بهترین هولدر موبایل

4/29/2023 ادمین سایت
بهترین هولدر موبایل

 بهترین هولدرهای موبایل

این روز‌ها استفاده از گوشی‌های موبایل رواج زیادی پیدا کرده‌است؛ به‌طوری‌که اکثر افراد جامعه تمام کار‌های روزانه خود مانند امور بانکی، برقراری ارتباط با دیگران و دیگر کار‌هایی از این قبیل را با استفاده از گوشی همراه انجام می‌دهند. حتی هنگام رفتن به شهر‌های دیگر یا برای یافتن مسیر‌های طولانی، ناچار به استفاده از گوشی هوشمند در هنگام رانندگی برای یافتن مسیر درست هستند؛ با این اوصاف ممکن است تمرکز فرد در حین رانندگی یا انجام دیگر کار‌های روزانه به‌هم بریزد و منجر به وقوع تصادف یا اتفاقات ناگوار شود؛ از‌این‌رو وسیله‌ای کاربردی با نام هولدر تولید و به بازار عرضه شده است که با نگه داشتن گوشی موبایل در خود انجام کار‌های مورد نظر را سهولت می‌بخشد. بنا‌بر‌این اگر شما‌ هم از آن دسته افرادی هستید که در تمام لحظات از گوشی خود استفاده می‌کنید، به این وسیله کاربردی نیاز دارید، پس تا انتهای این مطلب از مبیت با ما همراه باشید تا به تعریف کلی هولدر و معرفی بهترین هولدر موبایل بپردازیم.

هولدر موبایل چیست؟

هولدر یا همان پایه نگهدارنده موبایل یکی از وسایل مهم و ضروری برای افرادی است که ناچار به استفاده از گوشی همراه در تمام لحظات و حتی هنگام رانندگی هستند؛ از‌این‌رو هولدر‌ها در انواع مختلف و اندازه‌های متفاوت به بازار عرضه شده‌اند تا شما بتوانید متناسب با نوع گوشی و نیاز خود بهترین هولدر موبایل را انتخاب و خریداری کنید و با نصب آن در خودرو، به راحتی از اپلیکیشن‌های مسیر‌یاب استفاده کرده و به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید. شایان ذکر است که پایه نگهدارنده گوشی برای پیک‌های موتوری و دو‌چرخه‌سواران بسیار کاربردی می‌باشد و برای کارمندان در محل کار نیز قابل استفاده است. از‌آن‌جایی که تنوع هولد‌رهای موبایل در بازار زیاد می‌باشد، ممکن است انتخاب درست و مناسب سخت شود؛ از‌این‌رو ما انواع هولدر‌های موبایل را معرفی کردیم تا شما بتوانید آن‌ها را بررسی کرده و بهترین هولدر موبایل را انتخاب کنید.

انواع هولدر

هولدر گیره ای

این نوع هولدر‌ها ظاهری ساده با ابعادی کوچک دارند که مجهز به تیغه های مخصوص هستند و برای نصب روی دریچه کولر ماشین طراحی شده‌اند؛ لازم به ذکر است که هولدر موبایل گیره‌ای مخصوص خودرو‌هایی است که دریچه کولر آن‌ها به صورت مربعی، مستطیلی و یا مشبکی می باشد و امکان نصب نصب آسان را فراهم می‌کند.

هولدر هنگام قرار گرفتن روی دریچه کولر، از دید افراد سارق دور می‌ماند و خطر دزدی را به حداقل می‌رساند. شما می‌توانید دریچه‌ای که هولدر بر روی آن نصب می‌شود را ببندید تا از گوشی موبایل خود در برابر سرما و حرارت هنگام روشن بودن کولر یا بخاری محافظت کنید. در‌نتیجه این نوع پایه نگهدارنده می‌تواند بهترین هولدر موبایل برای شما باشد و بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه دهد.

هولدر موبایل مکنده‌ای

این نوع پایه نگهدارنده گوشی مجهز به چسب‌هایی با حالت مکنده است که با استفاده از آن‌ها روی داشبورد و یا شیشه جلوی ماشین نصب می‌شود و به شما در پیدا کردن مسیر درست و انجام دیگر کار‌ها کمک می‌کند. اگر قصد خرید این نوع هولدر موبایل را دارید، باید دقت کنید که چسب‌های مکنده از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بعد از چند بار استفاده، از قدرت آن‌ها کاسته نشود. همچنین باید دقت داشته باشید که نصب هولدر روی شیشه ممکن است باعث اختلال در دید شما شود؛ بنا‌بر‌این محلی را روی شیشه برای نصب انتخاب کنید که زاویه دید شما را کاهش ندهد.

هولدر چسبی

چسب به کار رفته در این نوع پایه نگهدارنده گوشی بسیار قوی و محکم می‌باشد؛ به‌طوری‌که جدا کردن آن بعد از نصب کار بسیار سختی به نظر می‌رسد و حتی ممکن است جای آن روی شیشه یا محل نصب باقی بماند. بنا‌بر‌این قبل از نصب باید از جای آن مطمئن شوید تا مجبور به جدا کردن یا جا‌به‌جایی آن نشوید. با‌این‌حال به دلیل قدرت نگهداری بالایی که دارد، می‌تواند به عنوان بهترین هولدر موبایل به فروش برسد.

هولدر موبایل مغناطیسی

این نوع پایه نگهدارنده گوشی از هیچ گونه تیغه، گیره و یا چسبی استفاده نمی‌کند و تنها با استفاده از یک مگنت به صورت مغناطیسی به جا‌های مختلف اتومبیل متصل می‌شود. در‌نتیجه سهولت نصب و همچنین استفاده را به ارمغان می‌آورد و عملکردی لذت‌بخش را در اختیار شما قرارمی‌دهد. شایان ذکر است که حالت مغناطیسی هولدر هیچ‌گونه آسیبی به گوشی موبایل نمی‌رساند و سلامت آن‌ را تضمین می‌کند. در انتخاب و خرید بهترین هولدر مغناطیسی موبایل باید دقت کنید که مگنت به کار رفته در آن از قدرت کافی برخوردار باشد تا با حرکات ماشین جدا نشود.

به‌غیر‌از مدل‌هایی که گفته شد، انواع دیگری مانند هولدر‌های رو‌میزی، هولدر‌های انگشتی، گردنی و دیگر مدل‌هایی از این قبیل وجود دارد که در بازار به فروش می‌رسند و با پاسخگویی به نیاز‌های شما، احساس رضایت را در هر لحظه از زندگی به ارمغان می‌آورند.

نکاتی که باید هنگام خرید دقت کنید

برای انتخاب بهترین هولدر موبایل در ابتدا باید به نوع گوشی و قاب آن توجه کنید تا محصولی مناسب با همان نوع را انتخاب و خریداری کنید؛ بعد از آن باید توجه داشته باشید که هولدر را برای نصب در اتومبیل، دوچرخه و موتور، برای نصب روی میز کار و یا استفاده به عنوان دسته بازی می‌خواهید؛ از‌این‌رو بهترین هولدر موبایل را بر‌اساس محل نصب انتخاب کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. از دیگر نکاتی که قبل از خرید پایه نگهدارنده گوشی باید به آن توجه کنید، ویژگی و امکاناتی است که هولدر در اختیار شما قرار می‌دهد؛ برای مثال باید ببینید که آیا جنس بدنه و قدرت نگهدارندگی پایه برای شما بیشتر اهمیت دارد یا دیگر ویژگی‌هایی مانند توانایی شارژ وایرلس برایتان در درجه اول اهمیت قرار دارد؛ بعد از آن بر‌اساس اولویت‌بندی خود بهترین هولدر موبایل را انتخاب و خریداری کنید.

ویژگی‌هایی که بهترین هولدر موبایل باید داشته باشد

علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر شد، چند ویژگی دیگر نیز وجود دارد که شما را برای خرید بهترین هولدر موبایل راهنمایی می‌کند؛ از‌این بین می‌توانیم سه ویژگی که از همه مهم‌تر هستند را بیان کنیم :

  1. امکان نصب ساده و آسان
  2. قابلیت چرخش به صورت 360 درجه
  3. امکان آزاد کردن گوشی از هولدر با سرعت زیاد و بدون هیچ‌گونه درد‌سری

اما استفاده از هولدر موبایل چه مزیت‌هایی می‌تواند داشته باشد

دسترسی شما را به گوشی موبایل در هنگام رانندگی یا انجام امور مورد نظر سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.
باعث بالا رفتن تمرکز حواس در حین رانندگی می‌شود و از وقوع تصادف جلو‌گیری می‌کند.
از گوشی همراه شما در برابر ضربه و آسیب یا لیز خوردن و افتادن زیر پدال‌های خودرو محافظت می‌کند.

اکنون که با مفهوم هولدر موبایل، انواع آن، نحوه استفاده و مزیت‌های استفاده از آن آشنا شدیم، بیاید باهم به بررسی چند مدل از بهترین هولدر‌های موبایل موجود در بازار بپردازیم و یک پایه نگهدارنده گوشی خوب و مناسب را انتخاب کنیم.

بررسی پایه نگهدارنده تلفن و تبلت رومیزی مدل SUZJ-01

 

گاهی اوقات ممکن است کار با تبلت‌ها به دلیل وزن سنگین آن‌ها موجب خستگی دست یا احساس کلافگی شود؛ بعضی مواقع نیز باعث ایجاد محدودیت در انجام کار‌های اداری یا روزانه می‌شود؛ از‌این‌رو کمپانی باسئوس پایه نگهدارنده تلفن و تبلت رومیزی مدل SUZJ-01 را تولید و روانه بازار کرده‌است تا راحتی و آزادی عمل شما را حین انجام امور تضمین کند. SUZJ-01 که به عنوان بهترین هولدر موبایل به فروش می‌رسد، دارای ابعادی به اندازه 140x195x270 میلیمتر و وزنی معادل 850 گرم می‌باشد؛ به علاوه دارای یک پایه بلند و مستحکم می‌باشد که به وسیله آن روی میز کار شما قرار می‌گیرد و جلوه‌ای زیبا به محل کار یا فضای اتاق شما می‌بخشد.

شایان ذکر است که در ساختار بدنه پایه از مواد آلومینیوم استفاده شده‌است؛ در‌حالی‌که قسمت بالایی و پایینی هولدر از پلاستیک ABS ساخته شده‌اند. یک‌سری پد‌های سیلیکونی نیز در قسمت بالایی مشاهده می‌شود که برای نگهداری تبلت مورد استفاده قرار می‌گیرند و از وارد شدن هر‌گونه ضربه و آسیب به گوشی یا تبلت جلو‌گیری می‌کنند. قسمتی که تبلت به آن تکیه داده می‌شود نیز از جنس پارچه می‌باشد و با بالا بردن میزان اصطکاک، مانع از لغزش و افتادن تبلت می‌شود. پایه نگهدارنده گوشی مدل SUZJ-01 برای تمامی تبلت‌هایی که مجهز به صفحه نمایشی با اندازه بین 5.5 تا 21.5 اینچ هستند مناسب می‌باشد و با نگه داشتن آن‌ها، انجام امور را سهولت می‌بخشد.

به علاوه این امکان را می‌دهد تا تبلت را تنها با یک دست برداشته و دوباره روی پایه بگذارید. بهترین هولدر موبایل با نام باسئوس SUZJ-01 همچنین به شما اجازه می‌دهد ارتفاع پایه را بین 27 تا 35 سانتی‌متر تنظیم کرده و راحتی بیشتری را تجربه کنید. زاویه هولدر را نیز می‌توانید بین 10 تا 45 درجه تغییر دهید و با سهولت بیشتری به تماشای فیلم، سریال یا انجام بازی بپردازید. بنا‌بر‌این اگر فکر می‌کنید که پایه نگهدارنده تلفن و تبلت رو‌میزی مدل SUZJ-01 محصولی مناسب و کاربردی برای شما است، می‌توانید به آسانی به سایت مبیت مراجعه کرده و آن را با قیمت بسیار مناسبی حدود 580 تومان خریداری کنید. پس از آن از استفاده بهترین هولدر موبایل لذت ببرید و تجربه‌ای متفاوت را دریافت کنید.

بررسی پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل C23

بهترین-هولدر-موبایل

از دیگر محصولاتی که در لیست بهترین هولدر موبایل قرار می‌گیرد، پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل C23 است که در ابعادی به اندازه 141.2×66.8×115.2 میلیمتر و وزنی معادل 168 گرم تولید و عرضه شده است. طراحی این نوع هولدر به گونه‌ای است که با استفاده از یک پایه مستحکم به شیشه ماشین، داشبورد و یا میز کار می‌چسبد و قدرت چسبندگی بالایی را ارائه می‌دهد. پایه هولدر قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارد و بر‌اساس راحتی شما به خوبی تنظیم می‌شود. گیره‌های طراحی شده برای بهترین هولدر موبایل با نام C23 نیز قابل تنظیم می‌باشند و گوشی همراه شما را به درستی نگه می‌دارند؛ از‌این‌رو امکان سقوط و افتادن گوشی را به حداقل می‌رسانند و با محافظت از موبایل، از وارد شدن هر‌گونه آسیب و ضربه‌ای جلو‌گیری می‌کنند.

این نوع هولدر تمام گوشی‌های با سایز 3.8 الی 6.4 اینچ را در خود جای می‌دهد و امکان کار با گوشی را در حین رانندگی یا انجام دیگر امور مورد نظر فراهم می‌کند. از دیگر امکاناتی که یسیدو C23 در اختیار شما می‌گذارد، امکان اتصال کابل شارژ به گوشی روی استند است که این امکان را می‌دهد تا حین رانندگی، به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید یا مسیر درست را در نقشه دنبال کنید و گوشی خود را نیز به وسیله پاوربانک یا فندکی خودرو شارژ کنید؛ در این صورت می‌توانید چند کار را به صورت همزمان انجام دهید، بدون آنکه اختلالی در تمرکز حواس شما وارد شود. در ساختار بدنه هولدر از مواد پلاستیک ABS به همراه مواد سیلیکا‌ژل استفاده شده‌است که باعث می‌شود یسیدو C23 به عنوان بهترین هولدر موبایل معرفی شود و مقاومت بالایی را در برابر انواع ضربه و خطرات احتمالی نشان دهد.

به طور کلی این مدل پایه نگهدارنده گوشی با بدنه مقاوم و مستحکم خود به آسانی در اتومبیل یا میز کار نصب می‌شود و گوشی همراه شما را به خوبی در خود نگه‌می‌دارد؛ به علاوه امکان چرخش کامل را فراهم می‌کند تا شما بتوانید زاویه دیدتان را به خوبی تنظیم کرده و بهترین عملکرد را دریافت کنید. بنا‌بر‌این اگر شما هم علاقه‌مند به خرید یسیدو C23 هستید، می‌توانید آن را با قیمتی حدود 200 تومان از فروشگاه مبیت خریداری کرده و احساس بسیار خوبی را در هنگام رانندگی تجربه کنید.

 

مطالب دیگر:ریست کردن موبایل ،انواع پردازنده های موبایل ، علت باد کردن باتری  موبایل

 

بررسی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUWNT-01

بهترین-هولدر-موبایل

پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل SUWNT-01 محصولی با طراحی منحصر به فرد است که با عملکرد مطلوب خود به راحتی در گروه بهترین هولدر موبایل قرار می‌گیرد. این هولدر به صورت تاشو و در ابعادی به اندازه 205×122 میلیمتر تولید و عرضه شده است، بنا‌بر‌این برای تمامی گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها قابل استفاده می‌باشد و با قدرت چسبندگی بالای خود آن‌ها محکم سر جای خود نگه می‌دارد. برای SUWNT-01 یک پد چسبنده در نظر گرفته شده است که به وسیله آن روی داشبورد ماشین، میز و حتی دیوار می‌چسبد و به این راحتی‌ها از محل مورد نظر جدا نمی‌شود؛ پس از آن گوشی همراه و دیگر وسایلی مانند کلید و عینک آفتابی را روی خود نگه می‌دارد و از لغزش یا افتادن آن‌ها به طور کامل جلو‌گیری می‌کند. این مدل پایه نگهدارنده گوشی از مواد PU ساخته شده است و مقاومت بالایی را در برابر انواع ضربه و آسیب نشان می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در بهترین هولدر موبایل تحت عنوان باسئوس SUWNT-01 قابلیت شستشوی آن است که به شما امکان می‌دهد در صورت کثیف شدن، آن را با دست یا ماشین لباسشویی بشویید و نگران کاهش قدرت چسبندگی آن نباشید؛ زیرا پس از شستشو میزان چسبندگی هولدر به همان حالت اولیه باز‌می‌گردد و بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه می‌دهد. به طور کلی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUWNT-01 هم در خودرو و هم در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و با نگه داشتن گوشی، باعث بالا رفتن تمرکز حواس حین رانندگی می‌شود؛ علاوه بر آن دیگر وسایل شخصی شما را نیز نگه می‌دارد و از گم شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. در‌نتیجه این مدل پایه نگهدارنده گوشی برای اکثر افراد محصولی مناسب و ایده‌آل به نظر می‌رسد و عملکردی عالی را در هر زمان ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که اگر علاقه‌مند به خرید باسئوس SUWNT-01 هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت مبیت آن را با قیمتی حدود 200 تومان خریداری کنید.

بررسی پایه نگهدارنده موبایل مدل unimat d909

بهترین-هولدر-موبایل

پایه نگهدارنده موبایل مدل unimat d909 محصولی کاربردی و عالی است که به عنوان سه‌پایه دوربین و گوشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای عکاسی عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این مدل پایه نگهدارنده گوشی از سه پایه در قسمت پایینی و یک گیره در قسمت بالایی تشکیل شده است و دارای وزن سبکی به اندازه 208 گرم می‌باشد. علاوه بر آن پایه‌های هولدر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تا زاویه 45 درجه خم می‌شوند و امکان حمل آسان را به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید بهترین هولدر موبایل با نام unimat d909 را روی میز یا هر سطح دیگری بگذارید و از گرفتن عکس‌های دسته‌جمعی با کیفیت لذت ببرید.

قسمت بالایی پایه که به عنوان گیره نگهدارنده گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، قابلیت باز شدن بین 54 تا 88 میلیمتر را دارد و انواع گوشی‌های موبایل تا اندازه 6 اینچ را در خود جای می‌دهد؛ گیره نگهدارنده موبایل از وزن 38 گرم برخوردار است و از قابلیت چرخش تا 360 درجه پشتیبانی می‌کند؛ از‌این‌رو به شما امکان می‌دهد زاویه گوشی را بر‌اساس نیاز خود تنظیم کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید. شایان ذکر است که در قسمت بالایی محصول یک پیچ طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد با جدا کردن آن، گیره نگهدارنده گوشی را برداشته و دوربین عکاسی یا مونوپاد را روی سه‌پایه قرار دهید.

Unimat d909 قادر است تا وزن 500 گرم را به راحتی تحمل کند و هیچ‌گونه آسیبی در برابر وزن زیاد دوربین‌های عکاسی نبیند. از دیگر مواردی که پایه نگهدارنده موبایل مدل unimat d909 را در لیست بهترین هولدر موبایل قرار می‌دهد، کیفیت ساخت بالای آن است؛ به این معنی که در ساختار بدنه آن از پلاستیک فشرده و مرغوب استفاده شده است و بدین وسیله می‌تواند در برابر ضربه، خط‌‌‌ و خش و دیگر آسیب‌های احتمالی مقاومت بالایی را نشان دهد. به طور کلی اگر می‌خواهید از گوشی خود برای عکاسی دسته‌جمعی، فیلمبرداری آهسته و دیگر مواردی از‌این‌قبیل استفاده کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پایه نگهدارنده موبایل مدل unimat d909 را با قیمتی حدود 180 تومان از فروشگاه مبیت تهیه کرده و بهترین تجربه عکاسی را در هر زمان دریافت کنید.

بررسی دسته بازی پرودو مدل P2 مناسب برای گوشی موبایل

بهترین-هولدر-موبایل

دسته بازی پرودو مدل P2 تحت عنوان بهترین هولدر موبایل برای گیمر‌های حرفه‌ای به فروش می‌رسد و با عملکرد مصلوب خود، هیجان و لذت بیشتری را به بازی‌های مختلف وارد می‌کند. این مدل دسته بازی در ابعادی به اندازه 60x100x60 میلیمتر و وزنی معادل 235 گرم تولید و عرضه شده‌است و انواع گوشی‌های همراه را به خوبی در خود نگه‌می‌دارد؛ به طور‌ی‌که مانع از لغزش یا افتادن گوشی در حین انجام بازی می‌شود و احساس بسیار خوشایندی را در هر زمان به شما منتقل می‌کند. از دیگر ویژگی‌هایی که در این مدل پایه نگهدارنده گوشی مورد توجه قرار می‌گیرد، طراحی ارگونومیک آن است که باعث می‌شود به راحتی در دست قرار بگیرد و از خستگی شما در استفاده طولانی مدت جلو‌گیری کند.

کمپانی سازنده برای دسته بازی مدل P2 دو گیره کاربردی طراحی کرده است که مجهز به دکمه‌های فیزیکی هستند و در هنگام بازی عملکرد بسیار عالی را ارائه می‌دهند؛ به طوری‌که در قسمت بالایی دسته قرار می‌گیرند و برد شما را در میدان‌های نبرد تضمین می‌کنند. از‌این‌رو دقت و سرعت‌عمل شما را در بازی‌های حرفه‌ای بالا می‌برند و حسی شبیه به کنسول‌های بازی را به شما القا می‌کنند. شما با استفاده از این دسته بازی می‌توانید بازی‌هایی که انجام آن‌ها با گوشی سخت به نظر می‌رسد مانند Call of Duty، PUBG و FPS را به راحتی انجام دهید و از نتیجه مطلوب بازی نهایت لذت را ببرید.

از دیگر مواردی که این دسته بازی خوش دست و حرفه‌ای را در گروه بهترین هولدر موبایل قرار می‌دهد، بدنه مقاوم و با کیفیت آن است که باعث می‌شود در برابر انواع ضربه و آسیب به خوبی مقاومت کرده و با دوام بالای خود، رضایت شما را به طور کامل جلب کند. اگر شما هم علاقه‌مند به انجام بازی‌های کامپیوتری روی گوشی موبایل خود هستید، می‌توانید به ساین مبیت مراجعه کنید و از خرید بهترین هولدر موبایل با نام دسته بازی پرودو مدل P2 با قیمتی حدود 180 تومان لذت ببرید.

بررسی هولدر موبایل وریتی مدل V-CH1112

بهترین-هولدر-موبایل

هولدر موبایل وریتی مدل V-CH1112 از محصولات خوش ساخت و با کیفیت این برند به شمار می‌رود که در ابعاد و وزن مناسبی تولید و روانه بازار شده است؛ در قسمت انتهایی هولدر یک پایه تعبیه شده است که حالت چسبندگی دارد و به راحتی به شیشه ماشین یا داشبورد می‌چسبد. شایان ذکر است که محصول از قدرت چسبندگی بالایی بهره می‌برد و همین امر آن را در گروه بهترین هولدر موبایل قرار می‌دهد؛ زیرا باعث می‌شود هنگام عبور از دست‌انداز‌ها یا هنگام تکان‌های اتومبیل به زیر پدال‌ها سقوط نکند و از افتادن گوشی نیز جلوگیری کند. از طرف دیگر در ساختار بدنه V-CH1112 از مواد اولیه کاملا مرغوب استفاده شده است تا بتواند در برابر انواع ضربه و خطرات احتمالی به خوبی مقاومت کند و هیچ‌گونه آسیبی به گوشی همراه وارد نکند.

پایه نگهدارنده گوشی قابلیت چرخش تا زاویه 270 درجه را دارد که به شما اجازه می‌دهد زاویه آن را بر‌اساس راحتی خود تنظیم کنید و صفحه نمایش گوشی را در هر حالتی به طور کامل و واضح ببینید. این مدل هولدر موبایل به گونه‌ای طراحی شده است که گوشی‌های 3.5 تا 6.5 اینچی را در خود جای می‌دهد و سهولت زیادی را برای برداشتن یا گذاشتن گوشی روی هولدر به ارمغان می‌آورد. بنا‌بر‌این پایه نگهدارنده گوشی وریتی مدل V-CH1112 به راحتی در گروه بهترین هولدر موبایل قرار می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد حین رانندگی به تماس‌های خود پاسخ دهید و یا از اپلیکیشن‌های مسیر‌یاب استفاده کنید، بدون آنکه اختلالی در تمرکز حواس خود وارد کنید. پس اگر احساس می‌کنید که به این هولدر موبایل در هنگام رانندگی نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت مبیت مراجعه کرده و آن را با قیمت بسیار خوبی حدود 160 تومان خریداری کنید.

بررسی بهترین هولدر موبایل، وریتی مدل V-CH1113

از دیگر محصولاتی که به عنوان بهترین هولدر موبایل معرفی می‌شود، وریتی مدل V-CH1113 است که از طراحی منحصر به فرد و کیفیتی عالی بهره می‌برد. این محصول دارای یک بازوی انعطاف‌پذیر به همراه یک پایه نگهدارنده است که انواع گوشی‌های موبایل تا اندازه 6.5 اینچ را به راحتی در خود جای می‌دهد. در قسمت انتهایی بازو یک ساکشن مکنده قوی تعبیه شده است که با استفاده از چسبونک قدرتمند خود به شیشه ماشین، داشبورد و حتی میز کار می‌چسبد و احتمال جدا شدن از سطح مورد نظر را به حد‌اقل می‌رساند. شما می‌توانید سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کنید و بعد از قرار دادن چسبونک سیلیکونی روی آن اهرم را به سمت پایین فشار دهید، این کار باعث می‌شود یک مکش قوی در محل ایجاد شده و هولدر موبایل به راحتی به شیشه یا میز بچسبد.

در این صورت هنگام تکان‌های شدید ماشین یا هنگام عبور از سرعت‌گیر‌ها از محل خود جدا نمی‌‌شود و مانع از افتادن گوشی همراه می‌شود. قسمتی که گوشی موبایل را در خود نگه‌می‌دارد، مجهز به دو گیره قدرتمند است که به راحتی باز و بسته می‌شوند و عملکردی عالی را ارائه می‌دهند؛ علاوه بر آن قسمت نگهدارنده گوشی از قابلیت چرخش به صورت 360 درجه پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا گوشی خود را به حالت عمودی یا افقی روی آن بگذارید و بهترین زاویه دید را در هنگام رانندگی دریافت کنید. همانطور که گفته شد، بهترین هولدر موبایل با عنوان وریتی مدل V-CH1113 علاوه بر خودرو، در منزل و محل کار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملکرد بسیار خوبی را برای تماشای فیلم‌های طولانی ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که شما می‌توانید به سایت مبیت مراجعه کرده و با چند کلیک ساده پایه نگهدارنده موبایل وریتی مدل V-CH1113 با قیمتی حدود 160 تومان خریداری کنید.

بررسی هولدر جکدار 360 درجه Excelvan مدل 3803

بهترین-هولدر-موبایل

اگر به دنبال بهترین هولدر موبایل برای تمامی گوشی‌های همراه با سایز‌های مختلف هستید، هولدر جکدار Excelvan مدل 3803 می‌تواند گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل برای شما باشد. زیرا هم از طراحی منحصر به فرد و زیبایی بهره می‌برد و هم کیفیت ساخت بالایی را ارائه می‌دهد. بنا‌بر‌این با نگه داشتن گوشی شما، امکان رانندگی با تمرکز بالا را حین پاسخگویی به تماس‌ها یا دنبال کردن مسیر درست در نقشه فراهم می‌کند. این مدل پایه نگهدارنده گوشی مجهز به یک پایه منعطف به همراه بادکش قفلی محکم است که به وسیله آن به شیشه خودرو و یا داشبورد ماشین متصل می‌شود و در اثر تکان خوردن یا به مرور زمان جدا نمی‌شود. در قسمت بالایی محصول نیز گیره‌هایی محکم و قابل اعتماد دیده می‌شود که تلفن همراه را به طور کامل در‌بر‌می‌گیرند و مانع از افتادن آن به زیر پدال‌های ماشین می‌شوند. علاوه بر آن گریپ‌های هولدر به صورت کاملا نرم و مستحکم ساخته شده‌اند و از وارد شدن هر‌گونه ضربه و خط و خش به گوشی جلو‌گیری می‌کنند.

دیگر قابلیتی که Excelvan مدل 3803 را در لیست بهترین هولدر موبایل قرار می‌دهد، امکان چرخش به صورت 360 درجه است که به شما اجازه می‌دهد گوشی خود را در حالت عمودی یا افقی قرار دهید و بهترین زاویه را برای دیدن صفحه نمایش تنظیم کنید. شایان ذکر است که کمپانی سازنده در ساختار بدنه هولدر از مواد پلاستیکی ABS به همراه مواد PVC استفاده کرده است تا بتواند در برابر هر‌گونه ضربه به خوبی مقاومت کرده و برای مدت طولانی شما را در هنگام رانندگی همراهی کند. به طور کلی اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در هنگام رانندگی از گوشی خود استفاده می‌کنید یا به استفاده از اپلیکیشن‌های مسیر‌یاب عادت دارید، هولدر موبایل جکدار 360 درجه Excelvan مدل 3803 می‌تواند محصولی عالی و کاربردی برای شما باشد؛ پس اگر قصد خرید این محصول را داشتید، به فروشگاه اینترنتی مبیت مراجعه کنید و آن را با قیمت بسیار خوبی حدود 130 تومان بخرید.

بررسی هولدر گوشی تسکو مدل THL 1213

پایه نگهدارنده گوشی تسکو مدل THL 1213 محصولی خوش ساخت و با کیفیت است که به عنوان بهترین هولدر موبایل شناخته می‌شود و با قرار گرفتن در اتومبیل، از ایجاد خسارت جلوگیری می‌کند. به طوری که گوشی شما را به خوبی در خود نگه می‌دارد و امکان دنبال کردن نقشه و یافتن مسیر درست و همچنین پاسخگویی به تماس‌ها را در حین رانندگی فراهم می‌کند. علاوه بر آن هیچ اختلالی را در تمرکز حواس شما ایجاد نمی‌کند و از بروز حوادث مختلف مانند تصادف جلوگیری می‌کند. کمپانی خوشنام تسکو هولدر مدل THL 1213 را که به عنوان بهترین هولدر موبایل معرفی می‌شود در ابعادی به اندازه 65x47x47 میلیمتر و وزنی سبک تولید و عرضه کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید آن را به راحتی با خود حمل کرده و به آسانی نصب کنید.

پایه نگهدارنده از مواد پلاستیک ABS به همراه مواد سیلیکونی ساخته شده است و در برابر انواع ضربه و خط و خش به خوبی مقاومت می‌کند. ابعاد این مدل هولدر موبایل به گونه‌ای است که گوشی‌هایی با اندازه 3 تا 6 اینچ را در خود جای می‌دهد و از افتادن یا سقوط کردن آن‌ها جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید بهترین هولدر موبایل با نام تسکو THL 1213 را به کانال خروجی هوای خودرو نصب کرده و سپس با استفاده از صفحه مغناطیسی گوشی خود را به آن متصل کنید. شایان ذکر است که این پایه نگهدارنده از خاصیت مگنتی قدرتمندی بهره می‌برد و گوشی شما را محکم در جای خود نگه می‌دارد.

یکی دیگر از مزیت‌های THL 1213 قابلیت چرخش به صورت 360 درجه است که به شما امکان می‌دهد زاویه آن را براساس نیاز و راحتی خود در حین رانندگی تنظیم کنید و با تمرکز بیشتری به رانندگی خود بپردازید. بنابراین اگر به استفاده از نقشه‌های مسیریابی در حین رانندگی عادت دارید و ناچار هستید که به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید، پیشنهاد می‌کنیم پایه نگهدارنده گوشی تسکو مدل THL 1213 را به عنوان بهترین هولدر موبایل خریداری کرده و ضمن دنبال کردن مسیر درست روی نقشه، رانندگی ایمنی را نیز تجربه کنید. همچنین می‌توانید به راحتی به تماس‌های ضروری خود پاسخ دهید و هیچ گونه اختلالی را در تمرکز حواس خود احساس نکنید. 

 

 

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی