بررسی Samsung Galaxy Watch 4

11/23/2022 ادمین سایت
بررسی Samsung Galaxy Watch 4

بررسی Samsung Galaxy Watch 4

 

amsung Galaxy Watch 4 Classic از مواد شیک‌تری مانند قاب فولادی ضد زنگ، بندهای چرمی و قاب فیزیکی چرخان بهره می‌برد. به آن مانند خط «نسخه» اپل واچ فکر کنید. به جز Galaxy Watch 4 Classic بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های Apple Watch Edition است که معمولاً از مواد سطح بالایی مانند سرامیک و تیتانیوم ساخته می شوند. اگرچه قیمت آن 100 دلار بیشتر از ساعت استاندارد گلکسی واچ 4 کلاسیک است، اما قیمت اولیه آن همچنان از اپل واچ 6 سطح پایه ارزان تر است.

 بررسی-Samsung-Galaxy-Watch-4

هر دو نسخه Samsung Galaxy Watch 4 دارای یک قاب بازطراحی شده هستند که امکان انتقال بدون شکاف از شاسی ساعت هوشمند به بندها را فراهم می کند. مجموعه یکنواخت دکمه‌های تاج نیز دارای شکل مستطیلی است، نه یک تاج گرد بیرون زده همراه با یک دکمه کناری.

 بررسی-Samsung-Galaxy-Watch-4

با وجود این تغییرات ظریف، گلکسی واچ 4 به مدل های گلکسی واچ گذشته ادای احترام می کند. گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای قاب چرخشی است که هم یک ابزار ناوبری مفید و هم فیجت اسپینر عالی است. از آنجایی که ساعت اصلی سامسونگ گلکسی با قاب ظاهر شد، به اندازه قلم اس پن برای محصول نمادین شده است - درست است؟ — به تلفن هوشمند Galaxy Note. به همین دلیل است که این موضوع بحث برانگیز است که سامسونگ تصمیم گرفت قاب چرخان را از Samsung Galaxy Watch 5 جدید حذف کند.

 بررسی-Samsung-Galaxy-Watch-4

بنابراین به عنوان فردی که اخیراً از Galaxy Watch 3 بیشتر از Samsung Galaxy Watch Active 2 استفاده کرده است، تنظیم به نسخه خازنی قاب در Galaxy Watch 4 پایه زمان‌بر است. اما به غیر از مکانیسم، ساعت هوشمند بسیار باریک‌تر است و ابزاری مدرن را به وجود می‌آورد که با یک ساعت سنتی اشتباه گرفته نمی‌شود.

ساعت هوشمند بررسی-Samsung-Galaxy-Watch-4

من هنوز آن را از باشگاه تا شام می پوشم، به خصوص در گزینه های نقره ای یا صورتی طلایی. این فقط سلیقه منه من همچنین از نسخه سبز رنگی که با سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 مطابقت دارد قدردانی می کنم، اما فقط در اندازه 44 میلی متری عرضه می شود. من مدل 40 میلی‌متری را برای اندازه مچ دستم ترجیح می‌دهم، اگرچه همکار مرد من Galaxy Watch 4 Classic 46 میلی‌متری را امتحان کرد و از ظاهر نمایشگر بزرگ‌تر لذت برد.

 بررسی-Samsung-Galaxy-Watch-4

نرم افزار Samsung Galaxy Watch 4 بهترین تجربه ای را که تا به حال با استفاده از Wear OS داشته ام، ارائه می دهد. اگرچه ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل Wear قدیمی قبلاً من را فریب داده‌اند - در ابتدا خوب کار می‌کنند تا زمانی که اشکالات شروع به ترشح کنند - Galaxy Watch 4 لنگ نمی‌زند. من می گویم که نرم افزار هنوز هم بسیار شبیه به تایزن است، اما چیز خوبی است. پیدا کردن ریتم زمان زیادی طول نکشید، به من اجازه داد بین برنامه ها و منوها جابجا شده و صفحات را به طور یکپارچه تنظیم کنم.

 بررسی-Samsung-Galaxy-Watch-4

اگرچه شما نقشه های گوگل را دریافت می کنید. داشتن آن بر روی مچ دستم به من کمک می کند که به راحتی در اطراف باشم، چه در شهر قدم بزنم یا در حومه شهر رانندگی کنم. بیشتر از ویژگی‌های Samsung Galaxy Watch 4 Wear OS را که تاکنون از آنها لذت برده‌ام، بررسی کنید. همچنین مقایسه WearOS و watchOS ما را برای مقایسه نرم افزار Galaxy Watch 4 با نرم افزار Apple Watch ببینید.

 بررسی-Samsung-Galaxy-Watch-4

تکمیل کننده Wear OS، One UI Watch باعث می شود Galaxy Watch 4 عضو فعال تری از اکوسیستم دستگاه سامسونگ باشد. تنظیمات و ابزارهای انتقال پوست نرم افزار از تلفن هوشمند گلکسی به ساعت هوشمند گلکسی و بالعکس، به صورت خودکار. One UI Watch همچنین از یک کتابخانه گسترده چهره ساعت، همراه با مجموعه ویرایش اختصاصی برای توسعه دهندگان بهره می برد. اعداد حباب دار، انیمیشن های حیوانات و پیچیدگی های هماهنگ رنگ که من را به یاد اندروید 12 می اندازد، برخی از انتخاب های مکرر چهره من هستند.

 بررسی-Samsung-Galaxy-Watch-4

 

 ساعت هوشمند مدل x7,ساعت هوشمند ,قیمت ساعت هوشمند,خرید ساعت هوشمند,خرید ساعت هوشمند

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی