هندزفری بیسیم لنوو ht06

11/26/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم لنوو ht06

اگر قصد خرید هندزفری بی سیم لنوو با کیفیت بالا را دارید و نمی دانید چه مشخصاتی از آن را باید مد نظر قرار بدهید، بهتر است بررسی هدفون بی سیم لنوو مدل HT06 را در اینجا مطالعه نمایید.هدفون های بی سیم این روزها جایگاه خاصی را در بین کاربرانی که به این نوع محصولات علاقه دارند، پیدا کرده است. پس کم کم باید از هدفون های سیم دار خداحافظی کرد. کمپانی لنوو نیز در این راستا دست به ساخت جدیدترین محصول خود که هدفون بی سیم HT06 زده که هم از نظر کیفیت و هم قیمت، دوام باتری و میکروفون های با تکنولوژی حذف نویز در رده محبوب ترین ها در بازار فروش قرار گرفته است.

بلوتوث نسخه 5.0 اتصال این هدفون را به دیگر دستگاه ها برقرار می کند و تا فاصله 10 متری این ارتباط پایدار خواهد ماند. پنل های لمسی روی گوشی ها نیز اجازه مدیریت شما بر روی این هدفون را می دهد. همچنین با پشتیبانی از استاندارد IPX5 در برابر رطوبت و تعریق از خود مقاومت نشان خواهد داد. در سایت هاکان موبایل بیشتر مشخصات هدفون بی سیم لنوو مدل اچ تی 06 را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هدفون های بی سیم این امکان را به کاربران خود می دهند که بدون هیچگونه مزاحمتی به مکالمات و موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. پس در محیط های شلوغ و پر صدا به خاطر فناوری حذف نویز در هدفون بی سیم لنوو مدل HT06 از کیفیت صدای بالایی این محصول لذت ببرید.

ظاهر اسپورت و بسیار شیک این دستگاه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. حساسیت صدا 3 دسی بل نیز از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. در ادامه بیشتر راجب طراحی، کیفیت صدا، باتری و دیگر عملکردهای دستگاه صحبت خواهیم کرد.

طراحی هدفون بی سیم لنوو مدل اچ تی 06

هندزفری-بیسیم-لنوو-ht06

طراحی زیبا و قابل حمل بودن این هدفون به کاربران هنگام استفاده حس خوبی را منتقل خواهد کرد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده ABS+PC بوده که کیفیت آن بسیار خوب است. ظاهر اسپورت و شیک هدفون بی سیم لنوو مدل HT06 آن را جذابتر کرده و در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار فروش شده است.

وزن این دستگاه 11 گرم بوده و زمانی که به مدت طولانی داخل گوش شما قرار می گیرد اصلا اذیت نخواهید شد. محفظه شارژ با خاصیت مغناطیسی که دارد، استفاده از این هندزفری را کاربردی تر کرده است. پنل لمسی که در پشت هر کدام از ایربادزها قرار گرفته کنترل موسیقی و مکالمات را برعهده خواهد داشت.

به همراه این هدفون دو جفت سر گوشی ضد رطوبت که از جنس سیلیکون می باشد، قرار داده شده تا زمانی که به آن نیاز داشتید بتوانید از آن استفاده کنید.

کیفیت صدا

هندزفری-بیسیم-لنوو-ht06

این محصول در کیفیت صدا امتحان خود را پس داده است. پس می توان گفت در هنگام استفاده از این دستگاه و گوش دادن به موسیقی، بهترین کیفیت صدا را می توانید از آن انتظار داشته باشید. بلوتوث نسخه 5.0 نیز کیفیت و قدرت بالای صدا را نشان می دهد که احتمال قطع شدن ارتباط را بسیار کم می کند.

درایور 10 میلی متری نیز که با قدرت 20-20000 مگاهرتز طراحی شده یکی دیگر از دلایلی است که کیفیت صدای خوب هدفون بی سیم لنوو مدل تی اچ 06 را نشان می دهد. حساسیت صدا هم در این دستگاه 3 دسیبل می باشد. در قسمت بالا و پایین بدنه نیز دو میکروفون تعبیه شده که صداهای پس زمینه را به صورت خودکار حذف می کند. با کیفیت HD نیز صدا را به مخاطب انتقال می دهد.

 

مطالب دیگر:هندزفری بیسیم جی بی ال wave300 ،هندزفری بیسیم لنووgm3 ، اسپیکر بلوتوثی LK47

 

باتری 

یکی از ویژگی ایی که کاربران به آن توجه می کنند، باتری و میزان شارژدهی آن است. باتری لیتیوم یونی هدفون بی سیم Lenovo HT06 که ظرفیت کیس شارژ آن 300 میلی آمپر بوده که می تواند چندبار هدفون ها را با آن شارژ کرد. هدفون ها با یک بار شارژ شدن 4 تا 5 ساعت پاسخگوی مکالمات شما خواهد بود. 2 ساعت هم پخش موسیقی را ساپورت می کند.

در حالت استندبای هم 70 ساعت شارژ را در خود نگه می دارد. زمانی که برای شارژ کردن کیس شارژ از صفر تا صد لازم است حدود 2 ساعت خواهد بود. زمانی هم که برای شارژ هدفون مورد نیاز است 30 دقیقه است. در کل 18 ساعت در طول روز می توانید از این باتری استفاده کنید. ظرفیت باتری هم در هر کدام از گوشی ها 35 میلی آمپر ساعت می باشد.

عملکردها و قابلیت های دیگر

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 سرعت اتصال سریع و قابلیت نگهداری شارژ بالا را خواهد داشت. تا فاصله 10 متری ارتباط را برقرار می کند. یک عدد کابل MicroUSB نیز در کنار این هدفون قرار دارد که استفاده های زیادی دارد. سیستم عامل اندروید و iOS با کمک چیپست کوالکام QCC3020 به این دستگاه وصل می شود.ماژول لمسی که روی هدفون بی سیم لنوو مدل HT06 قرار گرفته با تاچ کردن های آرام می توانید عملکردهای دستگاه مانند: قطع و وصل کردن موسیقی، مکالمه و رد تماس را کنترل کنید. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول پشتیبانی از استاندارد IPX5 بوده که مقاومت بالایی در برابر پاشش آب دارد و برای ورزشکاران نیز بسیار مناسب خواهد بود چرا که در هنگام تعریق دیگر نگران خراب شدن هدفون خود نیستند.

 

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی