ساعت هوشمند IMILAB W01

10/1/2023 ادمین سایت
ساعت هوشمند IMILAB W01

ساعت هوشمند IMILAB

ساعت‌های هوشمند برند IMILAB با وجود اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند، ولی از نظر ویژگی‌ها و کیفیت، حرف بالایی برای گفتن دارند. در این مقاله ساعت هوشمند IMILAB W01 را بررسی می‌کنیم که قیمت بسیار پایینی دارد لطفا با جانبی تیک همراه باشید

در نگاه اول، به نظر می‌رسد ساعت هوشمند IMILAB W01 از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد ولی بدنه‌ی این ساعت پلاستیکی است که طبیعتا پلاستیک باکیفیتی محسوب می‌شود. نمایشگر این ساعت مبتنی بر پنل TFT است که با توجه به قیمت ساعت، نباید انتظار بیشتری داشته باشیم. متاسفانه تراکم پیکسلی نمایشگر پایین است و حاشیه‌های اطراف نمایشگر هم بسیار ضخیم هستند.

ساعت-هوشمند-IMILAB-W01

 

مطالب مرتبط:بهترین هولدر موبایل ، ریست کردن ایرپاد ، پاوربانک های انجزایر

 

ساعت هوشمند IMILAB W01 ضدآب نیست و فقط در برابر نفوذ قطرات آب می‌تواند مقاومت کند. بنابراین برای شنا کردن نمی‌توانید از آن بهره ببرید. در این ساعت سنسورهای سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون وجود دارد. با توجه به قیمت پایین ساعت، انتظار داشتیم که این سنسورها اصلا عملکرد خوبی نداشته باشند. اما واقعیت این است که این سنسورها اصلا عملکرد بدی ندارند و نسبت به بسیاری از مدل‌های هم‌قیمت، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.

در ضمن باید به پشتیبانی از بیش از ۷۰ حالت ورزشی اشاره کنیم که یکی دیگر از مزایای آن به حساب می‌آید. ساعت هوشمند IMILAB W01 منوی فارسی ندارد و با وجود اینکه پیام‌های فارسی را نشان می‌دهد، اما در برخی موارد تعدادی از حروف‌ها به‌هم‌ریخته می‌شوند. از طریق اپ ارائه شده می‌توانید بین تعداد زیادی از واچ‌فیس‌ها دست به انتخاب بزنید. در مورد عملکرد باتری هم باید بگوییم که با هر بار شارژ، می‌توانید ۳ تا ۴ روز از آن استفاده کنید.

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی