ساعت هوشمند t500

11/28/2022 ادمین سایت
ساعت هوشمند t500

در دنیای دیجیتال صرفه‌جویی در زمان و دسترسی به داده‌های مختلف جزو اولویت‌هایی است که تأثیر به‌سزایی بر روی کیفیت زندگی ما خواهند داشت. گجت‌های پوشیدنی با اتصال به دستگاه‌های هوشمند به ما این امکان را می‌دهند تا دسترسی سریعی به داده‌هایی نظیر تعداد گام‌ها، پیامک‌های دریافتی، اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی و موارد دیگر داشته باشیم. به‌همین دلیل ساعت‌های هوشمند در دنیای دیجیتال به یکی از کاربردی‌ترین گجت‌هایی تبدیل شده‌اند که در زندگی روزانه به آن نیاز داریم. ساعت هوشمند مدل T500 جزو ساعت‌های محبوبی است که قابلیت‌های متنوعی نیز دارد.

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند مدل T500

ساعت هوشمند T500 از نظر ظاهری شباهت زیادی به اپل واچ‌ سایز 44 دارد و به همین دلیل در میان طرفداران ساعت‌های هوشمند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

صفحه ساعت T500 فرم مستطیلی شکل دارد و برای تولید بدنه آن از آلیاژ فلزی و پلاستیک استفاده شده است. بدنه براق این ساعت به‌همراه بند اسپرت و سبک سیلیکونی ظاهر شیک آن را تکمیل خواهد کرد.

ساعت-هوشمند-t500

این ساعت هوشمند ضد آب و ضد گردوغبار با توجه به طراحی شیک، وزن سبک (66 گرمی) و ظاهر ساده‌ای که دارد برای استایل‌های رسمی، ورزشی و روزمره مناسب است. علاوه بر این تفکیک جنسیتی نیز ندارد و برای آقایان و خانم‌ها قابل استفاده خواهد بود. البته ضد آب بودن این ساعت محدود به رطوبت جزئی هنگام شست و شوی دست می باشد.

بند سیلیکونی ساعت T500 دارای قفل پین بند است که می‌توانید بند را به دلخواه خود با بندهای اورجینال اپل واچ تعویض نمایید.

از آن جایی‌ که طراحی این ساعت شباهت زیادی به اپل واچ دارد، دکمه مجیک باتن، سوراخ میکروفن و اسپیکر در قسمت راست و چپ فریم دقیقا مشابه اپل واچ قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید که مجیک باتن این ساعت نقش روشن و خاموش کردن ساعت را دارد و حالت چرخشی آن غیر فعال است.

 

مطالب پیشنهادی : ساعت هوشمند سری 7، ساعت هوشمند 4 ، هندزفری بیسیم لنوو xg02

 

صفحه نمایش 

ساعت هوشمند T500 صفحه نمایش 1.3 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 240*240 پیکسل دارد. این صفحه نمایش کاملا لمسی است و نمایش گرافیکی واضحی دارد. البته این صفحه نمایش تمام صفحه نبوده و حاشیه ساعت قابل مشاهده می باشد.

صفحه نمایش ساعت T500 با استفاده از یک شیشه محافظ 2.5D پوشش داده شده است. فریم سبک و نازک این ساعت جزو مزیت‌های اصلی آن محسوب می‌شود که ترکیب آن با بند سیلیکونی قطعا جذابیت بیشتری به آن می‌بخشد.

قابلیت اتصال 

ساعت هوشمند مدل T500 را می‌توان به راحتی با استفاده از بلوتوث به دستگاه‌های هوشمند اندروید و IOS متصل کرد. از این رو در هر مکان و هر زمانی می‌توانید تماس و پیام‌های خود را دریافت کنید.

علاوه بر این با استفاده از QR-Code داخل ساعت یا دفترچه راهنما نیز می‌توانید اپلیکیشن M2 Wear را دانلود و نصب کنید تا بتوانید راحت‌تر تنظیمات لازم را انجام دهید.

باتری ساعت 

ساعت هوشمند T500 دارای باتری با ظرفیت 200 میلی‌آمپر ساعت است که در حالت استندبای (آماده به کار) تا چندین روز قابل استفاده خواهد بود. در حالت معمولی می توانید روی شارژدهی ساعت از 1 تا 2 روز کامل حساب باز کنید. باتری قابل شارژ این ساعت با استفاده از کابلی که داخل جعبه ساعت T500 قرار دارد شارژ می‌شود. هر بار شارژ کامل این ساعت تقریبا به 2 ساعت زمان نیاز دارد و برای شارژ این ساعت باید از آداپتور حداکثر یک آمپر ساعتی استفاده کنید.

قابلیت‌های ساعت هوشمند مدل T500

ساعت-هوشمند-t500

همان‌طور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره شد این مدل ساعت برای استایل‌های رسمی، ورزشی و روزمره مناسب است. از این رو بسته به کاربردی که مدنظرتان است می‌توانید از قابلیت‌های مختلف ساعت هوشمند مدل T500  استفاده کنید.

قابلیت‌های این ساعت هوشمند عبارتند از:

 

  • سنسورهای سلامتی: سنسورهای سلامتی کالری شمار، گام شمار، محاسبه فاصله، ضربان قلب و پایش خواب به شما این امکان را می‌دهند تا در هر زمانی وضعیت سلامت خود را نظارت کنید.
  • داده‌های دریافت شده از این سنسورها را می‌توانید به‌راحتی بر روی ساعت یا اپلیکیشن مشاهده نمایید. به کمک سنسورهای سلامتی شما می‌توانید سبک زندگی ناسالم خود را تغییر دهید.
  • پخش موزیک: با استفاده از ساعت هوشمند T500 می‌توانید از طریق بلوتوث، موسیقی پخش کنید و پخش موسیقی تلفن هوشمند خود را کنترل نمایید.
  • برقراری تماس: ساعت هوشمند مدل T500 این امکان را به شما می‌دهد تا با مخاطبین خود تماس بگیرید. همچنین این امکان وجود دارد که به تماس های ورودی خود پاسخ دهید و با استفاده از ساعت مشغول مکالمه شوید و یا پیامک های دریافتی خود را در ساعت مشاهده نمایید. خوشبختانه این ساعت هوشمند اعلانات فارسی را به خوبی نمایش می دهد.
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی: با استفاده از ساعت T500 می‌توانید پیام‌ها و اعلان‌های دریافت شده از شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ و اینستاگرام را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای پاسخ به این پیام ها باید از گوشی خود استفاده نمایید.
  • پیدا کردن تلفن همراه: با استفاده از این ساعت هوشمند دیگر لازم نیست نگران گم کردن تلفن همراه خود باشید. همچنین با استفاده از گوشی خود نیز می توانید ساعت را پیدا کنید.
  • گرفتن عکس: ریموت دوربین یکی دیگر از قابلیت‌های ساعت T500 است که با استفاده از آن می‌توانید دوربین گوشی خود را کنترل کنید. امکان جالب این ساعت هوشمند این است که تصاویر دوربین که داخل دوربین نمایش داده می شود همزمان داخل این ساعت نمایش داده می شود و شما می توانید داخل ساعت تصویری که در حال ثبت است را مشاهده نمایید.
  • سنسور چرخش دست و روشن شدن خودکار صفحه نمایش، ویبره و 2 حالت متفاوت نمایش منو از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند می باشد.

 

 

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی