هندزفری بیسیم تک گوش

10/29/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم تک گوش

درسالیان گذشته استفاده از هندزفری های بیسیم و بلوتوثی به دلیل راحتی بسیار زیاد شده است  و تولید آن ها نسبت به سایر محصولات چندبرابر شده است. نبود هندزفری در جعبه های گوشی و همچنین حذف شدن جک هندزفری برروی گوشی ها دلیلی شد برای این که مردم به سمت هندزفریهای بلوتوثی روی بیاورند. شاید بتوان گفت که هندزفری های  سیمی تک گوش جزو پرکاربرد ترین هندزفری های بیسیم شناخته شود

 اگر شما جزو کسانی هستید که درکارهای روزمره خود زیاد با گوشی مکالمه می کنید هندزفری های بیسیم تک گوش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد

چرا هندزفری بیسیم تک گوش؟

با این که استفاده از هندزفری های تک گوشی بسیار زیاد شده است ولی به طور کلی بازهم نمی توانند کارایی هندزفریهای بیسیم دوگوشی را داشته باشند.

مشکلی که هندزفری های دوگوشی دارند این است که هنگام استفاده از این هندزفری ها شما نمیتوانید صدای محیط اطراف خود را گوش دهید. قیمت های پایین هندزفری های تک گوشی یکی از عامل های مهم در پرطرفدار بودن این دسته از هندزفری هاست.

چه هندزفری های تک گوشی برای مکالمه عالیست؟؟؟

همانطور که می دانید از هندزفری های تک گوشی بیشتر برای مکالمه استفاده میشود پس می توان گفت که وجود میکروفون های قوی در هندزفری مهمترین ویژگی به حساب می آید به طور کلی هندزفری های تک گوشی ارزان قیمت از یک میکرفون بهره می برند که باتوجه به برند کیفیت و مدل آن کارایی آن با هم فرق دارد.اما بهترین هندزفری های تک گوشی در از 2 الی 3 میکروفون برای کیفیت بالا در هنگام مکالمه استفاده می کننند. میکروفون اول در این هندزفری های تک گوش وظیفه انتقال صدا را برعهده دارند اما میکرفون های دیگر وظیفه دربافت صدای محیط و حذف آن را دارد. به همین خاطر شما می توانید در جاهای شلوغ هم تجربه یک مکالمه عالی را داشته باشید. 

بهترین هندزفریهای تک گوشی

هندزفری های بیسیم تک گوشی تنوع بسیار بالایی دارند  و میتوانید در هررنج قیمتی یک مدل از آن را پیدا کنید. البته این کار باعث شده که کارهای فیک و تقلبی در بازار بسیار زیاد شود؛ هر چند که این هندزفری ها قیمت بسیار پایین دارند اما کیفیت آن ها اصلا با نمونه های اصلی قابل قیاس نیستند.شما باید هنگام خرید هندزفری به چند نکته توجه بسیار زیادی داشته باشید از جمله برند،رنج قیمتی ، تعداد میکروفون، کیفیت. بهترین برندهای حال حاضر موجود در بازار شیائومی ،جی سی وای،جبرا و ... هستند

 

 

مطالب مرتبط: هندزفری بیسیم m28 ، فناوری enc چیست؟، فروشگاه اینترنتی جانبی تیک

 

هندزفری بیسیم تک گوش Xiaomi Mini MILLET J05LM

این هندزفری یکی از هندزفری های خوش طرح و خوش ساخت شرکت شیائومی  است.طراحی بینظیر آن باعث شده که به خوبی داخل گوش قرار گیرد و امکان افتادن به حداقل برسد . هندزفری بیسیم مدل Xiaomi millet j05lm   از نسخه 4.1  بلوتوث بهره می برد که فاصله انتقال آن تا 10 متر بدون مانع است.

 هندزفری-بیسیم-تک-گوش

 میکروفون های این هندزفری به فناوری حذف صدای اضافه مجهزاند با وجود این که این میکرفون ها بسیار کوچک هستند اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.  شیائومی از باتری های 40 میلی آمپری برای این هندزفری استفاده می کند که با وجود تراشه csr   میزان مصرف شارژ آن بسیار پایین است به طوری که شما می توانید 3 ساعت بدون توقف صحبت کنید و 60 ساعت به حالت استندبای آن را نگه دارید.

هندزفری بلوتوثی تک گوش Xiaomi Mi LYEJ07LS

شرکت شیائومی در هر رنج قیمتی یک محصول ارائه کرده است که باعث شده در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. هندزفری بیسیم xiaomi mi lyejo7ls  یکی از بهترین هندزفری ها موجود در میان هم رده های خود است. کلیدی فیزیکی در بالای این هنزفری قرار دارد که برای کنترل موسیقی به کار می رود و به راحتی در دسترس است . سری سلیکونی با یک دستک اضافه باعث شده که هندزفری تقریبا در گوش فیکس شود.

 هندزفری-بیسیم-تک-گوش

این هندزفری از نسخه 5.0 بلوتوث بهره می برد که امکان استفاده تا 4 ساعت و 80 ساعت حالت استندبای را فراهم کند. وجود پروتکل های A2DP ،HSP ،AVRCP و HFP در بخش بلوتوث باعث شده که این هندزفری تاخیرکم و کیفیت بالایی در پخش موسیقی داشته باشد میکروفون این هندزفری نیز از فناوری حذف صدای اضافی برخوردارست که می تواند درجاهای شلوغ به کمک شما بیاید.

هندزفری بیسیم تک گوش  Hoco E56

هوکو نیز یکی از شرکت هایی است که با عرضه انواع لوازم جانبی باکیفیت توانسته محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا کند. جنس هندزفری از پلاستیک abs  ساخته شده است که به هندزفری مقاومت نسبتا بالایی می دهد. بر روی بدنه یک کلید فیزیکی جهت کنترل میزان صد ا به کار رفته است. بر روی گوشی نیز کلید فیزیکی وجود دارد که جهت پاسخ دادن به مکالمه است.

 هندزفری-بیسیم-تک-گوش

اتصال آن به وسیله نسخه بلوتوثی 5.0 فراهم می شود که می تواند به انواع دیوایس های دیجیتالی متصل شود . باتری موجود در این هندزفری از ظرفیت 90 میلی آمپری بهره می برد که شرایط استفاده تا 10 ساعت صحبت و پخش موسیقی را فراهم می کند. کیس شارژ این هندزفری از باتری 500 میلی آمپری استفاده می کند که می تواند هنزفری هارا تا چندین بار شارژ کند. طراحی بینقص و بینظیر این هندزفری به همراه ظرفیت بسیار بالای کیس شارژ این هندزفری باعث شده آن را به یک هندزفری تقریبا محبوب تبدیل کرده است.

هندزفری بلوتوثی تک گوش Plantronics M70

این هندزفری بیسیم نیز یکی ازهندزفری های بالارده وبا کیفیت محصوب می شود. این محصول به یک بدنه مات مجهز است که در کنار سری سلیکونی و نگهدارنده باعث می شود که درگوش فیکس شوند.کلید های فیزیکی آن در اطراف این هنزفری قرار دارد. مهمترین ویژگی این هندزفری بیسیم وجود چیپست بلوتوثی کم مصرف power saving  است.

 هندزفری-بیسیم-تک-گوش

این دو ویژگی امکان ذخیره شارژ تا مدت 16 روز را فراهم می کند. میزان صحبت و مکالمه تا 11 ساعت بدون وقفه نیز فراهم است. وزن های این هندزفری بسیار پایین است به طوری که در صورت استفاده طولانی مدت احساس خستگی نمی کنید. اگر قیمت بالای آنرا ندیده بگیریم آنوقت میتوان آنرا یکی از بهترین هندزفری های موجود در بازار دانست.

هندزفری بیسیم  تک گوشی  Nokia Clarity Solo Bud

هندزفری بلوتوثی clarity solo bud  یکی از هندزفریهای تک گوشی شرکت نوکیاسات . شکل بدنه این هندزفری بسیار ساده است. هندزفری از یک سری شیاردار سیلیکونی برای فیکس شدن در گوش استفاده میکند. وجود یک نگهدارنده پلاستیکی درهندزفری باعث شده که امکان افتادن هندزفری به پایین ترین حد ممکن برسد. شما می توانید ازاین هندزفری درفعالیت های ورزشی و... بدون نگرانی استفاده کنید.

 هندزفری-بیسیم-تک-گوش

اتصال هندزفری به وسیله بلوتوثی5.0 انجام می شود. شرکت نوکیا از چیپست کوالکام بهره می برد میزان تاخیر در پخش و مکالمه را کم میکند. یک درایور 10 میلی متری در این هندزفری به کاررفته که باعث کیفیت بالای صدای  این هندزفری  می شود. در این هندزفری بیسیم ازیک باتری 95 میلی آمپری استفاده شده و مدت زمان  شارژ کامل این هندزفری 1.5 ساعت است. 

هندزفری تک گوش بیسیم  JABRA Talk 35

شرکت جبرا نیز لوازم جانبی باکیفیتی روانه بازار کرده و توانسته طرفداران خاص خودش را داشته باشد. این هندزفری بیسیم جزو هندزفری های خوش ساخت محصوب میشود و جنس آن از abs  است. نگهدارنده هندزفری از یک گیره برای فیکس شدن هندزفری در گوش استفاده میکند.با این که هندزفری از چیپست بلوتوثی 3.0 استفاده میکند که درمقایسه با همرده خود بسیار پایین است اما فاصله انتقال آن 10 متر است و از کیفیت آن کاسته نشده است. فرکانس این هندزفری بین 300 الی 400 است که اگر از آن برای پخش موسیقی استفاده نکینم برای پاسخ گویی بسیار خوب است.

هندزفری-بیسیم-تک-گوش

 مهم ترین ویژگی هندزفری بیسیم استفاده از میکروفون دوتایی با قابلیت نویزکنسلینگ پیشرفته است. باتری این هندزفری استفاده از هندزفری را به مدت 6 ساعت بدون وقفه را فراهم می کند. اگر نسخه کم بلوتوث در این هندزفری چشم پوشی کنیم این هندزفری را می توان جزو هندزفری های خوب بازار دانست

هندزفری بیسیم  تک گوشی JVC HAC300B

جی وی سی یکی از برندهای معروف و خوب بازار است. هندزفری های این برند تنوع قیمتی و مدلی زیاد دارد. هندزفری بیسیم jvc hac300 B   با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارند. جزو بهترین هندزفری های بازار شناخته می شود.شاید طراحی نه چندان خوب آن مهم ترین نقطه ضعف آن به شمار آید. با این حال طراحی آرگونامیک خوبی که دارد در گوش به خوبی فیکس میشود.

 هندزفری-بیسیم-تک-گوش

این هندزفری از نگهدارنده نیز استفاده می کند البته جنس این نگهدارنده ضعیف است که باید همیشه چند عدد گیره اضافی داشته باشید. استفاده از بلوتوث 5.0   باعث شده اتصال پایدار تری تا محدوده 10 متری بدون قطع شدن داشته باشید. این هندزفری مصرف انرژی کمی استفاده می کند که میتواند 20 ساعت بدون وقفه مکالمه داشته باشید.

 

هندزفری تک گوش بیسیم  Jabra Stealth

شرکت جبرا هندزفری های تک گوشی مختلفی روانه بازار کرده تا بتواند بازار را در دست بگیرد. هندزفری بیسیم Jabra  stealth  جزو گران قیمت های بازار شناخته می شود. این هندزفری وزن بسیارسبکی دارد که به طوری که شما به سختی متوجه وجود هندزفری در گوش خود می شود. کلید فیزیکی هندزفری در جای مناسبی  قراردارد که به راحتی در دسترس است.

هندزفری-بیسیم-تک-گوش

هنزفری از نسخه بلوتوثی 4.0  استفاده می کند که موجب اتصال پایدار و مصرف کم انرژی می شود. این هندزفری می توان 6 ساعت مکالمه بی وقفه و همچنین 10 روز حالت استندبای را پشتیبانی کند. وجود ویژگی نویزکنیسلینگ باعث شده صداهای اضافی این هندزفری به کلی از بین برود.

 

هندزفری بلوتوثی تک گوش Plantronics Voyager 5200

این هندزفری قیمت بسیار بالا وظاهر کمی عجیب دارد اما کارایی بسیار بالایی دارد.هندزفری بیسیم Plantronics voyager500  پرچم دار این خانواده محصوب میشود که می تواند بهترین هندزفری برای مکالمه و پخش موسیقی باشد.

 هندزفری-بیسیم-تک-گوش

این هندزفری به لطف طراحی آرگونامیک خود به خوبی در گوش فیکس می شود به طوری که با شدید ترین تکان ها هم جدا نمی شوند. وجود میکرفون بزرگ و خارجی این هندزفری باعث شده صدای شما از محطی به طور کامل متامیز شود و صدای شما به صورت کاملا با کیفیت انتقال یابد. این هندزفری میتواند 5 ساعت شارژ برای پخش موسیقی و مکالمه نگه دارد .

 

هندزفری بیسیم تک گوش Sony MBH20

هندزفری های تک گوش شرکت سونی نیز زمره بهترین هندزفری های بازار قرار میگیرد.یکی از این محصولات هندزفری بیسیم sony mbh20  است . کارایی بالا در کنار ظاهر بسیار زیبا باعث میشود که جذاب تر شدن استایل شما می شود. ظاهر ساده  اما شیک  این محصول با لوگو سونی ظاهری مدرن به خود گرفته و ارزش خرید بالای آن را تضمین می کند.

 هندزفری-بیسیم-تک-گوش

کلید فیزیکی این هندزفری دربخش کناری قرار دارد. سری سیلکونی به وسیله گیره امتداد یافته که به خوبی در گوش قرارمی گیرد .نسخه بلوتوثی این هندزفری 3.0 است که برای هندزفری پایین است اما همین مقدار برای مکالمه کافی است باتری این هندزفری امکان 7 ساعت مکالمه  بدون وقفه را دارد.

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی