخش و مکث موسیقی باید روی گوشی L یا R دو ضربه بزنید.
  2. برای رفتن به آهنگ بعدی تنها باید گوشی R را نگه‎‌دارید.
  3. برای بازگشت به آهنگ قبلی باید گوشی L را نگه‌دارید.
  4. برای تغییر حالت بازی روی گوشی R سه ضربه بزنید. لازم به ذکر است 2 بوق نشانه‌ی روشن بودن و 3 بوق به معنی خاموش بودن می‌باشد.
  5. برای فعال کردن دستیار صوتی باید روی L سه ضربه بزنید.

شایان ذکر است نمی‌توانید کنترلرها را از برنامه رایگان کمپانی QCY تغییر دهید. همچنین تغییر صدا مستقیماً از هدفون غیرممکن است. در برخی موارد پشتیبانی از این برنامه رایگان هنگام خرید هدفون QCY برای کاربران بسیار اهمیت دارد.

چگونگی اتصال به گوشی

اتصال هرگز در هدفون های QCY مشکلی نداشته و هدفون گیمینگ QCY مدل G1 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. تنها کافی است بدانید اگر در حال رفت و آمد هستید و بازی نمی‌کنید، بهتر است حالت بازی را غیرفعال کنید تا سیگنال‌ها پایدارتر باشند.

این هدفون از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود. این اتصال تا شعاع 9 الی 10 متری نسبت به دستگاه متصل شده کار می‌کند. برای برقراری اتصال نیز تنها باید درب کیس باز باشد. سپس هدفون‌ها به سادگی جفت می‌شوند و سریع به هم متصل می‌شوند.

از دیگر قابلیت‌های مهم هنگام خرید هدفون QCY پشتیبانی از قابلیت تک گوشی است. بنابراین هدفون گیمینگ مدل G1 از سری هدفون های QCY از این قابلیت به خوبی پشتیبانی می‌کند. این مزیت به شما اجازه می‌دهد تا در حین بهره‌مندی از قابلیت‌های یک گوشی، گوشی دیگر را درون محفظه قرار داده تا شارژ شود.

نرم افزار QCY چه قابلیت هایی دارد؟

مانند همه هدفون‌ های کیو سی وای، گیمینگ G1 نیز عملکردهای بیشتری را از برنامه رایگان QCY موجود در iPhone و Android دریافت می‌کند. با این حال نمی‌توانید کنترلرها را تغییر دهید و حتی میزان باتری باقی‌مانده را ببینید اما عملیات زیر را می‌توانید اجرایی کنید.

  1. اکولایزر صدای دیگری را انتخاب کنید.
  2. حالت بازی را غیرفعال کنید.
  3. حالت خواب را فعال کنید. به این معنی که هدفون‌ها پس از مدت زمان مشخصی از عدم استفاده خاموش یا روشن بمانند.
  4. چراغ LED روی هدفون را روشن یا خاموش کنید.
  5. فریمور را به روز کنید.
  6. بازنشانی به تنظیمات پیش فرض کارخانه

 

کیفیت صدای هندزفری بیسیم گیمینگ G1

برقراری تماس‌های تلفنی و ویدیویی با QCY G1 بسیار آسان است. بنابراین اگر کاربری بیشتر وقت خود را در خارج از خانه سپری می‌کند و قصد خرید هدفون QCY را دارد، کیفیت تماس خوب گزینه‌ مهمی برایش محسوب می‌شود. صدای شما کمی نازک شنیده می‌شود. نکته مثبت این است که خروجی صدا در تماس های تلفنی و ویدیویی از وضوح خوبی بهره‌برده است. صداهایی مانند پچ پچ و وسایل نقلیه در اطراف شما به خوبی کاهش می‌یابد و حتی وجود اندکی باد روی کیفیت صدای شما تاثیر چندانی ندارد. با این حال صداهای پس زمینه ناگهانی مانند خنده به وضوح در تماس‌ها پخش می‌شوند.

پخش ویدیو در پلتفرم‌های اندروید و آیفون با هدفون بی سیم گیمینگ مدل G1 جزو هدفون های کیو سی وای بی عیب و نقص است و حالت بازی برای کاهش تأخیر افکت‌های صوتی در هر دو سیستم واقعاً خوب عمل می‌کند.

کمپانی QCY همچنین بیان می‌کند که این هدفون جزئیات فضایی بهتری در حالت بازی دریافت می‌کند. بنابراین می‌توانید گام‌ها و تیراندازی‌های اطراف خود را بهتر بشنوید که بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه ترکیبی از صداها با تأخیر کم، کیفیت خوب و در عین حال بدون نفوذ صداهای بالاتر، گوشی‌های گیمینگ G1 را ساخته است.

به طور کلی صدای QCY G1 فقط برای بازی مناسب نیست. بلکه با ارائه‌ی قابلیت‌های فراوان برای گوش سپردن به موسیقی بسیار رضایت بخش است. به همین دلیل در هنگام خرید هدفون QCY به این قابلیت توجه نمایید.

باتری هندزفری بیسیم گیمینگ G1

ظرفیت باتری هدفون بلوتوثی گیمینگ Qcy مدل G1 خوب است. با یک بار دریافت شارژ می‌تواند تا حداکثر 8 ساعت زمان به پخش مداوم موسیقی بپردازد. علاوه‌براین تا حداکثر 6 ساعت با فعال کردن حالت بازی نیز دوام می‌آورد.

عملکرد کیس شارژ بسیار قوی است. این کیس پس از دریافت شارژ به صورت کامل می‌تواند هدفون‌ها را سه بار به طور کامل شارژ کند و حتی از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند. این محفظه‌ی نگهدارنده انرژی مورد نیاز خود را از طریق درگاه Type-C تامین می‌نماید.

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی