معرفی پاور استیشن انکر

7/20/2023 ادمین سایت
معرفی پاور استیشن انکر

اگر به سفر و کمپینگ می‌روید، حتما با شرایطی مواجه می‌شوید که نیاز به پریز برق داشته باشید و در دسترس نباشد؛ پاوربانک یا به عبارت بهتر پاور استیشن مدل PowerHouse 521 انکر دقیقا برای چنین شرایطی ساخته شده است.

طبیعت‌گردی و سفر و به طور کلی وقت‌گذرانی در فضای باز، حتی اگر سبک زندگی شما نباشد، قطعا برای بهتر شدن روحیه خوب است و از طرفی تابستان هم زمان مناسبی برای اجرایی کردن برنامه‌های گردش است. اما همیشه یک مشکل وجود دارد و آن وابسته شدن زندگی امروز به گجت‌هایی مانند تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند، دوربین‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، مکان‌یاب‌هاست که برای کار کردن، به برق نیاز دارند.

هرچند یک پاوربانک کوچک می‌تواند برخی وسایل شما را هنگام پیاده‌روی یا رفت‌وآمدها به سمت محل کار و بازگشت از آن، شارژ نگه دارد، اما این منابع برق جیبی برای هر کسی که چندین گجت دارد یا همراه خانواده و دوستان به گردش می‌رود، خیلی جوابگو نخواهند بود. این‌جاست که منابع تغذیه یا ایستگاه‌های شارژ قابل حمل مانند «پاور استیشن ۵۲۱ پاورهاوس انکر» (Anker 521 PowerHouse Power Station) وارد می‌شوند.

پاور استیشن انکر پاورهاوس ۵۲۱ – ۲۵۶Wh | 200W

این پاوربانک قدرتمند یک منبع برق قابل حمل سطح پایه با شش خروجی است: یک سوکت اتصال ماشین، دو سوکت دوشاخه‌ی AC با خروجی ۲۲۰ ولت (بسته به منطقه)، یک درگاه شارژ سریع USB-C و دو پورت USB-A فست شارژ.

پاورهاوس ۵۲۱ همچنین یک نوار لامپ به عنوان چراغ قوه در جلو دارد و دارای حالت ذخیره‌ی انرژی است که به طور خودکار برق دستگاه را پس از شارژ کامل قطع می‌کند تا از ارائه‌ی بی‌دلیل برق توسط دستگاه جلوگیری شود.

با ۲۵۶ وات ساعت، Anker 521 می‌تواند گجت‌های همراه، لپ‌تاپ‌ها، دوربین‌ها و پهپادها را شارژ کند. به عبارتی هر چیزی که تا ۲۰۰ وات توان داشته باشد، حتی انرژی پنکه و یخچال کوچک را تأمین می‌کند. بدین ترتیب فهرست ویژگی‌های ۵۲۱ امیدوارکننده است، اما به عنوان یک گزینه‌ی سطح پایه که قیمت قابل توجهی هم دارد، آیا می‌تواند کارایی مطلوبی ارائه دهد؟

 

مطالب دیگر:فرق بین ساعت هوشمند و مچ بند،بهترین پاوربانک های انجزایر،ریست کردن پاوربانک

مزایای پاور استیشن انکر

به نوشته‌ی پارکرز، دو چیز واضح وجود دارد که یک منبع انرژی قابل حمل باید داشته باشد: نخست قابل حمل بودن است. در این مورد، Anker 521 قطعا قابلیت حمل بالایی دارد. با وزن حدود ۴.۳ کیلوگرم و ارتفاع و طول تقریبا ۲۱ سانتی‌متری، با یک باتری ماشین کوچک قابل مقایسه است.

این گجت انکر نه تنها بدون مزاحمت در خودرو جای می‌گیرد بلکه ابعاد کوچک و وزن سبک باعث می‌شود تا بتوان آن را به راحتی جابه‌جا کرد؛ مثلا حتی زمانی که طول کابل شارژ کوتاه است، با یک دست می‌توان آن را بین سرنشینان عقب و جلوی خودرو جابه‌جا کرد.

دومین مشخصه‌ی واضح یک منبع قابل حمل، تأمین مناسب برق است. با ظرفیت ۲۵۶ هزار میلی‌آمپر ساعت، این دستگاه به آسانی برای شارژ گوشی و تبلت، باتری دوربین، لپ‌تاپ و پهپاد کافی است و حتی معمولا پس از چند روز، شارژ اضافه هم خواهید داشت! به طور کلی، Anker 521 انعطاف‌پذیری و قابلیت اعتماد بالایی برای استفاده دارد.

تردیدی نیست که حالت صرفه‌جویی انرژی Anker 521 یک عملکرد عالی را برای این پاور استیشن فراهم کرده است. هر زمان که یک گجت به ۵۲۱ وصل شود، ساعات باقی‌مانده از تأمین برق نمایش داده می‌شود. این رقم بر اساس مصرف فعلی برق است، بنابراین هنگامی که یک دستگاه خالی از شارژ به آن متصل می‌شود، به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

به محض اینکه صرفه جویی در مصرف انرژی فعال می‌شود، این زمان به حالت عادی بازمی‌گردد و دستگاه‌های متصل را فقط زمانی شارژ می‌کند که به آن نیاز دارند و این تضمین می‌کند که پاورهاوس ۵۲۱ هیچ یک از منابع خود را هدر نمی‌دهد.

به طور خلاصه، این پاوربانک قدرتمند انکر به خوبی از عهده‌ی دو ویژگی اصلی یعنی قابلیت حمل و تأمین انرژی برمی‌آید و البته امکان شارژ گجت‌های متنوعی با آن وجود دارد و دارای چراغ قوه‌ای قدرتمند هم هست. به گفته‌ی انکر چرخه‌ی شارژ این منبع تغذیه هم تا ۶ برابر نمونه‌های مشابه است.

معرفی-پاور-استیشن-انکر

این غول پاوربانک مخصوص استفاده چه افرادی هست؟

این منبع قدرتمند انکر برای کسانی که دوست دارند به کمپ بروند یا افرادی که سفرهای طولانی با خودرو را دوست دارند، گزینه‌ای ایدئال است. اما این همه‌ی کارکرد آن نیست.

زمان‌های زیادی پیش می‌آید که می‌خواهید به یک درگاه شارژ به ویژه برای لوازمی مانند لپ‌تاپ دسترسی داشته باشید تا بتوانید پیوسته با آن‌ها کار کنید و این شرایط الزاما در بیرون از خانه و محل کار نیست.

مثلا می‌توانید در حیاط ساختمان بنشینید و با لپ‌تاپ کار کنید و با اتصال آن به انکر PowerHouse 521 مطمئن باشید که هیچ گاه با پیغام ضعیف بودن باتری مواجه نخواهید شد. با این ابزار حتی به سادگی می‌توانید دیگران را با خود همراه کنید تا نگران تمام شدن شارژ نباشند.

حتی در صورت قطع برق، با داشتن این پاوربانک انکر می‌توانید خیلی از لوازم برقی خانگی را تا چندین ساعت کاربردی نگه دارید.

معرفی-پاور-استیشن-انکر

قیمت و رقبا

در زمینه‌ی پاور استیشن، برندهای دیگری هم در بازار وجود دارند که اختلاف قابل توجهی از نظر ظرفیت و قیمت دارند. برای مثال پاوربانک باسئوس مدل CGNL، قیمت بسیار بیشتر و ظرفیت کمتری نسبت به این مدل انکر دارد.

و یا پاوربانک برند پاورولوجی مدل Power Generator با قیمت دو سوم برند انکر، ظرفیتی حدود یک چهارم آن را ارائه می‌دهد. این برند مدل دیگری با قیمت کمی بیشتر از انکر پاورهاوس ۵۲۱ هم دارد اما ظرفیت آن حدود نصف ظرفیت برند انکر است!

جمع‌بندی

می‌توان گفت که منبع برق قابل حمل انکر PowerHouse 521 بسیار کاربردی است و با استفاده‌ی پیوسته، این موضوع را به خوبی درک می‌کنید. این پکیج جمع‌وجور، وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد قدرت شارژ زیادی را در یک مجموعه‌ی کاملا قابل حمل ارائه می‌دهد. علاوه بر این نسبت به مدل‌های موجود در بازار با توجه به تعداد خروجی‌ها، قیمت و ظرفیت، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

در حالی که می‌توان به برخی از نقاط ضعف آن مانند داشتن سوکت ماشین به جای پریز اضافه، داشتن تنها یک USB-C و افزونه‌ی گران قیمت پنل خورشیدی برای آن اشاره کرد اما چه هنگام کمپینگ، سفر، کار با لپ‌تاپ و دوربین در مکان‌های دورافتاده یا فقط فعالیت طولانی‌مدت در جایی مثل حیاط خانه، انعطاف‌پذیری خوبی برای فعالیت در شرایط مختلف فراهم می‌کند.

بنابراین اگر بودجه‌ی کافی دارید، بدون تردید انکر پاور استیشن ۵۲۱ می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد تا با خیال آسوده مقصد خود را انتخاب کنید، هرچقدر هم که دور باشد، لوازم الکترونیکی شما شارژ کافی خواهند داشت.

 

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی