هندزفری بیسیم انکرSoudncore Life P3

11/29/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم انکرSoudncore Life P3

مشخصات هندزفری بیسیم انکر Soundcore Life P3

هدفون انکر Soundcore Life P3 یکی از محصولاتی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این هدفون Life P3 با ظاهری جذاب و شیک در پنج رنگ متفاوت و زیبا تولید شده که مناسب با هر سلیقه و هر رنگ استایلی می باشد. هدفون انکر Soundcore Life p3 قابل حمل بوده و وزن کمی دارد و فضای کمی را اشغال می کند به همین دلایل هدفونی بسیار مناسب برای استفاده روزمره می باشد. تا انتهای مطلب همراه جانبی تیک باشید

مشخصات ظاهری هدفون انکر Anker Soundcore Life p3

هندزفری-بیسیم-انکرSoudncore-Life-P3

هدفون انکر Soundcore Life p3 دارای دو ایرباد است. طراحی آن به گونه ای است که به راحتی در انحنای گوش قرار می گیرد و مانند یک گوشواره به طور ثابت درون گوش می ماند و موجب اذیت و خستگی گوش نمی شود. برای استفاده راحت تر از گوشی ها پنج جفت ایرتیوپ با سایزهای مختلف همراه این هدفون می باشد که هر شخص با هر سایزی میتواند بدون مشکل از آن ها استفاده کند.

 

هندزفری-بیسیم-انکرSoudncore-Life-P3 

هدفون Anker Soundcore Life p3 دارای محفظه ای ایمن از جنس پلاستیک براق است و با قراردادن ایربادها درون محفظه، آن ها از هر ضربه و صدمه ای در امان هستند. محفظه هدفون Anker Life p3 در پنج رنگ زیبای سفید، آبی، قرمز، سرمه ای، مشکی طراحی و تولید شده به دلیل براقیت رنگ محفظه و هدفون زیبایی آن را دو چندان کرده است. ویژگی ظاهری هدفون که آن را انحصاری کرده است حک شدن کلمه ی Anker روی هدفون ها در قسمت پنل کنترلی می باشد.

 

مطالب پیشنهادی: عروسک ضد استرس ، بهترین ایرپادهای بازار ، هندزفری بیسیم انکر Liberty Air 2 Pro

 

ویژگی هدفون انکر Life p3

ویژگی خارق العاده هدفون انکر Anker Souncore Life P3 جداسازی نویز و حذف صدای پس زمینه است. به دلیل دارا بودن 6 میکروفن داخلی دارای قدرت انتقال بالایی در ارسال صدای با کیفیت می باشد. همچنین، با استفاده از درایورهای 11 میلیمتری محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پوشش می دهد. در هدفون انکر Life P3 قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه ی 5 و از کدک 16 بیتی SBC44 نیز وجود دارد. با هدفون Anker Soundcore Life p3 میتواند صدای خروجی از هدفون را تنظیم کنید تا با زیاد کردن صدا، مزاحم اطرافیان نشوید و صدای زیادی از هدفون خارج نشود. قابلیت منحصر به فرد Anker Life p3 این است که از نرم افزار Soundcore پشتیبانی می کند و می توان حالت هدفون را براساس نیاز خود تنظیم کنید. این برنامه پس زمینه گرافیکی دارد که میتوانید هدفون را به صورت شخصی سازی تنظیم و کنترل کنید. ویژگیANC در هدفون Soundcore life P3 سه حالت normal، Anc، Ambient دارد که با قراردادن روی حالت نرمال، حالت ANC خاموش میشود. حالت ANC دو سطح داخلی و خارجی دارد حالت داخلی صداها و نویز را به طور معمولی کاهش می دهد. حالت خارجی بالاترین کیفیت و وضوح صدا را دارد و زمانی که سر و صدای بیرون زیاد باشد توانایی جداسازی صدای پس زمینه و حذف نویز را دارد. Ambient یک تعادلی بین صدای بیرون صدای داخل گوشی ایجاد می شود و اجازه می دهد از محیط اطراف آگاه باشید.

 

هندزفری-بیسیم-انکرSoudncore-Life-P3

هندزفری-بیسیم-انکرSoudncore-Life-P3

هدفون انکر Soundcore Life p3 طوری تنظیم شده که زمان ثبت درخواست ها بوق شنیداری می شنوید و میتوانید آن را غیرفعال کنید. کیس انکر Life p3 با شارژر های QI سازگار است و می توانید به صورت بی سیم آن را شارژ کنید. پشت این محفظه یک درگاه USB-C وجود دارد که توسط کابل USB-A به USB-C شارژ میشود. روی کیس هدفون Life P3 سه نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ و همچنین دارای یک دکمه برای تنظیم بلوتوث داخل کیس وجود دارد. عمر باتری هدفون Life P3 بسیار بالا است و با یک بار شارژ کامل 6 ساعت می تواند کار کند و این قابلیت را دارد تا 4 بار توسط کیس شارژ شود. هدفون Anker Life P3 هیچ گرمایی را از خود انتقال نمی دهد و قابل تنفس است به همین دلیل وسیله ای مناسب برای ورزشکاران به حساب می آید. همچنین دارای گواهی IPX5 می باشد که مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند و زمان ورزش کردن و بارندگی بدون دغدغه می توانید از ان استفاده کرد. معمولا اکثرا هدفون های بی سیم صدا را با تاخیر ارسال می کنند و بعضی از مدل ها کیفیت صدای بالایی ندارند. به همین دلیل گیمیر ها علاقه ای به استفاده از ایرپاد در زمان بازی کردن ندارند ولی هدفون Anker Life p3 با داشتن تنظیم حالت صدا روی حالت بازی صدا را بدون هیچ تاخیر و با بالاترین وضوح و کیفیت ارسال می کند. همچنین این محصول از بیس بالا پشتیبانی می کند و زمان گوش دادن آهنگ با سبک هیپ هاپ ضربه های آهنگ به گوش می رسد و همزمان فرکانس پایین را هم با کیفیت و وضوح ارسال می کند. ویژگی جالب هدفون Anker Soundcore Life P3 قابل حمل بودن آن است. زیرا کیس شارژ و هدفون ها سبک بوده و جایی زیادی را اشغال نمی کنند به همین دلیل به راحتی در کیف و جیبتان جای می گیرد و همیشه میتوانید آن را همراه خود داشته باشید. هدفون های انکر دارای صفحه ی کنترل لمسی است که میتوان بدون نیاز به گوشی از ان استفاده کرد.

 

نحوه کار با پنل لمسی Anker Soundcore Life p3

-با دوبار فشردن هدفون سمت چپ می توانید به آهنگ بعدی بروید.

-با دوبار فشردن هدفون سمت راست میتوانید آهنگ را پخش و مکث کنید.

-با دوبار فشردن هر هدفون میتوانید به تماس ها پاسخ دهید.

-کنترلر لمسی هدفون این قابلیت را دارد که ببنوانید به تماس دوم پاسخ دهد و تماس اول را در انتظار قرار دهید.

-اگر دکمه لمس روی هدفون را دو ثانیه نگه دارید می توانید صدا را از حالت حذف نویز به حالت عادی برگردانید.

صفحه لمسی روی هدفون این قابلیت را دارد که بتوانید تماسی را رد کنید یا تماسی را پایان دهید و قطع کنید. نکته ی قابل توجه در رابطه با این هدفون این است که امکان خاموش کردن هدفون ها وجود ندارد مگر آنکه آن ها را داخل کیس بگذارید.

مشخصات کلی هدفون انکر Soundcore Life P3 در یک نگاه

-دارای طراحی ارگونومیک بسیار خاص

-دارای شش عدد میکروفون داخلی

-مجهز به تکنولوژی نویز کنسلینگ برای پخش صدای شفاف

-امکان پاسخگویی سریع به تماس با لمس یک دکمه

-دارای اپلیکیشن اختصاصی Soundcore با قابلیت نصب روی تمام گوشی‌ها

-امکان شارژ بدون سیم هدفون

-دارای بازه فرکانسی 20 تا 20000 هرتز

امکان دریافت بیس مناسب با فعال کردن حالت BassUP

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی