بهترین ایرپادز های ارزان

10/29/2022 ادمین سایت
بهترین ایرپادز های ارزان

در دنیای امروزه موسیقی گوش کردن یکی از کارهای روزمره ما شده است به طوری که نمی توان از آن به راحتی گذشت. ایربادزها یا همان هندزفری های بیسیم(بلوتوثی) برای این هدف و تعامل بهتر ما با موزیک تولید شده است. ابن محصلات هیج سیمی ندارند و به دلیل ابعاد کوچکشان به راحتی قابل حمل هستند. این هندزفری ها مختص گوش کردن به موسیقی نیستند و ما می توانیم به وسیله آن ها با دیگران به مکالمه بپردازیم. کاربردی بودن این محصولات در کنار گران بودنشان باعث شده بسیاری از مردم به سمت ایربادزهای ارزان سوق داده شوند. 

ایربادزهای ارزان 

ایرپادزهای زیادی هستند که قیمت بسیار پایینی دارند اما کارایی آن ها به پرجم دارهای دسته خودشان نمی رسند و ازکیفیت بالایی برخوردار نیستند. اما شما می توانید با یک انتخاب هوشمند بهترین ایربادز با کارایی بالا در حین حال با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید. برندهایی همجون هایلو ،شیائومی،کیو سی وای و ... هستند که همیشه سعی بر این دارند که هندزفری های باکیفیت و با فناوری های جدید با قیمت مناسب وارد بازار کنند و در رقابت پیروز شوند. در هنگام خرید هندزفری های بیسیم باید به چند نکته از جمله برند،نسخه بلوتوث،قطر درایور توجه داشته باشید. مقاله راهنمای خرید ایربادز می تواند اطلاعات مناسبی در این زمینه در اختیارتان قرار دهد. در ادامه چند مورد از بهترین هندزفری بلوتوث های بازار را معرفی و هرکدام را جداگانه بررسی می کنیم.

هندزفری بلوتوثی  Baseus SIMU S1 NGS1 

شرکت باسئوس یکی از شرکت های معروف در زمنیه تولید لوازم جانبی بوده که توانسته باکیفت بالای لوازم خود مشتریانی زیادی به دست آورد. ایربادز باسئوس یکی از بهترین هندزفری های بازار در میان هم رده های خود شناخته می شود که علاوه بر قیمت کم بسیار باکیفیت است. این محصول از جنس abs و pc ساخته شده که مقاومت خوبی دارد و هم چنین وزن کمی دارد.این هندزفری بلوتوثی به نسخه بلوتوثی 5.1 مجهز است که مصرف انرژی پایین در کنار سرعت انتقال داده بالا و اتصال بسیار سریع است.در کنار کدک sbc از کدک aac نیز استفاده شده از صدای موزیک را بدون کم شدن کیفیت به ایرفون ها منتقل کند. 

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

مهم ترین ویژگی هندزفری بیسوس SIMU S1 NGS1 پشتیبانی از فناوری ANC یا نویز کنسلینگ فعال می باشد؛ این ویژگی پس از فعال شدن بخش زیادی از صداهای محیط اطراف را خنثی می کند تا گوش دادن به موسیقی لذت بخش تر از همیشه باشد. ANC در این محصول شامل حالت Ambient Mode می باشد؛ این ویژگی موجب می شود مقداری از صداهای اطراف از طریق میکروفون ها ایروفن پخش شود تا علاوه بر فعال بودن نویز کنسلینگ، از محیط اطراف خود آگاه باشید. با اینکه نویز کنسلینگ فعال مصرف انرژی نسبتا زیادی دارد، باسئوس با قرار دادن باتری های 40 میلی آمپر ساعتی در ایرفون ها تضمین کرده که در صورت فعال بودن ANC می توانید حدود 4 ساعت به موسیقی گوش فرا دهید. البته در صورت خاموش بودن این فناوری زمان پخش موسیقی به 6 ساعت هم می رسد.

ویژگی های هندزفری بلوتوث Baseus SIMU S1 NGS1 TWS:

  • نسخه بلوتوث: 5.1
  • قطر درایو: 10 میلی متر
  • نگهداری شارژ: حدود 4 ساعت (با ANC فعال) | حدود 6 ساعت (با ANC غیر فعال)
  • کدک های پشتیبانی شده: SBC و AAC
  • نحوه شارژ کیس: کابل تایپ سی

 

هندزفری بلوتوث دو تایی 1More comfobuds

کمپانی نوظهور وان مور مدت زیادی نیست که در بازار حضور دارد، اما در همین مدت کم به لطف محصولات بی نظیر و کیفیت ساخت خارق العاده محصولاتش، به محبوب ترین های این حوزه تبدیل شده است. وان مور comfobuds همانطور که از نامش پیداست یک هندزفری راحت است و برای استفاده تمام مدت طراحی شده است. ایرفون های این محصول تنها 3.8 گرم وزن دارند و هنگام فیکس شدن در گوشتان، وجود آن را حس نمی کنید. به لطف طراحی ارگونومیک، فیکس شدن ایرفون ها در گوش به خوبی انجام می شود و لازم نیست نگران افتادن و گم شدن آنها باشید. این محصول از استاندارد IPX5 پشتیبانی می کند و در برابر پاشش قطرات باران و تعریق مقاوم است، این ویژگی تضمین میکند که در شرایط محیطی مختلف هم مشکلی برای استفاده از 1More comfobuds نخواهید داشت.

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

ایرفون ها در این محصول به درایو های 10 میلی متری مجهز شده اند تا بیسی با کیفیت و مناسب در کنار صدایی شفاف پخش شود. اتصال از طریق نسخه 5.0 بلوتوث نیز تضمین می کند که نرخ انتقال اطلاعات مناسب است و صدمه ای به بافت موسیقی وارد نمی کند. البته این هندزفری از کدک AAC نیز پشتیبانی می کند و با رمزگذاری بر روی داده های موسیقی، مانع از افت کیفیت آنها می شود. ایرفون های این محصول به باتری های 35 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند که قادرند تا 4 ساعت پخش مداوم موسیقی را شارژهی کنند. البته این میزان شارژدهی به وسیله کیس  ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی تا 18 ساعت هم افزایش خواهد یافت. تمامی این ویژگی ها موجب شده تا ایربادز 1More comfobuds به یکی از بهترین هندزفری بلوتوث های ارزان بازار تبدیل شود.

 

ایربادز Baseus Encok W04 Pro

 

هندزفری بلوتوث Baseus Encok W04 Pro را می توان یکی از بهترین محصولات بیسوس و یکی از بهترین ایربادز های ارزان بازار دانست. این هندزفری به صورت روگوشی طراحی شده و از سری های سیلیکونی بهره نمی برد. این موضوع موجب می شود در هنگام استفاده مقداری از صدای محیط اطراف تان را بشنوید و بتوانید همزمان با استفاده از این هندزفری به امور روزمره خود رسیدگی کنید. نسخه 5.0 بلوتوث وظیفه اتصال آن را بر عهده دارد که مصرف انرژی بهینه و اتصالی پایدار را برای تان تضمین خواهد کرد.

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

 هندزفری Baseus Encok W04 Pro از درایو داینامیک 14 میلی متری از جنس PU بهره می برد که بیسی در خور و تفکیک صدایی مناسب را اراده می دهد. به کمک این درایو امکان دریافت صدای HI-FI توسط این هندزفری وجود دارد و تجربه ای دلچسب از تماشای فیلم، گوش دادن به موزیک و حتی بازی خواهید داشت. پنل های لمسی W04 Pro حساسیت مناسبی دارند و ویژگی هایی مانند کنترل موسیقی، پاسخ دادن به تماس، فراخوانی دستیار صوتی و … را به سادگی امکان پذیر می کنند. هندزفری پیش و رو همچنین در برابر نفوذ گرد و غبار و تعریق مقاوم است تا در محیط های مختلف نیز بتواند مفید واقع شود.

 

هندزفری بلوتوثی دوتایی Haylou W1

همانطور که میدانید هایلو، زیر مجموعه موفق شیائومی، یکی از بهترین برند های هندزفری بلوتوثی ارزان است و در رنج قیمتی زیر 1 میلیون تومان محصولات زیادی برای عرضه دارد. اما شاید در بین این محصولات Haylou W1 با تلفیق طراحی و کارایی فراتر از یک میان رده عمل کند. این هندزفری از یک کیس خوش ساخت بهره می برد که از پلاستیک سخت تشکیل شده و در برابر خط و خش مقاوم است. ایرفون ها هم جدا از ارگونومیک بودن و فیکس شدن در گوش به خوبی طراحی شده اند و لوگو هایلو بر روی آن ها زیبایی کار را دوچندان کرده است. این محصول در 2 رنگ سرمه ای و سفید عرضه می شود و می توانید بسته به سلیقه تان گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. ایرفون ها باتری 32 میل آمپر ساعتی دارند و کیس به باتری 310 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است؛ بنابراین زمان پخش موسیقی ایرفون ها 6 ساعت می باشد که با احتساب کیس به 20 ساعت هم خواهد رسید.

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

هندزفری W1 از درایو های داینامیک دیافراگمی کامپوزیت بهره می برد که با قطر 7 میلی متری خود، بیسی قطور و صدایی استثنایی را ارائه می دهند. به لطف درایو های حرفه ای این هندزفری تفکیک صدا در W1 بی نظیر عمل می کند و می توانید هر سبک موسیقی را با آن پخش کنید. طبق ادعای هایلو، این کمپانی درایو های هندزفری را با آرمیچر های دوگانه مجهز کرده تا نت های موسیقی در طبیعی ترین حالت خود حفظ شوند. ویژگی دیگری که هایلو برای هندزفری میان رده خود در نظر گرفته، پشتیبانی از کدک های aptX ،AAC ،SBC و aptX Adaptive می باشد؛ هندزفری به طور خودکار کدک پشتیبانی شده توسط گوشی تان را شناسایی می کند و بهترینِ آن ها را برای پخش موسیقی انتخاب می کند تا از نهایت کیفیت آهنگ لذت ببرد.

 

هندزفری بلوتوثی 1MORE PistonBuds 

هندزفری 1MORE Piston Buds به لطف دیزاین مدرن به سبک ارزان و ویژگی های کاربردی می تواند یکی از بهترین ایربادز های ارزان بازار باشد. طراحی مینیمال ایرفون های این محصول موجب شده به راحتی درون گوش کاربر قرار بگیرند و ب دلیل سبک بودن تقریبا چیزی در هنگام استفاده حس نخواهید کرد. پنل بیرونی ایربادز ها لوگو وان مور را یدک می کشد که با لمس آن به قابلیت های لمسی هندزفری برای کنترل موسیقی و تماس دسترسی خواهید داشت. PistonBuds از طریق نسخه 5.0 بلوتوث به گوشی شما متصل می شود و می تواند تا 10 متر برد مفید ارائه دهد. بر روی هر ایرفون 2 عدد میکروفون (مجموعا 4 میکروفون) تعبیه شده که قادرند با استفاده از فناوری ENC صدای تان را در هنگام مکالمه فیلتر کننده تا در هم آمیختگی ها و نویز های محیط اطراف ارسال نشوند.

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

درایو های 7 میلیمتری پویا به کار رفته در این هندزفری به لطف پشتیبانی از کدک صوتی AAC می توانند تمام جزئیات موسیقی را زنده نگه دارند تا بتوانید تجربه ای بی نظیر از گوش دادن به اهنگ کسب کنید. وان مور برای هندزفری پیستون بادز خود استاندارد IPX4 را کسب کرده که این هندزفری را در برابر پاشش آب، تعریق و نفوذ ذرات گرد و غبار مقاوم می کند. باتری به کار رفته در کیس این محصول نیز 535 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که پخش 20 ساعت موسیقی توسط هندزفری ها را تضمین می کند. البته ایرفون ها بدون در نظر گرفتن ظرفیت کیس هر کدام حدود 3.5 ساعت شارژدهی خواهند داشت.

هندزفری بلوتوثی دوتایی Awei Earbuds T29

برند آوی نیز یکی از نوظهور های حوزه لوازم جانبی موبایل است که با قیمت کم محصولاتش سعی در تصاحب بازار دارد. Awei Earbuds T29 یکی از بهترین ایربادز های ارزان قیمت در رنج قیمتی خودش است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. طراحی مینیمال و سری های سیلیکونی این هندزفری عمل فیکس شدن در گوش را ساده تر از همیشه می کند و نگرانی بابت جدا شدن نخواهید داشت. این ویژگی در کنار ارگونومیک بودن مانع از خستگی گوشهایتان در استفاده های طولانی می شود. آوی نسخه 5.0 بلوتوث را برای هندزفری میان رده خود در نظر گرفته است و همانطور که میدانید این نسخه در صورت یکی یا بالاتر بودن با ورژن بلوتوث گوشی تان، موجب می شود تاثیر چشمگیری در مصرف باتری و نرخ انتقال اطلاعات حس کنید.

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

این هندزفری ها از فناوری TWS پشتیبانی می کنند و می توانید هر کدام از ایرفون ها را به دستگاه های جداگانه متصل کنید. فرکانس بی سیم 2.4 گیگاهرتزی نیز تضمین می کند که در محدوده 10 متری اتصالی پایدار و بدون قطعی را تجربه کنید. آوی از باتری های 45 میلی آمپر ساعتی در ایرفون های استفاده کرده که شارژدهی مناسبی نسبت به رنج قیمتی ارائه می کند. کیس شارژ نیز 500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و پس از اتمام شارژ می توانید آن را به وسیله کابل USB شارژ کنید.

 

هندزفری بلوتوثی دوتایی Xiaomi Redmi Airdots Basic

شیائومی نیز یکی از برند هایی است که در حوزه تجهیزات صوتی پتانسیل بالایی دارد و سال هاست که محصولات میان رده اش را در بازار می بینیم. هندزفری دوتایی Redmi Airdots Basic یک هندزفری خوش ساخت می باشد که به صورت توگوشی طراحی شده است. کیس این محصول از پلاستیک سخت تشکیل شده و مقاومت مناسبی در برابر خط و خش دارد. البته شیائومی قاب محافظ سیلیکونی این محصول را به صورت جداگانه در بازار به فروش می رساند تا مقاومت آن در برابر ضربه هم تضمین شده بماند. از کیس که بگذریم ایرفون ها هم به لطف ارگونومی مناسب کاملا در گوش فیکس می شوند و مشکلی برای استفاده های طولانی به وجود نخواهند آورد. سری ایرفون ها سیلیکونی است و به صورت تو گوشی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین صدای محیط را در کمترین حالت خود می شوید.

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

شیائومی فناوری TWS را هم در این گوشی ها گنجانده که نوید یک محصول مدرن را به شما می دهد. اتصال بی سیم نیز از طریق نسخه 5.0 بلوتوث انجام می شود و مشکلی در رابطه با پایداری اتصال نخواهید داشت. میکروفون های دوگانه این هندزفری نیز با پشتیبانی از نویز کنسلینگ مکالمه، در هنگام برقراری تماس صدای تان را در رسا ترین حالت منتقل خواهند کرد. باتری ایرفون ها و کیس شارژ نیز ظرفیت مناسبی دارد و ایرفون ها می توانند تا 4 ساعت پخش موسیقی مداوم را شارژدهی کنند. با در نظر گرفتن رنج قیمتی و امکانات متوسط این هندزفری، می توان  Redmi Airdots Basic را یکی از بهترین هندزفری بلوتوث های ارزان قیمت بازار معرفی کرد. 

هندزفری بلوتوثی دوتایی QCY T13

برند QCY نیز یکی از زیرمجموعه های موفق شیائومی است و هندزفری های مناسبی در رنج قیمتی پایین به بازار عرضه می کند. هندزفری QCY T13 یکی از خوش ساخت ترین و بهترین هندزفری بلوتوث های ارزان QCY است. سری های این هندزفری به صورت مینیمال طراحی شده اند و پس از قرارگیری در گوش مقدار بسیار کمی از آنها از گوش بیرون می زند. مینیمال بودن موجب شده این هندزفری با شکل گوش یکی شود و به خوبی درون آن قرار بگیرد، بدین ترتیب احتمال شل شدن هندزفری به حداقل می رسد. ایربادز QCY T13 پا را فراتر از یک محصول میان رده گذاشته و اکنون از بلوتوث 5.1 بهره می برد. این نسخه نسبت به نسل های قبل بهبودهایی در مصرف انرژی، سرعت انتقال و پایداری اتصال داشته است.

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

هندزفری T13 از 4 میکروفون مجزا بهره می برد که با همکاری هم در هنگام مکالمه صدای آن را انتقال می دهند؛ وجود 4 میکروفون موجب می شود نویز کنسلینگ صدا به خوبی عمل کند و مقدار بسیار کمتری از سر و صدای محیط در هنگام مکالمه ارسال شود. البته ویژگی های کیو سی وای T13 تنها در بخش مکالمه خلاصه نمی شود و این محصول به یک درایو قدرتمند 7.2 میلی متری با پشتیبانی از فناوری Hi-Fi نیز مجهز شده که می تواند صدایی مناسب با بیسی قدرتمند را پخش کند. ظرفیت باتری کیس شارژ همراه در این هندزفری نیز به 380 میلی آمپر ساعت می رسد که عدد مطلوبی بنظر می رسد. ایرفون ها با هر بار شارژ شدن می توانند حدود 8 ساعت پخش موسیقی یا 5 ساعت مکالمه را شارژدهی کنند.

یکی دیگر از محصولات خوش ساخت هایلو و یکی از بهترین هندزفری بلوتوث های ارزان، Haylou T15 می باشد. این محصول به صورت توگوشی طراحی شده و بخش زیادی از آن در گوش تان قرار می گیرد. سری ها از IPX5 پشتیبانی می کنند و در برابر پاشش قطرات باران و تعریق هم مقاوم خواهند بود. این ویژگی موجب میشود کاربرد هندزفری برای استفاده های ورزشی، دویدن، پیاده روی و … بالا برود. اتصال این محصول از طریق نسخه 5.0 بلوتوث انجام می شود و محدوده عملکرد در صورت عدم وجود مانع 10 متر خواهد بود. درایو های هایلو T15 قطری 6 میلی متری دارند و بیسی متوسط را در کنار صدایی شفاف پخش می کنند. هایلو البته از کدک AAC هم در هندزفری میان رده اش استفاده کرده و در صورت پشتیبانی گوشیِ تان می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

وجه تمایز اصلی و مهم ترین ویژگی ایربادز هایلو T15، کیس شارژ بزرگ این محصول است؛ این کیس به یک باتری غول پیکر 2200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که دلیل منطقی برای ابعاد بزرگ آن خواهد بود. طبق گفته هایلو، به وسیله این کیس می توانید 60 ساعت پخش موسیقی (یا به عبارتی 2 ساعت پخش موسیقی در هر روز برای یک ماه) را از هندزفری استفاده کنید. البته گوشی ها هم شارژدهی مناسبی دارند و به وسیله باتری داخلی 43 میلی آمپر ساعتی مدت زمان زیادی بدون کیس شارژدهی خواهند کرد. هایلو همچنین از ژست های کنترلی متعددی برای بخش تاچ ایرفون استفاده کرده و به سادگی می توانید موسیقی یا مکالمه را کنترل کنید.

هندزفری بلوتوثی دوتایی Lenovo LivePods LP2S

بهترین-ایرپادز-های-ارزان

لنوو نیز یکی از برند های مطرح در زمینه تولید و طراحی ایربادز های ارزان است، Lenovo LivePods LP2S ارزانترین ایربادز این لیست است و شاید بتوان آن را بهترین هندزفری بلوتوث ارزان قیمت زیر 300 تومان دانست. این محصول نیز از طراحی ایرپاد های اپل الهام گرفته و به صورت روگوشی مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود قیمت کم لنوو همچنان بلوتوث 5.0 را در این هندزفری حفظ کرده و مشکلی در رابطه با پایداری اتصال نخواهید داشت. پاسخ فرکانسی هندزفری در محدوده 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز قرار می گیرد و طیف وسیعی از صداهای زیر و بم در سبک های مختلف گوشی به کمک آن پخش می شوند. درایو این هندزفری نیز 10 میلی متر قطر دارد که نوید بخش بیس مناسب آن خواهد بود، پشتیبانی از TWS نیز در LivePods LP2S حفظ شده و می توانید  آن را به گجت های مختلف متصل کنید.

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی