هندزفری بیسیم BTH_F9-5

11/27/2022 ادمین سایت
هندزفری بیسیم BTH_F9-5

هدفون‌های بی‌سیم مدل‌های بسیار جمع و جور هستند که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. هدفون بی‌سیم مدل BTH-F9-5 یکی از مدل‌های هدفون بی‌سیم با قابلیت قرارگیری کامل در گوش است که با ظاهر زیبا و کیفیت عالی خود، نظر شما را جلب خواهد کرد. این هدفون بی‌سیم دارای یک قاب چرمی بسیار زیبا است که آن را از آسیب‌های احتمالی در امان نگه می‌دارد. ابعاد این کیس به گونه‌ای است که به راحتی در جیب شما جای خواهد گرفت. همچنین محفظه شارژر این هدفون با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی خود امکان شارژ و استفاده طولانی مدت از هدفون بی‌سیم BTH-F9-5 را برایتان فراهم خواهد کرد. بلوتوث نسخه 5 این هدفون امکان اتصال آن به تلفن همراه و دریافت صدایی با کیفیت بالا در زمان گوش کردن به موسیقی یا انجام مکالمه را برای شما فراهم می‌کند.

مشخصات فنی هدفون بی‌سیم مدل BTH-F9-5

هندزفری-بیسیم-BTH_F9-5

با خرید این محصول، شما امکان استفاده از یک هدفون بی‌سیم دو گوشی را خواهید داشت که برای استفاده روزانه، مکالمه، گیمینگ و ورزش کاملاً مناسب است. این محصول از طریق رابط بلوتوثی با دامنه عملکرد 10 متر به دستگاه تلفن همراه اندروید یا IOS شما متصل می‌شود. میزان حساسیت این هدفون 42 دسی بل است. این هدفون بی‌سیم مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت و عرق دارد. منبع تغذیه هدفون بی‌سیم مدل BTH-F9-5 محفظه شارژر آن است که به عنوان یک پاور بانک هم عمل می‌کند و امکان استفاده طولانی مدت از این هدفون را برایتان فراهم خواهد کرد. همچنین با کمک این محفظه شما می‌توانید سایر لوازم الکترونیکی خود از جمله موبایل و تبلت را شارژ کنید. مدت زمان تقریبی لازم برای شارژ این هدفون حدود 1 ساعت است و با یک بار شارژ کردن کامل آن، می‌توانید به مدت 4 الی 5 ساعت مکالمه داشته باشید یا به مدت 4 ساعت به طور مداوم موسیقی گوش کنید. چنان‌چه از محفظه شارژر برای دریافت شارژ بیشتر استفاده کنید، این زمان به 12 ساعت نیز افزایش خواهد یافت. این هدفون بی‌سیم همچنین از پروتکل‌های A2DP، AVRCP، HSP و HFP پشتیبانی خواهد کرد.

اقلام همراه هدفون بی‌سیم مدل BTH-F9-5

با خرید این محصول، دو عدد گوشی هدفون بی‌سیم، یک عدد کیس محافظ چرمی، کابل شارژر، 2 جفت واشر سری گوشی در دو سایز مختلف، دفترچه راهنما و محفظه شارژر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

 

دیدگاه ها
خرید عمده،هندزفری بیسیم،ساعت هوشمند،ایرپاد،پاوربانک،خرید اینترنتی