kind handsfree wire

11/7/2022 ادمین سایت
kind handsfree wire

هندزفری های سیمی اولین نوع هندزفری ها هستند که برای پخش موسیقی و مکالمه استفاده می شوند. با پیشرفت تکنولوژی تولید هندزفری ها، امروزه مدل های بی سیم و ایرباد ها جای مدل های سیمی را گرفته اند اما هنوز به علت قیمت پایین و عدم نیاز به شارژ این نوع هندزفری ها افراد زیادی آنها را می خرند.

معرفی انواع هندزفری های سیمی

در گذشته در جعبه هر گوشی یک عدد هندزفری وجود داشت و افراد خیلی به دنبال تهیه هندزفری جداگانه نبودند اما اکنون تقریبا اکثر شرکت ها هندزفری های سیمی را از جعبه گوشی ها حذف کرده و کاربران مجبورند به صورت جداگانه آنها را تهیه کنند. هندزفری های سیمی جزء یکی از پرفروش ترین و متنوع ترین لوازم جانبی موبایل هستند و خوشبختانه با هر قیمتی می توانید یکی از این محصولات را تهیه کنید. قبل از اینکه به سراغ معرفی هندزفری ها برویم ابتدا بهتر است که به چند نکته عمومی در هنگام خرید هندزفری سیمی دقت کنید. این موارد عبارتند از:

با رعایت نکات بالا در هنگام خرید می توانید یک هندزفری سیمی خوب و با دوام را برای خودتان تهیه نمایید. حال وقت آن است که به معرفی 6 مدل از بهترین هندزفری های سیمی ارزان قیمت به تفکیک قیمت بپردازیم.

هندزفری سیمی  CAZA E1 Pro

handsfree-wire-cheap

هندزفری کی زا مدل E1 Pro محصولی ارزان قیمت است که نسبت به قیمت خود امکانات قابل قبولی دارد. طول کابل این هندزفری 120 سانتی متر با روکش پلاستیکی است و طراحی گوشی ها به صورت دایره ای با سایز کوچک است که به شکلی زیبا طراحی شده است. رابط جک 3.5 میلیمتری صدا پورت ارتباطی این هندزفری با موبایل و سایر دستگاه های پخش صدا است و دکمه ای برای پاسخگویی به تماس و مدیریت موسیقی نیز وجود دارد.

هندزفری سیمی Xiaomi Piston PN-69 Type-C

handsfree-wire-cheap

اگر یک گوشی جدیدی خریده اید که فاقد جک 3.5 میلی متری است و برای آن دنبال یک هندزفری سیمی ارزان قیمت با رابط Type-C هستید، هندزفری Xiaomi Piston PN-69 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. در طراحی گوشی های این هندزفری برای قرارگیری در گوش سعی شده تا با تغییر زاویه سری اسپیکر نسبت به بدنه بهتر داخل گوش قرار بگیرند. همچنین بدنه گوشی ها فلزی بوده و در هنگام قرارگیری در گوش زیبا به نظر می رسد. سیم هندزفری Piston PN-69 از جنس پلاستیک TPE است و طولی معادل 120 سانتی متر دارد، علاوه بر این روی سیم دکمه پاسخ تماس و میکروفون وجود دارد و می توانید در هنگام استفاده از هندزفری به تماس های خود نیز پاسخ دهید.

 

مطالب مرتبط: هندزفری بیسیم تک گوش ، راهنمای خرید هندزفری بیسیم ، دلایل استفاده از ساعت هوشمند

 

هندزفری سیمی CAZA E6 Type-C

handsfree-wire-cheap

بار دیگر در این لیست نوبت به هندزفری کی زا می رسد که حضور پررنگی در هندزفری های سیمی اقتصادی و ارزان قیمت دارد. هندزفری CAZA مدل E6 شباهت زیادی به EarPod های اپل دارد و از طراحی مشابهی برای این هندزفری استفاده شده است. کابل پلاستیکی با طول استاندارد و پورت USB-C وظیفه اتصال با تلفن همراه و انتقال صدا را بر عهده دارد. همچنین روی قسمتی از سیم کلید های کنترلی و میکروفون قرار گرفته اند و برای پخش یا قطع موسیقی و پاسخ دادن به تماس های تلفنی کاربرد دارند.

هندزفری سیمی TSCO TH 5076

handsfree-wire-cheap

هندزفری باسیم تسکو مدل TH-5076 جزو بهترین هندزفری های زیر 100 هزار تومان است که در حد قیمت خود ظاهری جالب و امکانات قابل قبولی دارد. امپدانس 16 اهم و حساسیت سیگنال به نویز 90 دسیبلی نوید پخش صدای خوبی را برای گوش دادن به انواع موسیقی می دهد. تسکو برای راحتی قرارگیری گوشی ها در گوش و بیرون نیامدن آنها روی هر گوشی یک قسمت قلاب مانندی طراحی کرده است که باعث قرارگیری بهتر هندزفری داخل گوش می شود.

هندزفری سیمی Yesido YH-29

handsfree-wire-cheap

هندزفری YH-29 محصولی از شرکت یسیدو است که ظاهری مدرن و متفاوت دارد. طراحی گوشی های این هندزفری مانند سایر محصولات این لیست از نوع In-Ear بوده و درایور اسپیکر آن امپدانسی 16 اهمی و حساسیت 103 دسیبلی دارد که نوید کیفیت و بلندی صدای مطلوبی را می دهد. طبق اعلام شرکت یسیدو میکروفون موجود در مدل YH-29 از نوع HD است که می تواند مکالمه شفاف و با انتقال صدای واضحی را برای شما فراهم کند و از ایجاد نویز های فراوان هنگام مکالمه جلوگیری کند.

هندزفری سیمی Awei ES-20TY

handsfree-wire-cheap

هندزفری باسیم اوی مدل ES-20TY محصولی با کیفیت و خوش ساخت از است که چه از نظر متریال ساخت و چه از نظر عملکرد می توانید از آن انتظار عملکردی خوب را داشته باشید. نوع کابل این هندزفری به صورت فلت یا تخت طراحی شده و از گره خوردن سیم تا حد زیادی جلوگیری می کند، روی سیم هندزفری پنل کنترل صدا تقریبا کاملی با سه دکمه وجود دارد که تنظیم صدا و موسیقی را به آسانی می توانید از طریق آنها انجام دهید.

علاوه بر اینها، وجود میکروفون HD می تواند کمک زیادی به داشتن یک مکالمه شفاف در حین رانندگی یا پیاده روی داشته باشد. در ضمن نوع کانکتور اتصال نیز جک 3.5 میلی متری است و برای اتصال راحت تر کانکتور به صورت شکل L طراحی شده است که به آسانی با کشیده شدن سیم هندزفری از درگاه موبایل یا MP3 پلیر در نیاید.

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی