هندزفری بیسیم airdots

11/28/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم  airdots

درباره هندزفری بیسیم شیائومی airdots

هدفون‌های بی‌سیم، از بدو معرفی به بازار، طرفدارن زیادی پیدا کردند و بعدتر با ظهور ایربادزها محبوبیت بی‌سابقه‌ای هم نصیب این محصولات کوچک و کاربردی شد. جای تعجب نیست که برندهای متفاوت رو به تولید ایردباز آورده‌اند و شیائومی هم در تنوع هدفون‌های بی‌‌سیم خود، ایربادز مدل Redmi AirDots را به‌عنوان محصولی ارزان و کارآمد معرفی کرد.

ایربادزها نه سیم یا حلقه مزاحمی دور گردن دارند و نه مانعی برای استفاده در گوشی‌هایی که جک هدفون را حذف کرده‌اند. با خرید این محصول، شما دو هدفون توگوشی و یک کیس محافظ دارید که همگی با هم در کف دست‌تان جا می‌گیرند اما معمولا قیمت بالایی دارند. شیائومی با معرفی ردمی ایرداتس، مشکل بالا بودن قیمت را از میان برداشته و این در حالی‌ست که می‌توانید مطمئن باشید از هزینه‌ای که بابت این ایربادز پرداخته‌اید پشیمان نخواهید شد.

کیس شارژ

هندزفری-بیسیم--airdots

کیس محافظ ردمی ایرداتس، ضمن محافظت از ایربادزها در زمانی که از آن‌‌ استفاده نمی‌کنید، مسئولیت شارژ را هم به عهده دارد و با یک بار شارژ کامل، امکان استفاده از ایربادز را برای حدود پنج ساعت فراهم می‌کند. خود کیس برای شارژ باید چند ساعتی به برق متصل شود تا دوباره قادر به شارژ ایربادزها باشد. چراغ LED روی هر ایربادز، برای نمایش وضعیت درحال شارژ تعبیه شده که همچنین در زمان اتصال به گوشی یا هر دستگاه دیگری با چشمک زدن شما را آگاه می‌کند. با این حال برای کنترل صدا دکمه‌‌ای روی ایربادز نیست و گرچه هنگام استفاده می‌توانید تا ده متر از گوشی خود فاصله بگیرد، برای تنظیم صدا باید به گوشی مراجعه کنید.

مطالب مشابه: اسپیکر بلوتوثی ks-115 ، هندزفری بیسیم لننو xg02 ، هندزفری بیسیم g18

اتصال بلوتوثی

اتصال Xiaomi Redmi Airdots به دستگاه شما با بلوتوث 5 امکان‌پذیر شده و این یعنی سرعت انتقال داده با کمک جدیدترین تکنولوژی بالاتر بوده و اتصال پایدارتر است. با خرید این ایربادز ارزان‌ و سبک، برای مکالمه هم مشکلی نخواهید داشت و از تکنولوژی حذف نویزهای محیط بهره می‌برید. در مجموع اگر به فکر خرید ایربادز هستید و نمی‌خواهید بودجه زیادی صرف کنید، شیائومی ردمی ایرباتس گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

ضدآب 

Redmi AirDots دارای گواهی IPX4 بوده و بسیار سبک است. به همین دلیل هنگام ورزش یا در یک روز شلوغ کاری دست‌وپای شما را نمی‌گیرد وبه نرمی در گوش‌های شما قرار می‌گیرد تا امکان گوش دادن به موسیقی، پادکست یا کتاب موردعلاقه‌تان را فراهم کند. البته گواهی IPX4 به معنای ضدآب بودن ایربادز نیست اما تضمین می‌کند که این دستگاه در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم است.

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی