ساعت هوشمند آی می لب مدل w11

11/27/2022 ادمین سایت
ساعت هوشمند آی می لب مدل w11

نقد و بررسی ساعت هوشمند آی می لب w11

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و با کیفیت شرکت آیمیلب (Imilab) که امروزه مصرف‌کنندگان بالایی نیز دارد و زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند است. اما در میان انواع محصولات و برندهای مختلف، چه چیزی باعث محبوبیت ساعت هوشمند آی می لب مدل w11 شده است؟

ساعت هوشمند آی می لب مدل w11 به همان اندازه که زیبا و کاربردی است، ظرافت را در یک ساعت هوشمند بازتعریف می کند. این ساعت شیک دارای بدنه آلیاژ آلومینیومی صیقلی و شیشه 2.5 بعدی خمیده بر روی صفحه خود می‌باشد. ساعت هوشمند آی می لب مدل w11 که از آلیاژ هوانوردی ساخته شده، از همیشه شیک تر و بادوام تر به نظر می‌رسد. دیگر نگران ضربه و سایش نباشید. در عین حال، درخشندگی بدنه هرگز محو نشده و باعث می شود ساعت شما همیشه نو به نظر برسد.

صفحه نمایش 1.09 اینچی TFT

ساعت-هوشمند-آی-می-لب-مدل-w11

صفحه نمایش TFT HD با وضوح بالا با تراکم پیکسلی 240 در 240 واضح و شفاف است. ساعت هوشمند آی می لب مدل w11 در صفحه خود، زمان و هر یک از برنامه های مورد علاقه شما را نمایش می‌دهد. در بخش صفحه نمایش، ده ها سبک مختلف واچ فیس برای انتخاب و تغییر قرار داده شده است. همچنین می‌توانید ویجت‌ها را ویرایش کرده تا به راحتی به اطلاعات مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. یا تصاویر مورد علاقه خود را در پس‌زمینه صفحه ساعت آپلود کنید تا ساعت هوشمند آی می لب مدل w11 خود را به یک شاهکار منحصر به فرد در زمینه تغییر و خلاقیت تبدیل کنید.

 

مطالب پیشنهادی:هندزفری سیمی سلبریت مدل D9 ، شارژر لیتو مدل h17 ، هندزفری بیسیم لنوو مدل TG01

 

مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب در ساعت هوشمند آی می لب مدل w11

این ساعت همچنین به نظارت بر سلامت شما کمک می کند. هر کاری که در طول روز انجام می‌دهید، ساعت هوشمند آی می لب مدل w11 همیشه سلامتی شما را کنترل کرده و حتی انحرافات کوچک و جزئی‌ترین ناهنجاری را پیگیری می‌کند. این ساعت می‌تواند وضعیت قلب شما را در تمام ساعات شبانه روز کنترل کرده و در نتیجه به نظارت بر سیستم قلبی عروقی شما کمک کند.

همچنین با این ساعت می‌توانید کیفیت خواب خود را با ثبت اطلاعات کامل خواب مانند خواب عمیق، خواب سبک و مدت خواب تجزیه و تحلیل کنید تا به حفظ عادات خواب خوب کمک کنید. برای کنترل هیجانات و استرس، تمرینات تنفسی هدایت شده را به مدت 1 تا 5 دقیقه با یک ریتم مشخص انجام دهید تا استرس را در هر زمان و هر مکان کاهش دهید.ساعت هوشمند w11 | آی می لب | ایمیلب w11 | ساعت هوشمند imilab w11یکی دیگر از ویژگی‌های ساعت هوشمند آی می لب مدل w11، کنترل اکسیژن خون است. هنگامی که احساس ناخوشی می‌کنید، تحت استرس ذهنی قرار دارید، یا درگیر تمرینات فشرده مانند ماراتن و جلسات بدنسازی هستید، می‌توانید بلافاصله میزان اشباع اکسیژن خون خود را اندازه گیری کرده و از وضعیت بدنی خود آگاه شوید.با این ساعت، سطح استرس شخصی خود را بررسی کنید؛ آرام، عادی، متوسط یا زیاد، هر زمان که در طول روز احساس فشار می‌کنید، از این پس می‌دانید چه زمانی باید آرام باشید و استرس را کاهش دهید.

 

ضد آب بودن ساعت هوشمند آی می لب مدل w11

ساعت هوشمند آی می لب مدل w11 دارای استاندارد بین‌المللی IP68، برای مقاومت در برابر گرد و غبار، خاک و شن به اندازه کافی مناسب است و در برابر غوطه‌ور شدن حداکثر تا عمق 1.5 متری زیر آب تا 30 دقیقه مقاوم می‌باشد. پس می‌توانید بدون نگرانی آن را برای استفاده روزانه به دست کنید. البته توصیه می‌شود که ساعت را با خود به حمام نبرید!

 9 حالت ورزشی داخلی؛ تشخیص هوشمند ورزش

ساعت-هوشمند-آی-می-لب-مدل-w11

یکی از حالت‌های ورزشی مورد نیاز خود را فعال کنید. پس از پایان تمرین، ساعت، گزارش تحلیلی مربوطه را تولید می‌کند که در اپلیکیشن موبایل نیز قابل مشاهده است تا به شما کمک کند برنامه تمرینی خود را به طور مداوم بهبود بخشید. تشخیص هوشمند حالت‌های ورزشی نیز نیاز به انتخاب دستی ورزش را از بین می برد؛ بنابراین ساعت همیشه آماده عمل است.

عمر باتری 15 روزه، برای حداکثر کارایی

ساعت هوشمند آی می لب مدل w11 با طراحی مدار پیچیده‌تر، بدنه نازک‌تر و باتری پرظرفیت 180 میلی‌آمپر ساعتی، عمر آن تا 15 روز در حالت استفاده معمولی پایدار می‌ماند. اگر قابلیت‌های آن را خاموش کنید، عمر باتری به 30 روز نیز می‌رسد.

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی