هدست گیمینگ سیمی هایپرایکس مدل Cloud II Legendary Comfort 7.1

11/24/2022 ادمین سایت
هدست گیمینگ سیمی هایپرایکس مدل Cloud II Legendary Comfort 7.1

استفاده از هدست سال هاست که جزء تجهیزات گیمینگ محسوب می شود و گیمرها برای بازی حرفه ای تر از آن استفاده می کنند. البته بعضی ها از هدست برای گوش دادن به موزیک نیز بهره می برند. با پیشرفت سریع تکنولوژی در سال های اخیر برندهای مختلفی نیز ظهور کرده اند که محصولات متنوعی تولید می کنند. هدست گیمینگ سیمی هایپرایکس مدل Cloud II Legendary Comfort 7.1 مشکی با داشتن طراحی ظاهری زیبا و شیک و همچنین طراحی ارگونومیک مخصوصا در قسمت مموری فوم ها موجب راحتی بیشتر کاربر شده است. صدای تولید شده توسط درایورهای این هدست با توجه به قطر 53 میلی متری آن از وضوح و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. میکروفون استفاده شده در این هدست نیز با تکنولوژی بالایی ساخته شده و برای وضوح بیشتر از تکنولوژی نویز کنسلینگ در آن استفاده شده است.

 

صدای فراگیری استریو 7.1 کاناله مجازی

با داشتن درایورهای 53 میلی متری صدایی بسیار واضح و شفاف 7.1 کاناله مجازی را تولید می کند. این هدست شبیه ساز فضای بازی است و کوچکترین صداها را به شکلی بسیار واقعی به گوش کاربر می رساند. برای قدرت بیشتر این محصول و افزایش کیفیت صدای آن از تکنولوژی HIFI بهره گرفته شده تا امواج صوتی بدون تغییر و به صورت کاملا واقعی به گوش گیمر برسد.

هدست-گیمینگ-سیمی-هایپرایکس-مدل-Cloud-II-Legendary-Comfort-7.1
میکروفون با قابلیت نویز کنسلینگ در هدست هایپرایکس Cloud II Legendary Comfort 7.1

در این هندزفری از یک میکروفون بسیار با کیفیت استفاده شده که به وسیله کابلی فنری با انعطاف پذیری بالا به گوشی سمت چپ این هدست متصل می باشد. بالا بودن انعطاف پذیری کابل این میکروفون موجب شده تا میکروفون در هر حالتی که کاربر بخواهد قرار گیرد. البته این میکروفون پرتابل بوده و در صورت عدم نیاز، کاربر می تواند میکروفون را از هدست جدا کند. با توجه به بالا بودن اهمیت کیفیت صدای میکروفون در بازی های کامپیوتری برای ارتباط با هم تیمی ها در میکروفون این هدست از تکنولوژی نویز کنسلینگ استفاده شده تا صداهای اضافی و مزاحم در انتقال صدا منتقل نشده و صدا با وضوح بالاتری ارسال شود.

 

مطالب دیگر: کاور فانتزی هندزفری بیسیم،هندزفری بیسیم t5 ، هندزفری بیسیم جی بی ال wave300

 

راحتی غیرقابل توصیف

در ساخت مموری فوم و رویه هدبند هدست گیمینگ سیمی هایپرایکس مدل Cloud II Legendary Comfort 7.1 از مواد پلی اورتان، پلی استر، کتان و نایلون استفاده شده است. کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده موجب شده تا مموری فوم های استفاده شده در این هدست از نظر سازگاری با پوست در سطح بالایی قرار داشته باشد. نرم بودن مموری فوم ها در این هندزفری که راحتی بسیار زیادی برای کاربران به وجود آورده است که این قابلیت از ویژگی های منحصربه فرد این هدست محسوب می شود. در قسمت داخلی هدبند نیز از مواد منعطف و راحت بهره گرفته شده است تا در طول مدت زمان استفاده که هدبند با سر در تماس است، سر دچار آسیب نشود.

 هدست-گیمینگ-سیمی-هایپرایکس-مدل-Cloud-II-Legendary-Comfort-7.1

طراحی ظاهری هدست گیمینگ سیمی هایپرایکس Cloud II Legendary Comfort 7.1

هدست گیمینگ سیمی هایپرایکس مدل Cloud II Legendary Comfort 7.1 از جنس پلاستیک فشرده با هدبندی از جنس آلومینیوم ساخته شده است. که با توجه به کیفیت و دوام بالای مواد اولیه استفاده شده می توان نتیجه گرفت که این هدست در مقابل انواع تنش ها از مقاومت کافی برخوردار می باشد. سایز این هدست از طریق هدبند این هدست قابل تنظیم است.

 

سازگاری

این هندزفری با داشتن اتصال سیمی از نوع جک 3.5 میلی متری دارای قابلیت اتصال به رایانه های شخصی، گوشی های هوشمند تلفن همراه و کنسول های بازی مانند: ایکس باکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتیندو و … که دارای پورت AUX باشند قابل پشتیبانی می باشد.

اگر گیمر حرفه ای هستید و به دنبال یک هدست گیمینگ متفاوت با قابلیت ها فراوان و کیفیت صدای عالی، پیشنهاد یوپ شاپ به شما خرید هدست گیمینگ سیمی هایپرایکس مدل Cloud II Legendary Comfort 7.1 می باشد که از راحتی بسیار بالایی برخوردار است.

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی