هندزفری سیمی سلبریت مدل D9

11/27/2022 ادمین سایت
هندزفری سیمی سلبریت مدل D9

مشخصات هندزفری سلبریت (celebrat) مدل D9

هندزفری یکی از محبوبترین و کاربردیترین لوازم جانبی مربوط به تلفن همراه به شمار میرود. محبوبیت این وسیله به قدری زیاد است که به جزء جدا نشدنی زندگی خیلی از ما تبدیل شده است. در واقع داشتن یک هندزفری خوب و با کیفیت یکی از واجبات زندگی در دنیای مدرن امروز میباشد.

هندزفری سلبریت D9 یکی از با کیفیت ترین هندزفریها از برند معروف سلبریت است. اگر با این برند آشنایی داشته باشید، میدانید که سلبریت در زمینه طراحی محصولات جانبی تلفن همراه با کیفیت و در عین حال با قیمتهایی مناسب و مقرون به صرفه شهرت دارد. در ادامه با نقد و بررسی ویژگیهای این محصول همراه ما باشید.

طراحی و عملکرد کلی

هندزفری-سیمی-سلبریت-مدل-D9

هندزفری celebrat D9 با ظاهری کاملا ساده، ولی بسیار شیک و جذاب طراحی شده است. وزن کلی این هندزفری حدود 100 گرم میباشد و هیچگونه احساس ناراحتی برای شما به وجود نخواهد آورد.هندزفری سلبریت مدل D9 از جنس پلاستیک کاملا باکیفیت ساخته شده و بسیار بادوام و مقاوم است. همچنین جنس مواد به کار رفته در آن از نوع ضد حساسیت میباشد که در تماس مستقیم با پوست، هیچ مشکلی برای شما ایجاد نکند.نوع اتصال هندزفری سلبریت D9 به گوشی به صورت فیزیکی بوده و مستقیما با کابل به گوشی شما وصل میشود.طول کابل هندزفری سلبریت حدود 1 متر و 20 سانتیمتر است و به شما این امکان را میدهد که گوشی را در جیب خود گذاشته و به راحتی و بدون نگرانی از کشیدگی و پاره شدن کابل، از هندزفری استفاده کنید.سری های این محصول به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده اند و در استفاده طولانی مدت، باعث درد گرفتن و اذیت شدن گوشهای شما نخواهند شد.

 

مطالب پیشنهادی:هندزفری بیسیم g7 ، هندزفری سیمی جی بی ال Endurance RUN،مچ بند هوشمند honor band 6

 

ویژگیها و امکانات

هندزفری celebrat D9 از یک میکروفون قوی با حساسیت 93 دسیبل بهره میبرد که به کمک آن شما میتوانید از این هندزفری حتی برای انجام مکالمه هم استفاده کنید. به این ترتیب صدای شما با وضوح کامل به طرف مقابل انتقال یافته و تجربه یک مکالمه باکیفیت را به شما هدیه خواهد داد.از دیگر ویژگیهای برجسته هندزفری سلبریت مدل D9، میتوان به مقاومت بالای آن در برابر تعریق و رطوبت اشاره کرد. به این ترتیب شما میتوانید حتی در حین ورزش و دویدن هم از این هندزفری استفاده کرده و نگران خراب شدن آن در صورت تعریق نباشید. حتی اگر در یک روز بارانی هوس کردید زیر بارش نم نم قدم بزنید، میتوانید این لذت را با گوش دادن به موسیقی با این هندزفری کاملتر کنید!

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی