چطور یک هندزفری و هدست بی سیم خوب انتخاب کنیم

10/18/2022 ادمین سایت
چطور یک هندزفری و هدست بی سیم خوب انتخاب کنیم

اگر شما هم از گره خوردن هندزفری خود کلافه شده‌اید، ‌وقت آن است که یک هندزفری یا هدست بلوتوثی برای خود تهیه کنید. باوجود یک هندزفری یا هدست بی سیم، دیگر نگران گره خوردن یا محدود بودن سیم هدست نخواهید بود. درصورتی‌که برای تهیه هدست و هندزفری بیسیم بلوتوثی متمایل هستید،‌ اما اطلاعات لازم را ندارید این مطلب همان چیزی است که دنبالش می‌گردید.

 

 چند مدل هندزفری و هدست بلوتوثی داریم؟

برای خرید هدست و هندزفری بیسیم بلوتوثی، قبل از هرکاری باید انواع مختلف آن را بشناسید تا بتوانید بهترین نوع که با نیازهای شما سازگار است را انتخاب کنید. انواع هندزفری و هدست بی سیم به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند:

1. هندزفری بی سیم حرفه‌ای (Professional): این مدل اولین نوع از هندزفری‌های بلوتوثی است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد. گذشته از ظاهر شیک و زیبای آن، عمر باتری هندزفری‌های حرفه‌ای بسیار بالا است. از این مدل معمولا در حوزه‌های تجاری مانند سفرهای تجاری با هواپیما استفاده می‌کنند. اگر شما همواره در حال سفر هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

2. هندزفری بی سیم کوچک یا Mini: همان‌طور که از اسمش پیداست، هندزفری بی سیم مینی، ظاهر بسیار جمع‌وجوری دارد که این ویژگی آن را برای مکالمه و استفاده روزانه مناسب می‌کند. ظاهر کوچک این مدل باعث می‌شود تا شما بتوانید بدون جلب‌توجه،‌ در محل‌های شلوغ مانند مترو و بازار از آن استفاده کنید. این مدل ازنظر کیفیت صدا و عمر باتری هم عملکرد مناسبی دارد.

3. هندزفری و هدفون بی سیم استریو: هنذفری بی سیم استریو جزو نسل‌های جدید هندزفری بلوتوثی است که ویژگی‌های خاصی دارد. از بهترین ویژگی‌های آن می‌توان به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 210 میلی‌آمپر اشاره کرد که باعث می‌شود تا 66 ساعت روشن بماند. همچنین،‌ در این مدل از هندزفری‌های بلوتوثی یک درگاه USB  برای شارژ شدن آن تعبیه‌شده که این پروسه حدود 2 ساعت زمان می‌برد.

4. هدفون بی سیم حلزونی: هندزفری بلوتوثی حلزونی یکی از مدل‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد. این مدل بسیار کوچک است اما کیفیت صدای مناسبی دارد. بهترین ویژگی هندزفری‌های حلزونی آن است که از فاصله 10 متری به گوشی موبایل و لپ‌تاپ متصل باقی می‌مانند. همچنین، ‌این مدل قابل‌استفاده برای موبایل‌های اندروید و آیفون است، اعلام صوتی شماره تلفن تماس‌ گیرنده دارد و کوچک‌ترین هندزفری بلوتوثی در جهان محسوب می‌شود.

5. هندزفری بی سیم گردنی: هندزفری بی سیم گردنی شامل یک نواری است که به هر گوشی وصل می‌شود و در دور گردن قرار می‌گیرد. این مدل را می‌توانید داخل گوشی،‌ روی گوش،‌ پشت گوش و پشت بازو قرار دهید.

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی انواع هدفون و انواع هندزفری با برندهای مختلف و کیفیت‌های گسترده در بازار رونمایی و عرضه می‌شود، که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید هدف خوب و باکیفیت که برای‌تان مناسب‌ترین گزینه است خریداری کنید.

بهترین برندهای هدست و هنذفری بی سیم را بشناسید

شناخت بهترین هدست و هندزفری بیسیم بلوتوثی یکی از مهم‌ترین عامل‌هایی است که به شما در خرید کمک می‌کند. اگر بدون مطالعه به بازار بروید، با صدها برند تولیدکننده هندزفری مواجه می‌شوید که این موضوع باعث می‌شود نتوانید بهترین تصمیم را داشته باشید. برای اینکه کار شما آسان شود، ما بهترین برندهای تولیدکننده هندزفری و هدست بیسیم بلوتوثی را به همراه بهترین مدل تولیدشده توسط آن‌ها لیست کرده‌ایم:

  • هندزفری بلوتوث برند سامسونگ مدل level u pro: سامسونگ هرساله چندین هدست و هندزفری روانه بازار می‌کند که تمام آن‌ها کیفیت بالا و ساختار منعطفی دارند. اما در بین آن‌ها، مدل level u pro به‌عنوان بهترین هندزفری بلوتوث گردنی شناخته‌شده که قیمت مناسبی هم دارد.
  • هدست بلوتوث ایرپاد(AirPods) اپل: چندین سال است که به دلیل تقاضای زیاد کاربران آیفون، هندزفری‌های بیسیم این شرکت جزو کالاهای اصلی آن قرارگرفته‌اند. یکی از بهترین مدل‌های تولیدشده توسط این برند، ایرپاد است که بین ایرانیان طرفداران بسیاری دارد.
 
  • هندزفری بلوتوث جبرا مدل Steel (Jabra Motion Bluetooth Headset: جبرا برخلاف برندهای قبلی بسیار شناخته‌شده نیست، اما هندزفری‌های بی سیم تولیدشده توسط آن جزو بهترین‌ها هستند. هندزفری بلوتوث جبرا مدل Steel قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است.
 
  • هندزفری  SoundSport Wirele:این مدل که برای ورزش طراحی‌شده، جزو محبوب‌ترین انتخاب‌های ایرانیان برای خرید هندزفری بی سیم است. این هدفون از نوع تو گوشی بوده و هنگامی‌که بخواهید ورزش کنید هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند.

نکات مهم هنگام خرید هندزفری و هدست بی سیم

  • به خاطر داشته باشید که هندزفری بی سیم برای ورزشکاران و افرادی که مدام در رفت‌وآمد هستند بیشترین کاربرد را دارد.
  • هنگام خرید به سری هندزفری توجه کنید، مطمئن باشید که در گوش‌تان به‌خوبی جا می‌گیرد.
  • توجه کنید که هدست یا هندزفری بی سیمی که تهیه می‌کنید ضدآب باشد.
  • حتما برای خرید یک هندزفری خوب به سراغ برندهایی بروید که به شکل تخصصی به تولید این گجت می‌پردازند.
  • همان‌طور که پرداخت پول بیشتر نشان‌دهنده باکیفیت بودن یک برند نیست، پرداخت هزینه کمتر هم به معنی رسیدن به یک محصول ضعیف و کم کیفیت تلقی نمی‌شود. درنتیجه، با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات هندزفری یا هدست بی سیم، تعیین کنید که آیا مبلغی که برای آن در نظر گرفته‌شده است ارزشش را دارد یا خیر.

کلام آخر

در سال‌های اخیر، شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید هندزفری و هدست بی سیم بلوتوثی کرده‌اند، اما شما می‌توانید با توجه به نکاتی که در این مطلب گفتیم، از بین تمام محصولات موجود در بازار، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای ما بنویسید که انتخاب شما برای خرید هندزفری بی سیم کدام برند است؟

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی