معرفی هندزفری بیسیم M28

10/25/2022 ادمین سایت
معرفی هندزفری بیسیم M28

 معرفی هندزفری بیسیم M28

هندزفری بیسیم گیمینگ M28 یک ایرپاد هندزفری گیمینگ بیسیم است که چیپست بلوتوث نسخه 5.1 دارد که باعث می‌شود تا در بازی کمترین تأخیر را داشته باشید. صدای استریو، کاهش نویز محیطی، ضد سر بودن بدنه و صفحه نمایش دیجیتالی که دارد، همه باعث شده‌اند تا ایرپاد گیمینگ M28 یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ بلوتوثی سال ۲۰۲۲ باشد! این هندزفری ایرباد گیمینگ بیسیم TWS با داشتن کیس شارژ بسیار زیبا که میزان شارژ کیس و ایرپاد ها را با صفحه نمایش دیجیتالی بسیار جذابی روی درب خود نمایش می‌دهد،‌ یکی از بهترین هندزفری ها در این بازه قیمتی به حساب می‌‌آید هندزفری و ایرباد بی سیم بلوتوثی M28 TWS ایده‌‌آل برای گیمینگ، موسیقی و مکالمه

با ایرپاد گیمینگ M28 TWS ، تجربه ای حرفه‌ای از بازی کردن، گوش دادن به موسیقی و همینطور مکالمه داشته باشید. چه برای گیمینگ و چه برای استفاده روزمره مانند گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و انجام مکالمه، می‌توانید از این هندزفری گیمینگ استفاده کنید.

هندزفری-بیسیم-گیمینگ-M28

 برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

این هندزفری گیمینگ بی سیم با کیفیت، روی ایرباد خود دکمه چند کاره دارد که می‌توانید از آن برای کنترل مکالمه، موسیقی، تنظیم صدا و… استفاده کنید. ایرباد چپ را یک بار لمس کنید تا موسیقی و ویدیو را Play/Pause کنید، یک بار روی ایرباد سمت چپ بزنید تا مکالمه را پاسخ دهید یا قطع کنید، ایرباد چپ را برای ۱ ثانیه نگه دارید تا Voice Assistant گوشی موبایل فعال شود، ایرباد چپ را ۳ بار لمس کنید تا ولوم پایین بیاید، ایرباد چپ را برای چند ثانیه نگه دارید تا به موسیقی قبلی برود و ایرباد را ۵ ثانیه نگه دارید تا روشن/خاموش شوند.

هندزفری بیسیم گیمینگ M28 Wireless handsfree game M28

 

Wireless handsfree game M28

ویژگی های محصول نسخه بی سیم: V5.1
پروفایل های بی سیم: A2DP / HFP / HSP / AVRCP
فاصله انتقال: 20 متر
زمان شارژ: حدود 2 ساعت
آماده به کار: 280 ساعت
ورودی: 5 ولت
خروجی: 1A

 هندزفری بیسیم

 

ایرباد بیسیم گیمینگ مدل M28 TWS، طی ۶۰ تا ۱۲۰ دقیقه در کیس شارژ خود شارژ می‌شود. شما می‌توانید در حالت فول شارژ این هندزفری گیمینگ بلوتوثی حدودا ۴ تا ۶ ساعت به موسیقی گوش دهید یا مکالمه کنید. باتری موجود در کیس شارژ این هندزفری بیسیم ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و باتری ایرباد ها ۵۰ میلی آمپر ساعتیست. صدای این هندزفری ایرپاد بی سیم گیمینگ شفاف و HD است تا بتوانید در بازی های بتل رویال مثل پابجی موبایل PUBG، کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty، اپکس لجندز موبایل Apex و… صدای پای انمی، صدای دقیق تیر اندازی و حمله ها و همچنین صدای هم تیمی های خود را بشنوید. این ایرباد بیسیم گیمینگ همچنین دارای میکروفون با کیفیتی است که صدای شما را حین مکالمه و بازی منتقل کند.

هندزفری بیسیم

 برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

هندزفری بیسیم

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی