دلایل استفاده از ساعت های هوشمند

10/29/2022 ادمین سایت
دلایل استفاده از ساعت های هوشمند

 دلایل استفاده از ساعت های هوشمند

به همین دلیل در این راهنما سعی کرده‌ایم 10 دلیل برای خریدن ساعت هوشمند و همچنین 10 دلیل برای نخریدن اسمارت واچ را برای شما بررسی کنیم.

استفاده از ساعت هوشمند آسان است و عالی به نظر می‌رسد، اما آیا واقعاً کاری را انجام می‌دهد که گوشی هوشمند شما انجام نمی‌دهد؟

فناوری ساعت‌های هوشمند در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و همچنین محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. اما در عین حال هنوز به لوازم ضروری تبدیل نشده‌اند.

اگر یک گوشی جدید می‌خواهید، اکنون یک گوشی هوشمند انتخاب واضحی است. اما اکثر مردم هنوز از ساعت‌های سنتی برای اعلام زمان راضی هستند.

بنابراین در اینجا دلیل مفید بودن ساعت‌های هوشمند است، اما واقعاً همه ما نیاز به خرید ساعت هوشمند داریم؟

 

چرا مردم ساعت هوشمند می‌خرند؟

ساعت‌های هوشمند بسیاری از ویژگی‌های مفید موجود در گوشی‌های هوشمند را دریافت می‌کنند و آن‌ها را روی مچ شما قرار می‌دهند.

می‌توان از آنها برای دریافت اعلان‌ها، برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی و دسترسی به برنامه‌های متنوعی استفاده کرد.

آنها اغلب به ردیاب‌های تناسب‌اندام پیشرفته مجهز هستند که می‌توانند هر حرکتی را که انجام می‌دهید تجزیه‌وتحلیل کنند و برخی از برنامه‌ها واقعاً مفید هستند.

به‌عنوان مثال، می‌توانید از مچ دست خود با اوبر تماس بگیرید، لیست کارهای روزانه را پیگیری کنید و به کتاب‌های صوتی گوش دهید.

در واقع، خواهید دید که اکثر برنامه‌های محبوب گوشی‌های هوشمند اکنون دارای نسخه‌های ساعت هوشمند هستند.

جدیدترین مدل‌ها هم شیک هستند. و انتخاب گسترده چهره‌های مختلف به این معنی است که هرگز از ظاهر آنها خسته نخواهید شد.

10 دلیل که چرا خرید ساعت هوشمند بهترین کار برای سلامتی هست

ساعت هوشمند

آیا می‌خواهید زندگی سالم‌تری داشته باشید؟ سعی کنید یک ساعت هوشمند تهیه کنید!

ساعت‌های هوشمند مدرن روز به روز متنوع‌تر می‌شوند، نه تنها لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند هستند که اعلان‌ها را نمایش می‌دهند و زندگی شما را سازمان‌دهی می‌کنند، بلکه ردیاب‌های تناسب‌اندام فوق‌العاده‌ای هستند.

چه به‌تازگی سفر تناسب‌اندام خود را آغاز کرده باشید و چه برای صدمین ماراتن خود تمرین می‌کنید، معتقدم ساعت هوشمند می‌تواند ابزاری عالی برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان باشد.

ساعت‌های هوشمند ممتاز با حسگرهای ضربان قلب و GPS داخلی، و همچنین ویژگی‌های سلامت و تندرستی بی‌شمار، اکنون عملاً به ساعت‌های مخصوص دویدن تبدیل شده‌اند.

با این حال، مزیت بهترین ساعت‌های هوشمند این است که وقتی با کت‌وشلوار پوشیده می‌شوند، ظاهری نامرتب ندارند و به اندازه کافی جمع‌وجور و راحت هستند که می‌توان آن‌ها را همیشه، حتی در رختخواب استفاده کرد!

در اینجا ده دلیل وجود دارد که چرا فکر می‌کنیم خرید ساعت هوشمند بهترین کاری است که می‌توانید برای سلامتی خود انجام دهید:

1. فعالیت روزانه خود را پیگیری کنید

خوب، پست اصلی اینجا مخصوصاً مفید است، اگر به تازگی سفر تناسب‌اندام خود را شروع کرده‌اید.

اگر می‌خواهید فعال‌تر شوید، قدم‌های بیشتری بردارید و در طول روز بیشتر بایستید، بیشتر ساعت‌های هوشمند به شما کمک می‌کنند تا به این هدف برسید.

همچنین می‌توانید میزان عملکرد خود را اندازه بگیرید و اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید.

ساعت مچی هوشمند

2. ضربان قلب خود را اندازه‌گیری کنید

خوب، شما بیشتر راه می‌روید و زمان کمتری را برای نشستن صرف می‌کنید. اکنون زمان آن است که واقعاً ورزش را شروع کنید. ردیاب ضربان قلب را وارد کنید.

ما نمی‌توانیم آخرین ساعت هوشمند را به یاد بیاوریم که دارای مانیتور ضربان قلب نبود. این ساعت برای ردیابی انواع معیارهای سلامتی بسیار مفید است.

استفاده از مانیتور ضربان قلب در حین ورزش به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات ضروری را که مهم‌ترین آنها منطقه ضربان قلب و منبع انرژی می‌سوزانید، پیگیری کنید.

به این ترتیب، می‌دانید که تمرین‌های شما کارآمد هستند.

ساعت

3. به بهبود خواب کمک می‌کند

داشتن یک خواب خوب شبانه به‌اندازه ورزش برای سلامتی و تندرستی شما مهم است و خوشبختانه ساعت‌های هوشمند نیز می‌توانند در اینجا کمک کنند.

ساعت‌های هوشمند علاوه بر کمک به داشتن یک برنامه خواب خوب (مطمئن شوید که هر شب در ساعت مشخصی به رختخواب می‌روید و هر روز صبح در ساعت مشخصی از خواب بیدار می‌شوید)، کیفیت خواب شما را نیز کنترل می‌کند.

اگر شروع به دیدن الگوهایی در کیفیت خواب خود کنید، به‌عنوان مثال، همیشه بعد از گذراندن تمام شب به تماشای نتفلیکس و خوردن غذاهای ناسالم، یک شب بد می‌خوابید، پس می‌توانید این رفتار را اصلاح کنید.

ساعت مچی هوشمند

4. به پیگیری رژیم غذایی خود کمک می‌کند

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌تواند به یک زندگی سالم کمک کند، توانایی پیگیری رژیم غذایی است.

ساعت‌های هوشمند دارای برنامه‌هایی هستند که می‌توانند میزان کالری دریافتی شما را کنترل و ثبت کنند. این به‌ویژه در صورتی مفید است که رژیم غذایی بسیار سختی دارید.

5. معیارهای دقیق سلامت را دریافت کنید

ساعت‌های هوشمند اکنون مملو از حسگرها و الگوریتم‌هایی هستند که می‌توانند انواع مشکلات سلامتی را تشخیص دهند.

نه تنها از سنسور ضربان قلب در طول تمرین استفاده می‌شود، بلکه می‌تواند آریتمی‌ها را که ممکن است نشانه‌ای از فیبریلاسیون دهلیزی باشد، تشخیص دهد و به شما در مورد ضربان قلب بالا یا پایین هشدار دهد.

جدیدترین ساعت‌های هوشمند همچنین می‌توانند فشارخون شما را ردیابی کنند.

همه این اطلاعات بینش عمیق‌تری در مورد سلامتی به شما ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد در مورد سلامتی خود تصمیمات آگاهانه بگیرید.

 

6. GPS می‌تواند برای ردیابی ورزش استفاده شود

اضافه شدن GPS به این معنی است که ساعت هوشمند شما سرعت، مسافت و ارتفاع شما را در حین فعالیت‌های خارج از منزل مانند دویدن و دوچرخه‌سواری با دقت بیشتری ثبت می‌کند.

این بسیار دقیق‌تر از دستگاهی است که فقط از تخمین شتاب سنج استفاده می‌کند.

ساعت‌های هوشمند دارای GPS ، همچنین معیارهای ردیابی پیشرفته‌تری مانند سرعت گام یا حداکثر امتیاز VO2 را ارائه می‌کنند که می‌تواند برای افرادی که برای ماراتن یا سه‌گانه تمرین می‌کنند مفید باشد.

 

7. آمار و داده‌های دقیق را دریافت کنید

یکی از بهترین چیزها در مورد ساعت‌های هوشمند این است که تمام داده‌های ردیابی شده در طول تمرین شما می‌توانند بعداً در نمودارها و جداول مختلف نمایش داده شوند.

آنها اغلب به روشی قابل درک ارائه می‌شوند و در صورت لزوم می‌توان آنها را گسترش داد و حفاری کرد.

اگر واقعاً در تلاش هستید تا دستاوردهای آموزشی خود را به حداکثر برسانید، این داده‌ها می‌توانند فوق‌العاده مفید باشند.

 

8. از طریق تمرینات هدایت شوید

آیا می‌خواهید ورزش را شروع کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟

خوشبختانه، اکنون بسیاری از ساعت‌های هوشمند دارای تمرین‌های هدایت‌شده هستند که شما را گام‌به‌گام با روال‌های تمرینی همراه می‌کنند.

اساساً مانند این است که یک مربی شخصی روی مچ دست خود داشته باشید و اگر فقط زمان محدودی برای تمرین سریع داشته باشید می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

9. به کاهش استرس کمک می‌کند

ساعت‌های هوشمند مدرن اکنون می‌توانند سطح استرس شما را نیز اندازه‌گیری کنند و نکات و مدیتیشن‌های راهنمایی را برای کمک به کاهش استرس ارائه دهند.

این می‌تواند بر سلامت کلی شما تأثیر بگذارد و عامل مهمی در سلامت شما است (حتی اگر به دویدن و عرق کردن اهمیتی نمی‌دهید).

 

10. برنامه خود را حفظ کنید

پیدا کردن زمان واقعی برای ورزش کردن بسیار مهم است و خوشبختانه یک ساعت هوشمند نیز می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

پیگیری برنامه زمانی که روی مچ دست شما باشد آسان‌تر است، و کارآمدتر بودن زمان به این معنی است که می‌توانید سوراخی را برای دویدن یا جلسه باشگاه بدن‌سازی خود پیدا کنید.

نه تنها می‌توانید در حین تمرین به‌موقع بمانید، بلکه می‌توانید به لطف ویژگی‌های پیام‌رسانی و تماس، و همچنین به لطف پخش موسیقی، در ارتباط بمانید.

 

10 دلیل که ممکن است به ساعت هوشمند نیاز نداشته باشید

هیچ کمبودی برای دارندگان ساعت هوشمند خوشحال وجود ندارد. اما این دستگاه‌ها تا کامل بودن فاصله زیادی دارند. اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند را دارید، در اینجا ده دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

 

1. ساعت‌های هوشمند بیش‌ازحد قیمت دارند

محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند بین 200 تا 300 دلار قیمت دارند. این در مقایسه با ساعت‌های دیگر بسیار معقول است. اما در مقایسه با یک گوشی هوشمند یک ارزش وحشتناک است.

با همین قیمت می‌توانید یک گوشی هوشمند میان رده خریداری کنید. این گوشی دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، مشخصات بالاتر، عملکرد بهتر و دوربین داخلی خواهد بود.

ساعت‌های هوشمند مزایای خود را دارند، اما هیچ مقایسه‌ای از نظر ارزش برای پول وجود ندارد.

 

2. ساعت‌های هوشمند نیاز به شارژ منظم دارند

اکثر ساعت‌های هوشمند باید هر روز یا دو روز شارژ شوند. این با توجه به عملکرد قابل‌درک است، اما اگر قصد دارید یک ساعت سنتی را جایگزین کنید، باید در نظر بگیرید.

داشتن یک ساعت هوشمند به معنای داشتن دستگاه الکترونیکی دیگری است که برای شارژ کردن آن نیاز دارید. و اگر فراموش کنید، ساعت جدید شما حتی نمی‌تواند زمان را تشخیص دهد.

 

3. ردیاب تناسب‌اندام میتوانست کاربردی‌تر باشد

ساعت‌های هوشمند برای استفاده به عنوان ردیاب تناسب‌اندام طراحی شده‌اند. آنها به این هدف می‌رسند، اما دلیلی وجود دارد که بسیاری از مردم به جای آن یک دستگاه اختصاصی را انتخاب می‌کنند.

ردیاب‌های تناسب‌اندام بسیار ارزان‌تر هستند، اغلب بسیار کوچک‌تر هستند و معمولاً عمر باتری بیشتری دارند. به‌عنوان مثال، برخی از ردیاب‌های تناسب‌اندام تا 30 روز بدون پرداخت هزینه کار می‌کنند.

اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتواند فعالیت شما را در 24 ساعت شبانه‌روز ردیابی کند، ممکن است ساعت هوشمند بهترین انتخاب نباشد.

 

4. ساعت‌های هوشمند برای تماس تلفنی مناسب نیستند

فناوری ساعت‌های هوشمند همیشه در حال بهتر شدن است، اما هنوز برای برقراری تماس تلفنی راحت نیست. به راحتی می‌توان گفت که هرگز نخواهند بود.

بستن مچ دست به گوش هرگز راحت نخواهد بود، و تا زمانی که همه نظر خود را در مورد آن تغییر ندهند، همیشه با انجام این کار عجیب به نظر خواهید رسید.

ساعت‌های هوشمند به خوبی با هدفون‌های هندزفری کار می‌کنند، اما مفید بودن ساعت گوشی در این سناریو قابل‌بحث است.

 

5. اعلان‌های مداوم همیشه مفید نیستند

ساعت‌های هوشمند امکان دسترسی به اعلان‌ها را در نوبت مچ فراهم می‌کنند. اگر اغلب در موقعیت‌هایی هستید که نمی‌توانید از تلفن استفاده کنید، این ایده آل است. همچنین در صورت نیاز به دسترسی به اخبار فوری مفید است.

اما اکثر مردم به چنین دسترسی دائمی به به‌روزرسانی نیاز ندارند یا نمی‌خواهند.

اعلان‌های بی‌پایان می‌تواند هم برای بهره‌وری و هم برای سلامت روان مضر باشد.

ساعت‌های هوشمند این امکان را فراهم می‌کنند که هرگز اعلان دیگری را از دست ندهید. اما این لزوماً چیز خوبی نیست.

 

6. هنوز باید گوشی خود را همراه داشته باشید

برخی از مردم به این امید که گوشی‌های خود را در خانه بگذارند ساعت‌های هوشمند می‌خرند. متأسفانه، این معمولاً غیرعملی است.

برخی از ساعت‌های هوشمند دارای اسلات سیم‌کارت هستند، اما اکثر آن‌ها ندارند، به این معنی که بدون تلفن نزدیک خود نمی‌توانید تماس تلفنی برقرار کنید یا دریافت کنید.

اکثر برنامه‌های ساعت هوشمند نیز بدون برنامه تلفن هوشمند مرتبط قابل‌نصب نیستند.

 

7. صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند عملکردهای محدودی دارند

صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند واضح‌تر می‌شود. اما با توجه به محدودیت‌های فاکتور فرم، محدودیت‌هایی برای دستیابی به آن وجود دارد.

ورودی متن بسیار ناخوشایند است، زیرا بیشتر برنامه‌ها در عوض به ورودی گفتار متکی هستند. بیشتر اعلان‌ها اطلاعات محدودی را ارائه می‌دهند.

بنابراین، بسیاری از برنامه‌های گوشی‌های هوشمند تنها زمانی مفید هستند که با همتایان مبتنی بر تلفن خود ترکیب شوند.

 

8. ردیابی تناسب‌اندام گاهی اوقات غیرقابل اعتماد

ردیابی تناسب‌اندام یک مفهوم نسبتاً جدید است. این بدان معنی است که داده‌هایی که از آنها دریافت می‌کنید همیشه کاملاً دقیق نیستند.

مشکلات ردیابی داده‌ها هم برای ساعت‌های هوشمند و هم برای ردیاب‌های تناسب‌اندام اعمال می‌شود. آنها می‌توانند اطلاعات زیادی به شما بدهند که در غیر این صورت نمی‌توانستید داشته باشید.

اما صحت این داده‌ها چیزی نیست که سلامت کسی باید به آن وابسته باشد.

 

9. اکثر ساعت‌های هوشمند ضد آب نیستند

اکثر ساعت‌های هوشمند به‌عنوان «ضد آب» به بازار عرضه می‌شوند، اما این معمولاً به این معنی است که در برابر آب مقاوم هستند، نه اینکه بتوانید آنها را برای مدت طولانی در آب غوطه‌ور کنید.

قبل از خرید یک ساعت هوشمند، ایده خوبی است که محدودیت‌های خاص را بررسی کنید.

به عنوان مثال، بسیاری از ساعت‌های هوشمند در اثر آب نمک آسیب می‌بینند. این در مقایسه با ساعت‌های سنتی است که اغلب برای شنا در دریا طراحی شده‌اند.

10. همه اندازه‌های ساعت‌های هوشمند در دسترس نیستند

تمام عملکردهای اضافه‌شده در ساعت‌های هوشمند باید به‌جایی برسند. این بدان معناست که محدودیتی برای کوچک بودن آنها وجود دارد.

اگر مچ دست کوچکی دارید یا به‌خصوص ساعت‌هایی با پروفایل‌های کوچک‌تر دوست دارید، ممکن است برای پیدا کردن ساعت هوشمند به سبک دلخواهتان مشکل داشته باشید.

همچنین محدودیتی برای تعداد الگوهای کلاسیک وجود دارد که یک نمایشگر دیجیتال می‌تواند تکرار کند.

آیا باید ساعت هوشمند بخرید؟

ساعت‌های هوشمند لوازم جانبی مفیدی هستند و بسیاری از افرادی که آن‌ها را خریداری می‌کنند درنهایت از خرید آن‌ها خوشحال می‌شوند.

قبل از خرید، ایده خوبی است که از خود بپرسید که در واقع چه هدفی را دنبال می‌کند.

بسیاری از عملکردهای آن به بهترین وجه توسط سخت‌افزار اختصاصی انجام می‌شود. این باعث می‌شود ساعت هوشمند در بسیاری از کارها خوب باشد اما برای هیچ یک از آنها عالی نیست.

ساعت‌ها فاصله زیادی با اعلام زمان پیدا کرده‌اند، با پیشرفت مداوم فناوری، ساعت‌های فعلی اکنون می‌توانند چیزهای زیادی ارائه دهند و به‌اندازه تلفن‌های هوشمند مفید هستند.

ساعت‌های هوشمند جهان را متحول کرده‌اند و در طول سال‌ها محبوب شده‌اند.

اکثر مردم هنوز مطمئن نیستند که خرید یک ساعت هوشمند واقعاً ضروری است و ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر.

بنابراین در اینجا دقیقاً 10 دلیل وجود دارد که چرا اگر هنوز از مفید بودن آن مطمئن نیستید، باید به خرید یک ساعت هوشمند فکر کنید.

10 دلیل برای اینکه ساعت هوشمند بخریم

 

1. دسترسی آسان به اطلاعیه‌ها

دریافت به‌موقع نوتیفیکیشن ها و پاسخگویی به آنها با توجه به اهمیت آنها بسیار مهم است.

ساعت‌های هوشمند می‌توانند بلافاصله شما را از ایمیل، پیامک و تماس‌های تلفنی مطلع کنند.

می‌توانید مستقیماً از ساعت هوشمند خود بدون نیاز به‌مرور تلفن خود به آنها پاسخ دهید و به آنها پاسخ دهید.

با ساعت‌های هوشمند، می‌توانید مطمئن باشید که هیچ اعلان مهمی را از دست ندهید و آن را به‌موقع دریافت کنید.

 

2. به شما کمک می‌کند تا روی مهم‌ترین چیزها تمرکز کنید

ساعت‌های هوشمند به شما کمک می‌کنند تمرکز خود را حفظ کرده و فقط موارد مهم را اولویت‌بندی کنید.

با استفاده از این ساعت‌ها، افراد می‌توانند ساعت‌ها از خیره شدن به گوشی‌های هوشمند خود بدون انجام کار مهمی دور شوند.

با دریافت اعلان‌های تماس‌ها، برنامه‌ها، ایمیل‌ها و پیام‌ها، در نهایت مواردی را که به بیشترین توجه نیاز دارند مانند خانواده، دوستان و محل کار اولویت‌بندی خواهید کرد.

 

3. به راحتی به موسیقی گوش دهید

با ساعت هوشمند خود، می‌توانید در حین گوش دادن به موسیقی از تلفن خود راه بروید و هر زمان که دوست داشتید با فشار دادن ساعت هوشمند خود به آهنگ بعدی تغییر دهید.

همچنین می‌توانید میزان صدا، مکث و ترتیب آهنگ بعدی را در ساعت هوشمند خود تنظیم کنید.

برخی از ساعت‌های هوشمند به شما امکان می‌دهند موسیقی را روی آن ذخیره کنید و حتی بدون گوشی خود به آن گوش دهید.

اگر مجبورید برای دویدن بروید، برای گوش دادن به موسیقی لازم نیست گوشی خود را با خود ببرید.

 

4. اعلان‌ها می‌توانند بدون به‌نظر بی‌ادب از آن خارج شوند

چک کردن مداوم تلفن خود می‌تواند واقعاً خیلی اذیت کننده به نظر برسد.

نگاهی گذرا به ساعت هوشمند خود بیندازید تا اهمیت آن را بررسی کنید

اعلان‌ها بسیار ظریف، ساده‌تر و قابل ارائه تر به نظر می‌رسند.

 

5. سلامت خود را دنبال کنید

بیشتر گجت‌ها زندگی ناسالم را تشویق می‌کنند در حالی که ساعت‌های هوشمند فرصت‌های زیادی را برای افراد فراهم می‌کنند تا سلامت خود را ردیابی کنند.

ساعت‌های هوشمند دارای اپلیکیشن‌هایی هستند که خواب، ضربان قلب، یادآوری‌های کم‌تحرک، گام شمار و غیره را کنترل می‌کنند.

ساعت‌های هوشمند مدام به شما یادآوری می‌کنند که ورزش کنید و سبک زندگی سالمی داشته باشید.

از آنجایی که همه نیازهای خاصی دارند، قطعاً می‌توانید ساعت هوشمندی پیدا کنید که به شما در دستیابی به اهداف سلامتی و تناسب‌اندام کمک کند.

 

6. روی مچ دست شما خوب به نظر می‌رسد

ساعت‌های هوشمند در طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند و ظاهری آینده‌نگر دارند که به لباس شما زیبایی می‌بخشد.

با تعداد بی‌شماری ساعت‌های هوشمند که می‌توانند هم به شکل مربع و هم به شکل گرد باشند، گزینه‌های مختلفی برای انتخاب و ترکیب با سبک خود دارید.

 

7. باتری گوشی خود را ایمن کنید

بازی دائمی با گوشی هوشمند به دلیل صفحه‌نمایش با وضوح‌بالا، باتری شما را خالی می‌کند.

ساعت هوشمند شما به شما کمک می‌کند مدت‌زمانی را که باید روی آن صفحه‌نمایش بزرگ باقی بگذارید، کاهش دهید که منجر به کاهش مصرف باتری می‌شود.

اگرچه برخی استدلال می‌کنند که اتصال ساعت هوشمند به تلفن خود با استفاده از بلوتوث باعث مصرف باتری نیز می‌شود، اما اکثر آنها از نسخه بلوتوث 4.0 استفاده می‌کنند که برای باتری راحت‌تر است.

 

8. آسان برای پیمایش

گرفتن مسیر از ساعت هوشمند بسیار ساده‌تر و ایمن‌تر از گرفتن آنها از تلفن است.

شما به راحتی می‌توانید دستورالعمل‌هایی را که به مچ دست شما ارسال می‌شود دنبال کنید و به شما بگویید کجا و چه زمانی بچرخید.

استفاده از ساعت هوشمند برای مسیریابی در شهری ناشناخته، احتمال افتادن گوشی و خرد شدن صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهد.

 

9. بسیاری از گزینه‌های سفارشی‌سازی

ساعت‌های هوشمند دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی سرگرم‌کننده بسیاری هستند که به شما امکان می‌دهند صفحه ساعت خود را هر چند وقت یک‌بار که می‌خواهید تغییر دهید.

شما می‌توانید با توجه به خلق‌وخوی خود یا بسته به چگونگی اتفاقات تغییرات ایجاد کنید. گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید و هرگز از ساعت خود خسته نخواهید شد.

 

10. ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه هستند و به جیب شما آسیبی نمی‌زنند

ساعت‌های هوشمند در سال‌های گذشته بسیار مقرون‌به‌صرفه شده‌اند و هر کسی که بخواهد آن‌ها را داشته باشد، قطعاً می‌تواند بدون نیاز به هزینه زیاد، یک ساعت هوشمند خوب تهیه کند.

اگرچه برخی از ساعت‌های هوشمند گران‌تر از گوشی‌های هوشمند هستند، اما همیشه می‌توانید ساعت مناسب را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه پیدا کنید.

ساعت‌های هوشمند شباهت زیادی به گوشی‌های هوشمند دارند، به همین دلیل است که اکثر مردم نیازی به داشتن آن‌ها نمی‌بینند.

با این حال، ساعت‌های هوشمند هرگز جایگزین گوشی‌های هوشمند نبودند، بلکه به‌عنوان مکملی برای گوشی‌های هوشمند و تمرکز بر روی وظایف خاص و مهم‌تر عمل می‌کردند.

 

چگونه مطمئن شوید که ساعت هوشمند مناسب خرید می‌کنیم

اگر در نهایت تصمیم به خرید یک ساعت هوشمند دارید، قطعاً می‌خواهید ساعتی را تهیه کنید که با گوشی شما سازگار و قابل‌اعتماد باشد.

ساعت‌های هوشمند جدید و به‌روز شده هر ساله توسط بزرگ‌ترین برندهای بازی مانند اپل واچ، فیت بیت، سامسونگ واچ و غیره و ده‌ها شرکت دیگر که دارای ویژگی‌های جالب زیادی هستند منتشر می‌شوند.

انتخاب یک ساعت هوشمند برای یک شرکت خاص می‌تواند با تمام گزینه‌های موجود گیج‌کننده باشد.

با تمام آنچه گفته شد، در اینجا راهنمایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند ساعت هوشمند مناسب را برای گوشی هوشمند خود انتخاب کنید.

 

1. مطمئن شوید که با گوشی شما سازگار است

مطمئناً نمی‌خواهید یک ساعت هوشمند تهیه کنید تا بعداً متوجه شوید که برند انتخابی شما با گوشی شما سازگار نیست.

برای مثال، ساعت‌های اپل را فقط می‌توان با گوشی‌های اپل جفت کرد، در حالی که برندهای دیگر مانند سامسونگ واچ به ساعت‌هایشان اجازه می‌دهند با گوشی‌هایی غیر از برند خودشان جفت شوند.

با این حال، تنها زمانی می‌توانید به ویژگی‌های کامل دسترسی داشته باشید که با یک گوشی سامسونگ جفت شوید.

برندهای زیادی برای انتخاب وجود دارد و برخی از آنها زمانی که با گوشی‌های برند خود جفت شوند بهترین عملکرد را دارند.

برخی دیگر انعطاف‌پذیرتر هستند و با هر تلفنی کاملاً کار می‌کنند. قبل از تهیه یک ساعت هوشمند، مطمئن شوید که 100٪ با گوشی هوشمند شما سازگار است.

 

2. عمر باتری باید ارزشش را داشته باشد

ماندگاری باتری هر دستگاهی همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است و ساعت‌های هوشمند نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

شما قطعاً یک ساعت هوشمند می‌خواهید که بتواند در تمام طول روز یا ساعت‌های معقولی بدون نیاز به شارژ دائمی کار کند.

همچنین باید بتواند به‌سرعت و بدون صرف زمان زیاد شارژ شود. با ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ مداوم دارد و شارژ آن زمان زیادی طول می‌کشد، وضعیت بهتری خواهید داشت.

البته راهکارهای افزایش طول عمر باتری ساعت هوشمند هم نکاتی هست که باید بدانید.

 

3. عرض باید به سطح استاندارد برسد

در بازار ساعت‌های هوشمند دو گزینه صفحه‌نمایش وجود دارد که با صفحه‌نمایش LCD یا AMOLED عرضه می‌شود.

صفحه نمایش‌های AMOLED بسیار رنگارنگ‌تر هستند و دید بهتری را ارائه می‌دهند که واقعاً به شما امکان می‌دهد بین رنگ‌ها به راحتی تمایز قائل شوید.

تنها نکته کوتاه پشت همه اینها این است که صفحه نمایش‌های AMOLED به روشنایی صفحه‌نمایش LCD نیستند و انرژی بیشتری مصرف می‌کنند.

 

4. رابطی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد

شما سه گزینه مختلف برای رابط کاربری خود دارید. می‌توانید یک ساعت لمسی را انتخاب کنید که برای افراد ضروری یک انتخاب بدیهی است، یا یک ساعت هوشمند با دکمه‌ها به‌عنوان رابط یا یک گروه از دکمه‌های لمسی.

ساعت هوشمند بدون صفحه‌نمایش لمسی شبیه یک ساعت هوشمند به نظر می‌رسد، بنابراین قطعاً انتخاب مناسبی خواهد بود.

تنها مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که وقتی صفحه‌نمایش را برای مرور برنامه‌ها، اعلان‌ها و سایر فعالیت‌ها لمس می‌کنید، ممکن است اندازه صفحه برای شما به‌اندازه کافی راحت نباشد.

اگر می‌خواهید به مدرسه قدیمی بروید و ظاهری ساده داشته باشید، دکمه‌ها این کار را انجام می‌دهند.

شما همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که یک صفحه‌نمایش لمسی و یک دکمه ترکیبی داشته باشید تا بهترین‌های هر دو دنیا را داشته باشید.

مهم‌ترین چیز در اینجا این است که مطمئن شوید که با رابط انتخابی راحت هستید.

 

5. مطمئن شوید که می‌توانید برنامه‌های سرگرم‌کننده و مفید را دانلود کنید

شما مطمئناً یک ساعت هوشمند فقط برای نگاه کردن به زمان دریافت نمی‌کنید. ساعت‌های هوشمند اکنون با صدها و هزاران برنامه در دسترس برای دانلود و نصب هستند.

شما ساعتی می‌خواهید که بتواند برنامه‌های سرگرم‌کننده و مفید را دانلود و نصب کند تا ساعت هوشمند شما از تجربه بهتر استفاده کند.

همچنین، حتماً برنامه‌هایی را که همراه با ساعت هوشمندی که دریافت می‌کنید بررسی کنید، زیرا اینها برنامه‌هایی هستند که بیشتر استفاده می‌کنید.

برنامه‌های داخلی معمولاً مفیدترین و مهم‌ترین آنها هستند.

 

6. اعلان‌ها و هشدارها باید قابل‌اعتماد باشند

یکی از دلایل اصلی برای داشتن ساعت هوشمند دسترسی به اعلان‌های سریع است.

مطمئن شوید که یک ساعت هوشمند دارید که فوراً شما را از تماس، ایمیل یا پیام دریافتی فقط با یک زنگ سریع بر روی مچ دست خود مطلع می‌کند.

این به شما امکان می‌دهد تا اعلان‌های خود را با احتیاط بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا ارزش توجه به آنها را دارند یا خیر.

در حالی که برخی از ساعت‌های هوشمند فقط اعلان‌های خاصی را ارسال می‌کنند، برخی از ساعت‌های هوشمند هشداری را برای هر اپلیکیشن یا رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند که به شما امکان می‌دهند هرگز اعلانی را از دست ندهید.

 

7. قطعاً باید با ویژگی‌های تناسب‌اندام همراه باشد

ساعت‌های هوشمند به خاطر ویژگی‌های تناسب‌اندام خود شناخته شده‌اند و شما قطعاً می‌خواهید ساعتی داشته باشید که به شما کمک کند سلامت خود را پیگیری کرده و سبک زندگی سالم را تشویق کنید.

اکثر ساعت‌های هوشمند دارای نمایشگر ضربان قلب، گام‌سنج برای ردیابی گام‌های شما، GPS و انواع دیگر ویژگی‌های تناسب‌اندام هستند.

با استفاده از مانیتور ضربان قلب، در صورتی که فرد احساس کند فشارخون خود در حال افزایش است، می‌تواند ضربان قلب را نشان دهد.

با نتایج، آنها می‌توانند به‌سرعت تصمیم بگیرند که آیا نیاز به مراجعه فوری به پزشک است یا خیر.

برای تهیه یک ساعت هوشمند با ویژگی‌های مفید تناسب‌اندام، نیازی نیست که یک متخصص تمرین باشید. شما همیشه می‌توانید از یک مورد قابل‌اعتماد استفاده کنید.

8. حتماً باید شیک باشد

گرفتن یک ساعت هوشمند به این معنا نیست که شما نمی‌توانید یک ساعت شیک و خوب را به‌دست آورید.

ساعت‌ها همیشه آیکون دسته‌بندی‌شده و مهم نیست که چقدر یک ساعت هوشمند با برنامه‌های جالب و سایر ویژگی‌ها بسته‌بندی‌شده است، هنوز هم باید بر روی مچ دست شما خوب باشد.

مهم است که یک ساعت هوشمند داشته باشید که بند آن را می‌توان بعداً برای یک جدید تغییر داد. برخی از اسمارت واچ نیز می‌تواند با تسمه‌های شخص ثالث سفارشی که می‌تواند به راحتی متصل شود.

گرفتن یک اسمارت واچ یک سرمایه‌گذاری مهم است، بنابراین اگر شما قصد دارید ساعت را تماشا کنید، باید اطمینان حاصل کنید که هزینه آن ارزش دارد.

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی